Hij was mooi, ja.
![]()
. Een lekkere kneus.
![]()
.
Veel mensen vonden hem écht lelijk, maar ik vind dat geweldig, zo'n karaktervolle kop. Zo is de andere hond maar een rare papzak die overal bang voor is en die daarom gedumpt is en die kleine is een knorrende, dove, wandelende poef zonder neus maar met verschoven rugwervel.
![]()
.
Gisteravond de kist gesloten, in de hoop dat de hondjes het dan beter zouden snappen en dus meer afstand/afscheid zouden nemen.
![]()
Niet dus.
![]()
.
Toen de hondjes even in de keuken waren, werd de waakdienst overgenomen.
![]()
![]()
![]()
.
Dingo's Grote Liefde is helemaal okay. Vrolijk, eet goed, niks aan de hand.
Nee, is die kleine poef in de stress. Had ik dat even verkeerd ingeschat, zeg.
![]()
. Ze bleef gisteren maar over het randje van die kist turen, ze wilde niet eten en ze heeft de hele avond overgegeven. Een keer of 20 dus.
![]()
. Toen ik naar bed ging nam ze ein-de-lijk een heel klein stukje droog brood van me aan en vannacht is er niks meer gebeurd. Vanochtend heeft ze weer gegeten. Pfieuw.
![]()
.
Wel heb ik het handdoekje naar hun mand gesleept die aan de andere kant van de kamer staat, want ze bleven maar bij die kist liggen en ze moeten nu toch wel een beetje gaan 'losweken.'
Ik ben benieuwd of ze hem gaan zoeken als hij er niet meer is vanavond.
Wel stom als je wakker wordt en dan: "Oh ja... twee honden. Hij is er niet meer."
Hoe je bij de deur blijft wachten op hem en je dan beseft dat je die derde riem niet nodig hebt, omdat hij nooit meer meegaat.
![]()
.
Hoe je in de keuken drie etensbakken pakt en je beseft dat je die derde niet nodig hebt.
![]()
.
En die mand is nu zo leeg.
![]()
Stom hè.
![]()
.
Oi!Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet