abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47195911
quote:
En daarmee zijn deze middelen dus eerder wat anders dan homeopatie.
Dat had ik er dus duidelijker bij moeten zetten. VSM verkoopt dus zowel kruidendrankjes als het betere kwakzalvers werk.
  maandag 12 maart 2007 @ 16:46:52 #52
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_47195990
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:38 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Jij hebt echt een saaie hobby zeg. Foto's van virussen verzamelen. Ga toch lekker foto's van savanne dieren verzamelen, dat is tenminste een stuk spannender
lol, ik heb wel spannendere hobbies hoor

Maar ze zijn er dus wel, foto's begrijp ik?
pi_47196109
jazeker. Op het plaatje zie je 2 virussen (vergelijk maar met de artist impressions) waarvan er een zicht hecht aan een T-cel.
  donderdag 15 maart 2007 @ 16:40:49 #54
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_47305733
AIDS: Out of Control
AIDS: de consensus genoom
AIDS: AZT, AIDS op doktersrecept

Hoe meer en meer er gepost wordt , hoe meer ik er van overtuigd raak, dat AIDS weldegelijk een grootschalig zwendel is.

En nu niet direct alles afdoen van onzin is te gemakkelijk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator donderdag 15 maart 2007 @ 16:52:18 #55
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_47306169
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:40 schreef Lambiekje het volgende:

Hoe meer en meer er gepost wordt , hoe meer ik er van overtuigd raak, dat AIDS weldegelijk een grootschalig zwendel is.

Uit je nek kletsen omdat je totaal geen relevante kennis hebt maar wel zo arrogant zijn om te denken dat je dat ook niet nodig hebt om te kunnen beoordelen dat dit een zwendel is....DAT is veel te makkelijk.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:00:47 #56
52357 Lambiekje
pi_47306499
Ik lul niet uit me nek.

Ik geef alleen artikelen aan waarbij duidelijk wordt dat AIDS toch wel even anders is dan de wetenschap / overheid ons doen willen geloven.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:04:17 #57
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47306648
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:00 schreef Lambiekje het volgende:
Ik lul niet uit me nek.

Ik geef alleen artikelen aan waarbij duidelijk wordt dat AIDS toch wel even anders is dan de wetenschap / overheid ons doen willen geloven.
Wil jij je vrijwillig laten besmetten met een coctail van agressieve HIV virussen, om je gelijk te bewijzen? Zo nee, hou dan je ignorante klep.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator donderdag 15 maart 2007 @ 17:08:25 #58
16180 crew  CoolGuy
pi_47306779
quote:
Ik lul niet uit me nek.

Nee dat wordt helemaal niet duidelijk. Simpele zielen denken dat dat duidelijk wordt.
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:08:33 #59
262 Re
Kiss & Swallow
pi_47306784
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:40 schreef Lambiekje het volgende:

HET IS ONZIN!!!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_47307341
quote:
Ik lul niet uit me nek.

Sorry hoor, maar er worst hier van verschillende kanten op gewezen dat je artikelen verouderd zijn en waarom sommige informatie niet klopt. Toch blijf je gewoon koppig bij je eigen mening. Zoals ik al eerder heb gezegd, lees eerst een medisch boek, dan kan je tenminste die artikelen die je vind ook inhoudelijk begrijpen en zal je er vervolgens doorgeen kunnen prikken.
je hecht teveel aan informatie die feitelijk gewoon onjuist is op punten die ontzettend makkelijk zijn aan te wijzen.
  Moderator donderdag 15 maart 2007 @ 17:30:45 #61
16180 crew  CoolGuy
pi_47307430
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:27 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar er worst hier van verschillende kanten op gewezen dat je artikelen verouderd zijn en waarom sommige informatie niet klopt. Toch blijf je gewoon koppig bij je eigen mening. Zoals ik al eerder heb gezegd, lees eerst een medisch boek, dan kan je tenminste die artikelen die je vind ook inhoudelijk begrijpen en zal je er vervolgens doorgeen kunnen prikken.
je hecht teveel aan informatie die feitelijk gewoon onjuist is op punten die ontzettend makkelijk zijn aan te wijzen.
Mja, dat deed ie ook bij zn topic over dat mokkel in de trein. Iedereen zei dat t niets was, maar nee, stug volhouden
pi_47307845
Ik denk dat Lambiekje aan het "papa zegt het dus het is waar" syndroom lijdt. Ofwel het syndroom waar je eerder geneigd bent belangrijke mensen te geloven dan naar redelijke tegenargumenten. mensen denken al snel dat als iets in de krant staat (telegraaf) of op een officieel uitziende site (zapruder), dat het dan wel waar moet zijn. Gewone benaderbare mensen kunnen dan nooit gelijk hebben want dat ziijn gewoon maar mensen en de krant kan toch nooit fout zijn?
  Moderator donderdag 15 maart 2007 @ 18:05:04 #63
16180 crew  CoolGuy
pi_47308446
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:44 schreef oxylus11 het volgende:
Ik denk dat Lambiekje aan het "papa zegt het dus het is waar" syndroom lijdt. Ofwel het syndroom waar je eerder geneigd bent belangrijke mensen te geloven dan naar redelijke tegenargumenten. mensen denken al snel dat als iets in de krant staat (telegraaf) of op een officieel uitziende site (zapruder), dat het dan wel waar moet zijn. Gewone benaderbare mensen kunnen dan nooit gelijk hebben want dat ziijn gewoon maar mensen en de krant kan toch nooit fout zijn?
Nou nee, het is gewoon selectief omgaan met de media. Want bij 9/11 bijvoorbeeld is de mainstream media fout, maar alle websites/etc die verkondigen waar zij in geloven, DIE zijn uiteraard wel betrouwbaar.

In dit geval zijn er genoeg onderzoeken die aangeven dat AIDS bestaat en besmettelijk is, maar TS ziet wat sites en wat moeilijke woorden, en ineens zijn alle onderzoeken die zeggen dat aids bestaat niet meer betrouwbaar, maar de links die hij geeft, DIE verkondigen de echte waarheid.

pi_47308655
Misschien moet hij zelf eens een post schrijven met een argument waarom AIDS en HIV niet bestaan ipv met linkjes strooien. Dan kan ik hem wat serieuzer nemen denk ik.
pi_47310209
quote:
Ik lul niet uit me nek.

Waarom zou de wetenschap dat ons willen laten geloven De complotten kunnen hier nooit groot genoeg zijn.
pi_47310255
Sterker nog, ik ben ook een wetenschapper en via FOK probeer ik de publieke opinie te beinvloeden.

[ Bericht 31% gewijzigd door oxylus11 op 15-03-2007 19:33:21 ]
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:25:45 #67
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_47311083
quote:
Ik lul niet uit me nek.

En je hebt voorbeelden gekregen waaruit bleek dat de schrijver van het artikel zelfs de basiskennis miste om een goed oordeel over een dergellijk onderwerp te geven. Daar doe je niets mee dus ja, je lult uit je nek.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_47496443
oooo ik ben helemaal overtuigd. Bush zal hier ook wel achter zitten, net zoals 9/11 Bush zal ook wel achter ebola, tyfus, zwarte pest, kanker, cholera, lepra, hepatitis, alzheimer en hart/vaatziektes zitten zodat hij meer grip kan krijgen op zijn bevolking. de schoft!!

aantal jaar geleden een kennis (homo) van ons overleden aan aids. ik zal zijn familie maar inlichten dat het geen AIDS was, maar een hele gewone ziekte en dat er een samenzwering zat achter zijn dood. de beste man had nog net het geluk dat de medicijnen beschikbaar kwamen voor hem zodat hij het nog een aantal jaar heeft volgehouden zelfs met een weerstand die al tegen de 0% kwam te liggen. maar dat zullen wel kwakzalvermiddeltjes zijn geweest. misschien moeten we zijn vriend ook maar zeggen dat hij kan stoppen met medicijnen inslikken aangezien hij toch niks ernstigs heeft.

ach ja, het is zo normaal om geen rekening te houden met mensen die direct de gevolgen hebben meegemaakt van AIDS, 9/11 etc etc, die naasten hebben verloren. ga maar aan al die mensen die een naaste hebben verloren aan AIDS uitleggen dat hun doktoren in een complot zaten en helemaal geen goed onderzoek hebben gedaan en niet weten waar ze het over hebben.
laten we ook maar aan die families van die mensen die in de vliegtuigen zaten op 9/11 vertellen dat hun geliefden niet in het vliegtuig zaten en hen niet belden vlak voor het einde, maar dat het allemaal maar een grap was van Bush om aan meer olie te komen

An unstable system is a system that is not stable
  woensdag 21 maart 2007 @ 08:46:51 #69
45206 Pietverdriet
pi_47499293
Aids is een complot, 9/11 is een complot, Condenssporen van vliegtuigen zijn een complot, etc etc etc. Lijkt er op dat er weinig is in de wereld wat geen complot is in de ogen van de truth adepten.

De complottheorie is de urban legend van het internet.
pi_47499565
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 08:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Aids is een complot, 9/11 is een complot, Condenssporen van vliegtuigen zijn een complot, etc etc etc. Lijkt er op dat er weinig is in de wereld wat geen complot is in de ogen van de truth adepten.

De complottheorie is de urban legend van het internet.
Zelfs jij kunt het posten erover niet laten
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_47499681
erg grappig als je even de bronnen er naast legt. die tekst van zapruder is een zeer vrije interpretatie van uit hun verband gerukte opmerkingen in die bronnen. bovendien worden er allerlei vage conclusies getrokken die niet op die bronnen gebaseerd zijn, maar waarschijnlijk op de HAVO-biologie lessen van de schrijver.

bagger dus.
pi_47515366
Het wordt eigenlijk een beetje een Lambiekje Bash topic op deze manier. Er is jammergenoeg geen enkele andere samenzweringstheoriefiel die hem even bij komt staan.
Misschien als hij zou beweren dat AIDS wel bestaat en door regeringen dmv chemtrails verspreid wordt om de arme Afrikanen te onderdrukken, dat hij dan meer bijval krijgt. mmmm niet eens zo'n slechte theorie al zeg ik het zelf
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:58:38 #73
45206 Pietverdriet
pi_47516252
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:40 schreef oxylus11 het volgende:
Het wordt eigenlijk een beetje een Lambiekje Bash topic op deze manier. Er is jammergenoeg geen enkele andere samenzweringstheoriefiel die hem even bij komt staan.
Misschien als hij zou beweren dat AIDS wel bestaat en door regeringen dmv chemtrails verspreid wordt om de arme Afrikanen te onderdrukken, dat hij dan meer bijval krijgt. mmmm niet eens zo'n slechte theorie al zeg ik het zelf
Jij vind een epidemie waar miljoenen mensen aan sterven iets wat voor hersenloos vermaak kan dienen en waar je lekker vrijpostig de meest stompzinnige zaken over kan zeggen? Aids ontkennen is nog erger dan de holocaust ontkennen, want het draagt bij aan nog meer slachtoffers.
pi_47527159
quote:
It is likely that we will never know who the first person was to be infected with HIV, or exactly how it spread from that point forwards. Scientists investigating the possibilities often become very attached to their individual 'pet' theories and insist that theirs is the only true answer, but the spread of AIDS could quite conceivably have been induced by a combination of many different events. Whether through injections, travel, wars, colonial practices or genetic engineering, the realities of the 20th Century have undoubtedly had a major role to play. So perhaps what the scientific community should now be focussing on s not how the AIDS epidemic originated, but how those it affects can be treated, how the further the spread of HIV can be prevented and how the world can be changed to ensure a similar pandemic never occurs again.
http://www.avert.org/origins.htm
Ik wil het wel weten...
quote:
AIDS is undoubtedly “man-made.” We can now assert this “very apparent iatrogenic origin,” versus the “theoretic iatrogenic origin” of HIV/AIDS because of the rapidly increasing, now substantial, scientific support for this conclusion. Currently, international scientific consensus among leading investigators in this field, many of whose works and words are excerpted below, holds that HIV/AIDS originated from one or more extraordinary man-made, not natural, events dating back to the early to mid-1970s. Especially implicated in initiating the AIDS pandemic, according to many scientists and scholars, was the hepatitis B vaccine as detailed in the following pages.

This may come as a surprise, or even quite a shock, to most people since the mainstream media and most respected medical journals have yet to herald the following knowledge.

At the time of this writing, the U.S. Homeland Security Act passed the Senate virtually unanimously. Mysteriously incorporated in its text was a vaccine injury indemnity clause that freed drug companies from liabilities associated with specific vaccine ingredients, such as HIV precursors in the HB vaccines. With this gross violation of U.S. constitutional, civil, and human rights, hundreds of thousands of Americans have been forced to care, without compensation, for vaccine injured family members. If the U.S. Government is able to get away with this most blatant breach of public faith, what is it capable of doing covertly? Clearly, this current vaccine policy is a form of institutionalized genocide—defined as “the mass enslaving (pharmaceutically and otherwise) and killing of people for economics, politics, and/or ideology?”
http://www.originofaids.com/articles/early.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:42:35 #75
139030 night
nacho libre
pi_47545789
Je moest je rotschamen knul, om dit soort topics te starten. Ga jij even de wetenschap onderuit halen met je theorie op het fok forum. Onvoorstelbaar. Jij moet paus worden, dan kun je zonder gewetensbezwaren mensen gaan vertellen dat ze geen condooms hoeven te gebruiken. Gebruik je hersens jongen, haal een kam door je haar en zoek een leuke baan. Dan doe je nog eens wat nuttigs i.p.v. dit soort fucking shit op internet te zetten. Er hangen hier jonge mensen op het forum rond die misschien nog niet zoveel van de wereld weten. Wil jij het op je geweten hebben als iemand hier je theorietje voor waarheid aanneemt? Kunnen ze bij jou terecht als ze de dood onder hun leden hebben? Want dan ben je ineens een grote schijtlaars en in geen velde of wege meer te bekennen, en de ander zit met de rotzooi. Idioot.

[ Bericht 10% gewijzigd door night op 22-03-2007 14:03:53 ]
If Hitler had been a Hippy how happy would we be.
pi_47547506
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef oxylus11 het volgende:
Zo dat is wel een hele hoop niet op warheid berustende informatie achter elkaar zeg! Bijna alle argumenten zijn in een handomdraai te weerleggen. Misschien moet je je eerst eens in virologie en immunologie verdiepen voordat je deze onzin post.
geloof me dat zal hij nooit doen hij zal jouw als schaap betittelen dat je het wel gedaan hebt

Je hebt trouwens wel weer een nieuw dieptepunt bereikt met je complot gewouwel
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_47548137
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:42 schreef night het volgende:
Je moest je rotschamen knul, om dit soort topics te starten. Ga jij even de wetenschap onderuit halen met je theorie op het fok forum. Onvoorstelbaar. Jij moet paus worden, dan kun je zonder gewetensbezwaren mensen gaan vertellen dat ze geen condooms hoeven te gebruiken. Gebruik je hersens jongen, haal een kam door je haar en zoek een leuke baan. Dan doe je nog eens wat nuttigs i.p.v. dit soort fucking shit op internet te zetten. Er hangen hier jonge mensen op het forum rond die misschien nog niet zoveel van de wereld weten. Wil jij het op je geweten hebben als iemand hier je theorietje voor waarheid aanneemt? Kunnen ze bij jou terecht als ze de dood onder hun leden hebben? Want dan ben je ineens een grote schijtlaars en in geen velde of wege meer te bekennen, en de ander zit met de rotzooi. Idioot.
Allejezus
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:14:54 #78
45206 Pietverdriet
pi_47548961
Is TS intussen bereid zich te laten injecteren met HIV om zijn punt te bewijzen?
pi_47549500
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:27 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

je begint er niets tegen je kan nog op 100den manieren uitleggen dat het geen explosieven waren maar zolang er 1 obscuur siteje is met oude info en onnatuurlijke verschijningen zal hioj je niet geloven.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator donderdag 22 maart 2007 @ 15:42:31 #80
16180 crew  CoolGuy
pi_47549950
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

je begint er niets tegen je kan nog op 100den manieren uitleggen dat het geen explosieven waren maar zolang er 1 obscuur siteje is met oude info en onnatuurlijke verschijningen zal hioj je niet geloven.
Eens. Dat je het leuk vind om in verzinsels omtrent 9/11 te geloven, mininukes en explosieven en zo, das tot daar aan toe, maar als je dus begint over deze ziekte, dan is het ineens niet meer zo moeilijk om dat te bewijzen. Laat je injecteren met dat HIV/AIDS, laat je vervolgens regelmatig controleren, en kom dan met de gegevens van die onderzoeken dat je inderdaad niet ziek bent.

Maar ik gok zo, dat dat niet gaat gebeuren, en dat het bij een hoop geblaat en gedraai blijft, maaar dat er concreet zoals altijd toch niets gebeurd. Maar ik vind dit topic inderdaad ook zum kotsen.
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:46:44 #81
45206 Pietverdriet
pi_47550098
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:42 schreef CoolGuy het volgende:

Maar ik vind dit topic inderdaad ook zum kotsen.
En Vele met jou, net als ik.
TS is behalve dom, ook nog een ongelofelijk laffe hond dat hij zich hier niet meer meld, al was het maar om zijn excuus aan te bieden.
  Moderator donderdag 22 maart 2007 @ 16:15:36 #82
16180 crew  CoolGuy
pi_47551065
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En Vele met jou, net als ik.
TS is behalve dom, ook nog een ongelofelijk laffe hond dat hij zich hier niet meer meld, al was het maar om zijn excuus aan te bieden.
Sterker nog, TS heeft in het verleden al eens een soortgelijk topic geopend, al twijfel ik nu even of dit toen ook over AIDS ging of over kanker, maar volgens mij was het AIDS. Dat topic was niet zo'n heel lang leven beschoren, maar hij heeft het nu dus opnieuw geopend, zogenaamd omdat hij nieuw 'bewijs' heeft voor dit ongelofelijke stukje bullshit.
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:59:40 #83
52357 Lambiekje
pi_47552834
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Is TS intussen bereid zich te laten injecteren met HIV om zijn punt te bewijzen?
Waarom moet ik me bewijzen..

Het enige wat ik wilde was een discussie aan zwengelen dat AIDS toch net even anders is dan dat wij ons verteld is door de zogenaamde (medecijn)wetenschap. .. Maar prompt wordti ik persoonlijk beschuldigd.. Waarom?!
  donderdag 22 maart 2007 @ 17:06:47 #84
45206 Pietverdriet
pi_47553082
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom moet ik me bewijzen..

Het enige wat ik wilde was een discussie aan zwengelen dat AIDS toch net even anders is dan dat wij ons verteld is door de zogenaamde (medecijn)wetenschap. .. Maar prompt wordti ik persoonlijk beschuldigd.. Waarom?!
Nee, dat doe je niet, je post hersenloos sensatie berichten die bijdragen in het verspreiden van domheid
Je hebt absoluut geen idee waar je het over hebt.
Er gaan miljoenen mensen dood aan deze ziekte.
Kortom je lult uit je nek en je gaat over lijken, maar dat is voor jou geen bezwaar, dat heb je zelfs niet door.

Je wilt geen discussie aanzwengelen, want je discussieert niet over het thema, je copiepast wat dom geleuter waarvan jij geen eens in staat bent de inhoud op waarde te schatten.

Kortom, bied je excuus aan voor je walgelijke gedrag
  donderdag 22 maart 2007 @ 17:20:20 #85
52357 Lambiekje
pi_47553582
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, dat doe je niet, je post hersenloos sensatie berichten die bijdragen in het verspreiden van domheid
Je hebt absoluut geen idee waar je het over hebt.
Er gaan miljoenen mensen dood aan deze ziekte.
Kortom je lult uit je nek en je gaat over lijken, maar dat is voor jou geen bezwaar, dat heb je zelfs niet door.

Je wilt geen discussie aanzwengelen, want je discussieert niet over het thema, je copiepast wat dom geleuter waarvan jij geen eens in staat bent de inhoud op waarde te schatten.

Kortom, bied je excuus aan voor je walgelijke gedrag
ja en er gaan ook massas dood door onzinnige oorlog in Irak/Afganistan. Als er iemand over lijken gaat dan zijn dat onze overheden en pharma-industrie. Die willen absoluut niet dat je beter wordt?!

Dat er een luchtje aan AIDS zit kan men niet ontkennen. Ik heb altijd al geweten dat er iets niet klopt aan het verhaal.
Nu het internet met goed onderbouwde docus en achtergrond info .. is het bewijs dat AIDS toch anders is dan ons is aangeleerd.
  Moderator donderdag 22 maart 2007 @ 17:30:38 #86
16180 crew  CoolGuy
pi_47553939
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja en er gaan ook massas dood door onzinnige oorlog in Irak/Afganistan. Als er iemand over lijken gaat dan zijn dat onze overheden en pharma-industrie. Die willen absoluut niet dat je beter wordt?!

Dat er een luchtje aan AIDS zit kan men niet ontkennen. Ik heb altijd al geweten dat er iets niet klopt aan het verhaal.
Nu het internet met goed onderbouwde docus en achtergrond info .. is het bewijs dat AIDS toch anders is dan ons is aangeleerd.
Jij bent met afstand de domste user op dit forum.
pi_47554665
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij bent met afstand de domste user op dit forum.
En dat is een prestatie van formaat.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  donderdag 22 maart 2007 @ 18:03:48 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_47554911
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Weetje... niet alles wat op internet staat is waar.
Onikaan ni ov dovah
  Moderator donderdag 22 maart 2007 @ 18:06:41 #89
16180 crew  CoolGuy
pi_47555020
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Weetje... niet alles wat op internet staat is waar.
Dat kan hij niet eens beoordelen. Daar heeft hij de kennis niet voor in huis. Maar gewoon stellen dat wat daar staat inderdaad waar is, omdat dat toevallig strookt met het compleet verwrongen beeld dat hij heeft. Je zou bijna gaan denken dat zulke mensen tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.
  donderdag 22 maart 2007 @ 18:08:09 #90
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_47555076
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Sterker nog, TS heeft in het verleden al eens een soortgelijk topic geopend, al twijfel ik nu even of dit toen ook over AIDS ging of over kanker, maar volgens mij was het AIDS. Dat topic was niet zo'n heel lang leven beschoren, maar hij heeft het nu dus opnieuw geopend, zogenaamd omdat hij nieuw 'bewijs' heeft voor dit ongelofelijke stukje bullshit.
Jup dat klopt.
AIDS: de grootste zwendel van de 20ste eeuw
Onikaan ni ov dovah
  Moderator donderdag 22 maart 2007 @ 18:26:06 #91
16180 crew  CoolGuy
pi_47555637
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jup dat klopt.
AIDS: de grootste zwendel van de 20ste eeuw
Juist, dat topic inderdaad. Daar had ik toen ook al in gereageerd zie ik.
pi_47557055
Overleg slotje.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_47559784
Uitleg in FB.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  donderdag 22 maart 2007 @ 20:58:39 #94
52357 Lambiekje
pi_47560735
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 21:33 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik wil het wel weten...
[..]
Ik begrijp hier uit dat je je wel verder hebt verdiept in het onderwerp ?!

Ik had niet verwacht dat er zo triest gereageerd zou worden op dit onderwerp en dat men persoonlijk gericht naar mij toe. Kennelijk plakt er nog een ernstige taboe op. Met andere onderwerpen als 911/ JFK / UFOs/ Nazi UFOs/Illuminati/Geld en het bankwezen wat ook allemaal sterk beschuldigde vinger naar de industrie en overheden is wordt er lekker op los gediscuseerd. Maar als een onderwerp ons zelf eventueel aan kan gaan geeft niemand thuis.

Hoe sta jy hier tegen over ... want ik heb erg sterk het gevoel niemand twijfelt aan het manmade-virus, wat ons allemaal aan is gepraat door de overheid/pharma-industrie. En lijkt het dus wel of ik er alleen aan twijfel.

Je zou toch JUIST meer over moeten lezen als je een AIDS patient binnen je kenniskring hebt zitten of misschien zelf hebt.
pi_47562997
Sorry hoor. natuurlijk is het voor iedereen duidelijk dat lambiekje uit zijn nek kletst. Maar so what?! Het topic is netje geplaatst in Thruth zodat niemand het serieus hoeft te nemen. het Fokforum wordt niet bezocht door honderden onwetende afrikaantjes die allemaal nederlands lezen en zo bekeerd kunnen worden. Mensen als Pietverdriet doen nu net alsof hij een holocaustontkenner is met demonische propaganda. Ik vind het ontzettend stijlloos om direct op de man te gaan spelen. Topics in Truth zijn er om gezellig te discussieren over semi-onzin. het enige wat je Lambiekje kan verwijten is dat zich te veel laat lijden door obscure internetpagina's terwijl hij wetenschappelijke argumenten van mede-posters negeert. Probeer het niet persoonlijk te maken, maar kom gewoon met goede argumenten op wetenschappelijke basis om lambiekje wat basale AIDS kennis bij te brengen. Dat maakt de discussie een stuk leuker.
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:34:37 #96
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47564184
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Waarom zou AIDS dan wel bestaan volgens jouw?!
omdat de meesten mensen vanalles neuken wat los en vast zit zonder protectie. Het is enkel een manier van de natuur die zegt: niet zoveel neuken met elkaar en vooral niet te natuurlijk. maw niet alles neuken wat los en vast zit.

puur een massaprobleem

[ Bericht 2% gewijzigd door Normalneo op 22-03-2007 23:11:00 ]
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_47564939
Drogreden. De natuur zegt niets!
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:55:55 #98
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47565060
moet jij eens opletten !!

overstromingen als gevolg van broeikast effecten, meer warme winters als gevolg van het broeikast effect. Vul maar aan. Warme winters had ik dat al gezegd..meer regen in de zomer. Een vogel die getroffen is door de olie..uhm bla bla bla

de natuur spreekt wel degelijk. Misschien niet met een stemmetje maar eventueel een vogelpoepje op jouw nieuwe jas
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_47566616
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 20:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik begrijp hier uit dat je je wel verder hebt verdiept in het onderwerp ?!
Heb veel van deze man gelezen:
quote:
AIDS de grootste misdaad in de medische geschiedenis
door
Johan van Dongen

De verborgen AIDS genocide
AIDS is een blank complot, zoveel is zeker volgens de Zuid Afrikaanse president Thabo Mbeki. En met deze bewering staat hij niet alleen. Bijna 100% van alle aids-patienten zijn volgens hem en vele wetenschappers, waaronder de schrijver dezes, opzettelijk besmet met een omgebouwd paardenaidsvirus. Zij zijn kunstmatig voor het aidsvirus ontvankelijk gemaakt door gebruik te maken van controleerbare ziekten.
http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=7587
Ook heb ik dit gelezen, en lees ik Zapruder.
http://911-complotdenkers.blogspot.com/2007/03/dissidenten.html
Maar ben er verre van overtuigd dat AIDS niet zou bestaan.
quote:
Ik had niet verwacht dat er zo triest gereageerd zou worden op dit onderwerp en dat men persoonlijk gericht naar mij toe.
Trek het je niet aan joh, ik denk dat je TT n btje ongelukkig geschreven is, ik had er lzelf n vraagteken achter gezet.
En verder.....
alle cliches zijn weer waar, first the laugh at you, then thet attack you, and then....
Ik denk dat net als met Chemtrails (btje 9-11) de waarheid te gruwelijk is, en mensen uit zelfbescherming wegkijken.
quote:
Met andere onderwerpen als 911/ JFK / UFOs/ Nazi UFOs/Illuminati/Geld en het bankwezen wat ook allemaal sterk beschuldigde vinger naar de industrie en overheden is wordt er lekker op los gediscuseerd. Maar als een onderwerp ons zelf eventueel aan kan gaan geeft niemand thuis.

Hoe sta jy hier tegen over ... want ik heb erg sterk het gevoel niemand twijfelt aan het manmade-virus, wat ons allemaal aan is gepraat door de overheid/pharma-industrie. En lijkt het dus wel of ik er alleen aan twijfel.
Ik ben van mening ( heb weinig medische kennis en ga af op wat anderen met kennis mij vertellen) dat AIDS wel bestaat, maar ik geef toe er wordt 'n hoop verzonnen.
quote:
Three Maryland researchers have admitted fabricating interviews with teenagers for a study on AIDS prevention that received more than $1 million in federal funds.
http://www.washtimes.com/national/20031204-113809-8229r.htm
Had je dit al gelezen?
http://www.zapruder.nl/po(...)d_aids/#last_comment

Tja.. uiteindelijk is er maar 1 verantwoordelijk voor je lichaam, dat ben jezelf.
Ik merk dat duidelijk nu ik kinderen heb, 'n arts is ook maar 'n mens en ziet wel 's wat over het hoofd.
De consultatie arts vond het b.v. helemaal niet prettig toen ik vragen ging stellen over de vaccins die mijn kinderen kregen...
euh, nee mijnheer dat weet ik allemaal niet...
OK dan kom ik volgende week wel terug...heb er nu veel over gelezen en kan anderen ook vertellen welke risico's ze nemen met vaccins.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_47567849
quote:
de natuur spreekt wel degelijk. Misschien niet met een stemmetje maar eventueel een vogelpoepje op jouw nieuwe jas
Laat die natuur zijn mond houden! Maare ik denk niet dat AIDS het gevolg ik van een te vrije sexuele moraal of wat dan ook. Dat zou een moreel oordeel zijn en dat heeft de natuur niet. Wel is het natuurlijk waar als mensen en dieren veel samenleven dat je eens in de zoveel tijd een virus krijgt wat muteert en van dieren overspringt naar de mens zoals waarschijnlijk bij het HIV virus is gebeurd. Dat kan je als een waarschuwend stemmetje van de natuur interpreteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')