Correct.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:
pff nu nog fouten maken in zijn naam
UIO staat voor Quito en AMS staat voor Amsterdam zo moeilijk is het niet hoor. En CTD staat voor Crash Test Dummies
Je dacht alleen aan dingessen. Ik heb ook gevoelens hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
Daar moet je juist blij om wezen. Toch nog iemand die aan je denkt.
Dingessenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je dacht alleen aan dingessen. Ik heb ook gevoelens hoor.
Leuk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Nieuwe collega hier op de kamer. Nu al met voorsprong de saaiste man op kantoor. En dat bij een accountantsorganisatie.
Neen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zou je eerst niet een oprijlaan regelen dan
Niet? Ook niet een heel klein beetje?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:47 schreef ijsmeis het volgende:
Dingessen![]()
![]()
? Daar dacht ik helemaal niet aan
![]()
!
Wie zegt dat ik nu aan het werk ben?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:49 schreef KopieerMachine het volgende:
Leuk.
En dan zit jij te fokken ?
Wie is saai ?
mvg.
Ik voelde me meer betrapt eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet? Ook niet een heel klein beetje?
Er zit een collega van je bij je in de kamer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik nu aan het werk ben?
En wie ben jij nu weer?
Geile donders nog aan toe.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:52 schreef ijsmeis het volgende:
Ik voelde me meer betrapt eigenlijk.
Neen. Hij is al een tijdje weg van de kamer. Naar huis. Dit is wel z'n vaste plek. Geen bezoeker dus. Er zit niemand meer op deze kamer buiten mij om. Ik zit nu te wachten op een andere collega om naar een borrel te gaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:54 schreef KopieerMachine het volgende:
Er zit een collega van je bij je in de kamer.
Dan zit jij nu te fokken.
Hij is saai zeg je, Maar wie is saai als je gaat zitten fokken als je bezoek hebt ?
Kopieermachine, aangenaam.
Mvg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |