Daar is op zapruder ook al een antwoord voor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:13 schreef Forkbender het volgende:
Stel je hebt gelijk.
Waar gaan al die mensen in Afrika dan aan dood? Zij hebben geen toegang tot AIDS-remmers of iets dergelijks. Of denk je dat er een bepaald racistisch complot achter AIDS zit?
Volgens my heb je het niet eens gelezen ?!quote:
omdat ik niet geloof in van die samenzweringcomplottheoriën.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgens my heb je het niet eens gelezen ?!
Waarom zou AIDS dan wel bestaan volgens jouw?!
Ik zeg niks, maar waarom zou AIDS wel een conspiracy zijn en het CO2-probleem nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
omdat ik niet geloof in van die samenzweringcomplottheoriën.
Ik heb je al gezegd, dan kun jij lekker gewoon elk mokkel neuken zonder condoom, ook van die aidshoeren. Immers, die hebben geen aids en dat is ook totaal niet besmettelijk, dus zonder gevaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:57 schreef Lambiekje het volgende:
Waar is het virus ?!
Er is 0,0 bewijs dat HIV AIDS veroorzaakt. 0,0 bewijs dat AIDS besmettelijk is. En op de gebruikelijk manier om een vrius te ontleden is tot op heden niet gelukt. Ondanks dat er wereldwijd 150 mljd tegen aan is gegooid. En nog steeds geen vaccin.
In mijn ogen riekt het naar zwendel.
In mijn ogen ben je gewoon een foute aandachtshoer, denk je nou echt dat 10.000en wetenschappers van gerenomeerde universiteiten en instanties wereldwijd betrokken zijn bij deze grote zwendel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:57 schreef Lambiekje het volgende:
Waar is het virus ?!
Er is 0,0 bewijs dat HIV AIDS veroorzaakt. 0,0 bewijs dat AIDS besmettelijk is. En op de gebruikelijk manier om een vrius te ontleden is tot op heden niet gelukt. Ondanks dat er wereldwijd 150 mljd tegen aan is gegooid. En nog steeds geen vaccin.
In mijn ogen riekt het naar zwendel.
Mja, ik zeg niet voor niets dat TS dan best een aidshoertje kan opzoeken. Hoeft ie ook direct niet meer moeilijk te doen met meisjes die naar 'm lachen in de trein en zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:17 schreef Re het volgende:
[..]
In mijn ogen ben je gewoon een foute aandachtshoer, denk je nou echt dat 10.000en wetenschappers van gerenomeerde universiteiten en instanties wereldwijd betrokken zijn bij deze grote zwendel.
HIV valt het immuunsysteem aan, dat gaat kapot zodat je bepaalde ziektes niet kunt bestrijden... punt simpel, next
Kary Mullis is heel erg hard aan zijn pensioen toe. Ik ben hem heel dankbaar voor de uitvinding van de PCR (ik hoop dat je zelf weet hoe dit ongeveer werkt), maar daarna heeft deze man nooit meer iets gedaan wat de moeite waard is. In ieder geval is hij niet de uitvinder van de quantitative PCR, juist ja een een simpele betrouwbare methode om de hoeveelheid DNA/RNA on je PCR sample te meten op basis van fluorescentie.quote:Over PCR kunnen we kort zijn. Het zijn veronderstellingen, geen feiten die de uitslag van de test zijn waarde geven. De uitvinder van de PCR-methode, Kary Mullis (die er een Nobleprijs chemie mee won), zegt dat ‘viral load’ en elke andere kwantitatieve toepassing van PCR betekenisloos is.
Dan ga ik naar de site van Zapruder, wat vind ik vervolgens over " s'werelds meest vooraanstaande aidsexpert"quote:(Hoewel veel artikelen een paar jaar oud zijn, is dit nog steeds de stand van zaken, dit bleek uit een recente reactie van de wetenschappers achter rethinkingaids.com op dr. Gallo, ‘s wereld meest vooraanstaande AIDS-’expert’ )
quote:De antilichamen zijn de reactie van het lichaam op de aanwezigheid van de consensus-proteines waarvan AIDS-wetenschappers beweren dat ze van het HIV afkomstig zijn. Deze consensus-proteines zijn gespecificeerd door dr. Gallo, een bewezen fraudeur en oplichter. Nou sluit het feit dat deze dr. Gallo eerlijkheid niet hoog in het vaandel heeft staan niet uit dat hij de juiste proteines kan aanwijzen, maar het feit dat hij zijn stellingen nooit heeft bewezen, is veelzeggend.
Vind je het gek?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef Lambiekje het volgende:
Ik zeg neit dat ik alles geloof.
Maar jullie doen wel erg lacherig....
Wat denk je zelf...quote:Op maandag 12 maart 2007 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vraag me af of de mensen die hier beweren dat AIDS niet bestaat bereid zijn zich te laten infecteren met HIV om het te bewijzen..
Ik denk dat mensen die dat niet willen niet moeten mee werken aan het verspreiden van dit soort onzin, dat kost namelijk levens, dit soort onzin.quote:
Ik denk dat mensen mbt HIV/AIDS een stuk weldenkender zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die dat niet willen niet moeten mee werken aan het verspreiden van dit soort onzin, dat kost namelijk levens, dit soort onzin.
Minstens zo erg, maar er valt aan flessentrekken en bedrog geld te verdienen, en ook al kan men absoluut niet aantonen dat het werkt, en zijn veel onderzoeken die uitwijzen dat het niet werkt zijn er zeker hier in THRUTH gelijk hele volksstammen die beweren dat het écht werkt hoor ( bv Homeopathie)quote:Op maandag 12 maart 2007 16:10 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen mbt HIV/AIDS een stuk weldenkender zijn.
Wat ik erger vind is dat spirituele gezeik en dan mbt kanker en alzheimer e.d.
Homeopathie is volgens mij gewoon een soort placebo effect, maar vaak betreft dit kleine kwaaltjes die het lichaam prima zelf op kan lossen (of heb ik nu een heel naif wereldbeeld van homeopathie? ik ken het eigenlijk alleen van VSM/Vogel e.d.)quote:Op maandag 12 maart 2007 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Minstens zo erg, maar er valt aan flessentrekken en bedrog geld te verdienen, en ook al kan men absoluut niet aantonen dat het werkt, en zijn veel onderzoeken die uitwijzen dat het niet werkt zijn er zeker hier in THRUTH gelijk hele volksstammen die beweren dat het écht werkt hoor ( bv Homeopathie)
Tsja, niet ALLES wat je in de reguliere media en met gezond verstand kunt bedenken is altijd onwaar, en de Absolute Waarheid over Alles is niet altijd te vinden op obscure ongecontroleerde websites die elkaar napraten...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef Lambiekje het volgende:
Ik zeg neit dat ik alles geloof.
Maar jullie doen wel erg lacherig....
Jij hebt echt een saaie hobby zeg. Foto's van virussen verzamelen. Ga toch lekker foto's van savanne dieren verzamelen, dat is tenminste een stuk spannenderquote:Wat is echter wel frappant vind. Ik heb nog nooit een foto van het HIV virus kunnen vinden. Het zijn bijna alleen maar 'artist impressions' en soortgelijke tekeningen. Van andere virussen als Ebola, Hanta, Lassa (zo'n beetje de meeste dodelijke ter wereld) zijn allemaal microscoopfoto's te vinden.
En daarmee zijn deze middelen dus eerder wat anders dan homeopatie.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:36 schreef oxylus11 het volgende:
Homeopathie berust inderdaad grotendeels op placebo effect. De spullen van VSM en drVogel zijn overigens niet alleen maar homeopatisch. In sommige zitten echt nog wel behoorlijke concentraties genezende stoffen, die daadwerkelijk effect hebben en het dus niet moeten hebben van het "potentierende" effect van de klassieke homeopathie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |