abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 maart 2007 @ 00:13:25 #26
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_47077342
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:13 schreef Forkbender het volgende:
Stel je hebt gelijk.

Waar gaan al die mensen in Afrika dan aan dood? Zij hebben geen toegang tot AIDS-remmers of iets dergelijks. Of denk je dat er een bepaald racistisch complot achter AIDS zit?
Daar is op zapruder ook al een antwoord voor.
Gaat Afrika dood aan AIDS
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 00:26:01 #27
52357 Lambiekje
pi_47077681
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:15 schreef Repeat het volgende:

[..]

@ ^^
Volgens my heb je het niet eens gelezen ?!

Waarom zou AIDS dan wel bestaan volgens jouw?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_47077917
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Volgens my heb je het niet eens gelezen ?!

Waarom zou AIDS dan wel bestaan volgens jouw?!
omdat ik niet geloof in van die samenzweringcomplottheoriën.
pi_47078330
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:34 schreef Repeat het volgende:

[..]

omdat ik niet geloof in van die samenzweringcomplottheoriën.
Ik zeg niks, maar waarom zou AIDS wel een conspiracy zijn en het CO2-probleem niet
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 9 maart 2007 @ 09:57:06 #30
52357 Lambiekje
pi_47082942
Waar is het virus ?!

Er is 0,0 bewijs dat HIV AIDS veroorzaakt. 0,0 bewijs dat AIDS besmettelijk is. En op de gebruikelijk manier om een vrius te ontleden is tot op heden niet gelukt. Ondanks dat er wereldwijd 150 mljd tegen aan is gegooid. En nog steeds geen vaccin.

In mijn ogen riekt het naar zwendel.
  Moderator vrijdag 9 maart 2007 @ 10:08:10 #31
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_47083219
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:57 schreef Lambiekje het volgende:
Waar is het virus ?!

Er is 0,0 bewijs dat HIV AIDS veroorzaakt. 0,0 bewijs dat AIDS besmettelijk is. En op de gebruikelijk manier om een vrius te ontleden is tot op heden niet gelukt. Ondanks dat er wereldwijd 150 mljd tegen aan is gegooid. En nog steeds geen vaccin.

Ik heb je al gezegd, dan kun jij lekker gewoon elk mokkel neuken zonder condoom, ook van die aidshoeren. Immers, die hebben geen aids en dat is ook totaal niet besmettelijk, dus zonder gevaar.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 9 maart 2007 @ 10:17:31 #32
262 Re
Kiss & Swallow
pi_47083453
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:57 schreef Lambiekje het volgende:
Waar is het virus ?!

In mijn ogen ben je gewoon een foute aandachtshoer, denk je nou echt dat 10.000en wetenschappers van gerenomeerde universiteiten en instanties wereldwijd betrokken zijn bij deze grote zwendel.

HIV valt het immuunsysteem aan, dat gaat kapot zodat je bepaalde ziektes niet kunt bestrijden... punt simpel, next
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator vrijdag 9 maart 2007 @ 10:21:14 #33
16180 crew  CoolGuy
pi_47083563
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:17 schreef Re het volgende:

[..]

In mijn ogen ben je gewoon een foute aandachtshoer, denk je nou echt dat 10.000en wetenschappers van gerenomeerde universiteiten en instanties wereldwijd betrokken zijn bij deze grote zwendel.

HIV valt het immuunsysteem aan, dat gaat kapot zodat je bepaalde ziektes niet kunt bestrijden... punt simpel, next
Mja, ik zeg niet voor niets dat TS dan best een aidshoertje kan opzoeken. Hoeft ie ook direct niet meer moeilijk te doen met meisjes die naar 'm lachen in de trein en zo.
pi_47083780
Ik zal zomaar 1 puntje nemen uit deze ongelooflijke hoop crab aanstippen. De rest laat ik aan anderen over.
quote:
Over PCR kunnen we kort zijn. Het zijn veronderstellingen, geen feiten die de uitslag van de test zijn waarde geven. De uitvinder van de PCR-methode, Kary Mullis (die er een Nobleprijs chemie mee won), zegt dat ‘viral load’ en elke andere kwantitatieve toepassing van PCR betekenisloos is.
Kary Mullis is heel erg hard aan zijn pensioen toe. Ik ben hem heel dankbaar voor de uitvinding van de PCR (ik hoop dat je zelf weet hoe dit ongeveer werkt), maar daarna heeft deze man nooit meer iets gedaan wat de moeite waard is. In ieder geval is hij niet de uitvinder van de quantitative PCR, juist ja een een simpele betrouwbare methode om de hoeveelheid DNA/RNA on je PCR sample te meten op basis van fluorescentie.
Om Kary Mullis niet compleet af te branden wil ik echter wel zeggen, dat zijn uitspraken mogelijk al gedaan zijn voordat quantitative PCR was uitgevonden en betrekking hadden op de klassieke PCR die inderdaad niet betrouwbaar is op kwantitatief vlak.
maar goed, dat krijg je als iemand alleen maar verouderde bronnen aanhaald.
pi_47085246
Nu snap ik hem niet meer?

Lambiekje schreef net
quote:
(Hoewel veel artikelen een paar jaar oud zijn, is dit nog steeds de stand van zaken, dit bleek uit een recente reactie van de wetenschappers achter rethinkingaids.com op dr. Gallo, ‘s wereld meest vooraanstaande AIDS-’expert’ )
Dan ga ik naar de site van Zapruder, wat vind ik vervolgens over " s'werelds meest vooraanstaande aidsexpert"
Blijkt het een oplichter te zijn! Hoe zit dat nu Lambiekje ?
quote:
De antilichamen zijn de reactie van het lichaam op de aanwezigheid van de consensus-proteines waarvan AIDS-wetenschappers beweren dat ze van het HIV afkomstig zijn. Deze consensus-proteines zijn gespecificeerd door dr. Gallo, een bewezen fraudeur en oplichter. Nou sluit het feit dat deze dr. Gallo eerlijkheid niet hoog in het vaandel heeft staan niet uit dat hij de juiste proteines kan aanwijzen, maar het feit dat hij zijn stellingen nooit heeft bewezen, is veelzeggend.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 16:57:31 #36
52357 Lambiekje
pi_47097570
Ik zeg neit dat ik alles geloof.
Maar jullie doen wel erg lacherig....
  zaterdag 10 maart 2007 @ 12:42:16 #37
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_47121050
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef Lambiekje het volgende:
Vind je het gek?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 21:13:47 #38
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47168619
*kleine schoonmaakactie*
  maandag 12 maart 2007 @ 15:35:22 #39
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47192735
Ik vraag me af of de mensen die hier beweren dat AIDS niet bestaat bereid zijn zich te laten infecteren met HIV om het te bewijzen..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator maandag 12 maart 2007 @ 15:48:28 #40
16180 crew  CoolGuy
pi_47193361
quote:
Op maandag 12 maart 2007 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vraag me af of de mensen die hier beweren dat AIDS niet bestaat bereid zijn zich te laten infecteren met HIV om het te bewijzen..
Wat denk je zelf...
  maandag 12 maart 2007 @ 16:05:42 #41
45206 Pietverdriet
pi_47194135
quote:
Op maandag 12 maart 2007 15:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat denk je zelf...
Ik denk dat mensen die dat niet willen niet moeten mee werken aan het verspreiden van dit soort onzin, dat kost namelijk levens, dit soort onzin.
  maandag 12 maart 2007 @ 16:08:59 #42
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_47194265
Tsja, ook wel eens wat over gelezen. Ik zou het werkelijk waar niet weten allemaal, ben niet medisch onderlegd .

Wat is echter wel frappant vind. Ik heb nog nooit een foto van het HIV virus kunnen vinden. Het zijn bijna alleen maar 'artist impressions' en soortgelijke tekeningen. Van andere virussen als Ebola, Hanta, Lassa (zo'n beetje de meeste dodelijke ter wereld) zijn allemaal microscoopfoto's te vinden. Dit duidt er dus op dat het heel klein moet zijn? Hoe zit het dan met de vermeende 'gaatjes' in condooms (kleiner dan spermacellen), is dit religieuze propaganda of zitten er werkelijk gaatjes in van zeg <1 micron?
  maandag 12 maart 2007 @ 16:10:38 #43
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_47194332
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen die dat niet willen niet moeten mee werken aan het verspreiden van dit soort onzin, dat kost namelijk levens, dit soort onzin.
Ik denk dat mensen mbt HIV/AIDS een stuk weldenkender zijn.

Wat ik erger vind is dat spirituele gezeik en dan mbt kanker en alzheimer e.d.
  maandag 12 maart 2007 @ 16:19:49 #44
45206 Pietverdriet
pi_47194709
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:10 schreef Richie_Rich het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen mbt HIV/AIDS een stuk weldenkender zijn.

Wat ik erger vind is dat spirituele gezeik en dan mbt kanker en alzheimer e.d.
Minstens zo erg, maar er valt aan flessentrekken en bedrog geld te verdienen, en ook al kan men absoluut niet aantonen dat het werkt, en zijn veel onderzoeken die uitwijzen dat het niet werkt zijn er zeker hier in THRUTH gelijk hele volksstammen die beweren dat het écht werkt hoor ( bv Homeopathie)
  maandag 12 maart 2007 @ 16:23:35 #45
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_47194874
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Minstens zo erg, maar er valt aan flessentrekken en bedrog geld te verdienen, en ook al kan men absoluut niet aantonen dat het werkt, en zijn veel onderzoeken die uitwijzen dat het niet werkt zijn er zeker hier in THRUTH gelijk hele volksstammen die beweren dat het écht werkt hoor ( bv Homeopathie)
Homeopathie is volgens mij gewoon een soort placebo effect, maar vaak betreft dit kleine kwaaltjes die het lichaam prima zelf op kan lossen (of heb ik nu een heel naif wereldbeeld van homeopathie? ik ken het eigenlijk alleen van VSM/Vogel e.d.)
pi_47195456
Homeopathie berust inderdaad grotendeels op placebo effect. De spullen van VSM en drVogel zijn overigens niet alleen maar homeopatisch. In sommige zitten echt nog wel behoorlijke concentraties genezende stoffen, die daadwerkelijk effect hebben en het dus niet moeten hebben van het "potentierende" effect van de klassieke homeopathie.
pi_47195513
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef Lambiekje het volgende:
Tsja, niet ALLES wat je in de reguliere media en met gezond verstand kunt bedenken is altijd onwaar, en de Absolute Waarheid over Alles is niet altijd te vinden op obscure ongecontroleerde websites die elkaar napraten...
pi_47195589
quote:
Wat is echter wel frappant vind. Ik heb nog nooit een foto van het HIV virus kunnen vinden. Het zijn bijna alleen maar 'artist impressions' en soortgelijke tekeningen. Van andere virussen als Ebola, Hanta, Lassa (zo'n beetje de meeste dodelijke ter wereld) zijn allemaal microscoopfoto's te vinden.
Jij hebt echt een saaie hobby zeg. Foto's van virussen verzamelen. Ga toch lekker foto's van savanne dieren verzamelen, dat is tenminste een stuk spannender
  maandag 12 maart 2007 @ 16:39:00 #49
45206 Pietverdriet
pi_47195595
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:36 schreef oxylus11 het volgende:
Homeopathie berust inderdaad grotendeels op placebo effect. De spullen van VSM en drVogel zijn overigens niet alleen maar homeopatisch. In sommige zitten echt nog wel behoorlijke concentraties genezende stoffen, die daadwerkelijk effect hebben en het dus niet moeten hebben van het "potentierende" effect van de klassieke homeopathie.
En daarmee zijn deze middelen dus eerder wat anders dan homeopatie.
Maar goed, we gaan terug naar het topic wat hier ter discussie staat.
Zijn de mensen die deze theorie zo een aandacht geven bereid zich te laten infecteren met HIV? Dat kan geregeld worden.
pi_47195810
Voor je verzameling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')