muusmens, wat een klotezooiquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:00 schreef MUUS het volgende:
En waarom ik in godsnaam een topic maak... Wat schiet ik ermee op? Geen hol. Het is puur spuien, puur het van me af tikken.
Als het op mijn dieren aankomt, pffffff..
.
Hè, gelukkig, ik ben nog een mens.
Nu worden we nooit meer vol geslobberd.quote:
Zoals je hierboven ziet, lag het altijd op/in/door elkaar en ook nu is dat niet anders. Er wordt nog steeds gewaakt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat die andere dieren er zo dicht bij wilden zijn, wat een heerlijke troost is dat
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu worden we nooit meer vol geslobberd..
Mooie foto.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu worden we nooit meer vol geslobberd..
[..]
Zoals je hierboven ziet, lag het altijd op/in/door elkaar en ook nu is dat niet anders. Er wordt nog steeds gewaakt.
Schattig..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
Piest hij al netjes tegen wolkenboompjes aan?. Niet uitlachen als hij gaat plassen als een meisje hè! Hij heeft nooit zo gesnapt hoe dat moet....
Er is niet veel van Dingo te zien, maar voor het geval iemand het creepy vindt, toch maar onder linkjes.
Een speeltouw uitgezocht en een grote sticker op zijn auw.
Ze had bloemen met oma gekocht, want 'dat hoort', vond ze. Zelluf uitgezocht. Deze kleuren passen mooi bij zijn vacht.
Beetje vaag, maar ook zelluf een kaartje uitgezocht en zelluf haar naam erop geschreven.
En ze wilde de deksel van zijn kist mooi maken.
[afbeelding]
Mooi hè?.
.
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten eigenlijk (en stiekum vind ik hem ook mooi & liefquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:51 schreef Xennia het volgende:
Oh, wat zielig.
Ik vind hem trouwens helemaal niet lelijk, ik houd juist van dieren die niet standaard zijn. Een scheel konijn bijvoorbeeld, of een cavia met maar 1 hangoortje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |