Denk je dat nou serieus, denk dat feyenoord daar over 5 jaar niet is hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:39 schreef Vakkie_W het volgende:
PSV![]()
Als we Bosz mogen geloven is Feyenoord over 5 jaar pas weer op zo'n niveau![]()
Als we Bosz mogen geloven welquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk je dat nou serieus, denk dat feyenoord daar over 5 jaar niet is hoor.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat gaat dus weer tever, het is knap maar absoluut niet verdiend en het was ook niet goed wat ze lieten zien.
Wat was er dan niet goed aan? Afgezien van Farfan's theater vind ik dat PSV naar zijn mogelijkheden heeft gespeeld. Bij elkaar opgeteld heb je één acceptabele spits beschikbaar, twee volle verdedigers, een wereldkeeper, en dan een club van 175 miljoen budget pakken...quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat gaat dus weer tever, het is knap maar absoluut niet verdiend en het was ook niet goed wat ze lieten zien.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
kheb de hele dag al niet zo'n goed voorgevoel.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waar slaat dat op, als je gaat zeggen dat dit verdiend was dan ben je wel de grootste josti ooitquote:
Ja dan was het toch niet goed of wel dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:43 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat was er dan niet goed aan? Afgezien van Farfan's theater vind ik dat PSV naar zijn mogelijkheden heeft gespeeld. Bij elkaar opgeteld heb je één acceptabele spits beschikbaar, twee volle verdedigers, een wereldkeeper, en dan een club van 175 miljoen budget pakken...
Arsenal mist altijd kansen, daarin is het consequent, en gescoord heeft het niet over 180+ minuten, moet de CL dan maar cadeau gedaan worden aan alle clubs? PSV hield het droog en scoorde waar nodig.
Nee, ik zeg gewoon de waarheid hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:45 schreef hoM3r het volgende:
[..]
[afbeelding]
Fantastisch, Alex is een held.
ik ben benieuwd wie de vervanger gaat worden van Alex.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:46 schreef RayMania het volgende:
Gefeliciteerd, erg mooi resultaat voor het Nederlands voetbal. Wat een geniale speler is Alex toch. Ben benieuwd naar de kwartfinale.
meer heb ik daar niet aan toe te voegen. Ik gun Alex dit succes van hartequote:Op woensdag 7 maart 2007 22:46 schreef RayMania het volgende:
Gefeliciteerd, erg mooi resultaat voor het Nederlands voetbal. Wat een geniale speler is Alex toch. Ben benieuwd naar de kwartfinale.
Die gaat naar AFCAquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:48 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wie de vervanger gaat worden van Alex.
Boulah?
Mocht het niet verdiend zijn, dan boeit het alsnog niet. Dat is voetbal.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja dan was het toch niet goed of wel dan?
Dat het knap is dat is waar, maar verdiend was het niet![]()
je ziet m denken "hejj Mourinho wanneer krijg ik salaris verhoging?"quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:50 schreef mroijjoijoi het volgende:
Zie die ALEX in de camera kijken.....
Ik zeg ook niet dat het van Milan verdiend was hoor?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mocht het niet verdiend zijn, dan boeit het alsnog niet. Dat is voetbal.
AC Milan ging in 2005 ook niet verdiend door naar de finale. Nu misschien PSV ook niet.
Ik vind het wel verdiend over twee wedstrijden.
met die kut clown van hun.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het van Milan verdiend was hoor?
Dat was de trieste uitschakeling ooit, met Milan 3-2 tegen Ajax.
Ik geef alleen een voorbeeld dat in voetbal niet altijd de beste wint.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het van Milan verdiend was hoor?
Dat was de trieste uitschakeling ooit, met Milan 3-2 tegen Ajax.
tot het einde van het seizoenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef RijstNatie het volgende:
PSV !!!!!!!!!!!!!
ALEX Fucking 4 EVERRRRRRRR
Nee ik zeg toch, die uitschakeling en die van Ajax 2 jaar ervoor, dat waren de triestste uitschakelingen van nederlandse clubs ooit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik geef alleen een voorbeeld dat in voetbal niet altijd de beste wint.
Ik bedoel trouwens de 3-1 winst thuis van PSV op Milan, waardoor het uitgeschakeld werd op uitdoelpunten. Niet Ajax.
1-0 achter in de verlenging.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:56 schreef ASSpirine het volgende:
Ehm ,uitgaande van het opnoemen van Celtic door Koeman... Moet ik er van uitgaan dat Celtic heeft gewonnen?
Valencia is lastig uit hoor, je kan beter imo Roma hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:56 schreef Me_Wesley het volgende:
FELICITEERD
Misschien zit er wel een wondertje in..
Voorlopig hopen op Valencia
Okayquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee ik zeg toch, die uitschakeling en die van Ajax 2 jaar ervoor, dat waren de triestste uitschakelingen van nederlandse clubs ooit.
Nogmaals gefeliciteerd en knap![]()
Hij noemde ook Bayern, en die hadden verlenging toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:56 schreef ASSpirine het volgende:
Ehm ,uitgaande van het opnoemen van Celtic door Koeman... Moet ik er van uitgaan dat Celtic heeft gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |