..... Maar 1 keer in de zoveel tijd koomen drooooooomen uitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 04:48 schreef Prospera het volgende:
Oww, heb ik net nieuwe lingerie gekocht vanmiddag![]()
Ik kom wel even jouw kant op.
Tot zoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 04:51 schreef Prospera het volgende:
Ik doe ff m'n pc uit nu![]()
Dag kijkers, dag lezers![]()
dag mokkeltjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 04:51 schreef Prospera het volgende:
Ik doe ff m'n pc uit nu![]()
Dag kijkers, dag lezers![]()
Voel eens even aan je voorhoofdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 04:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik blijf erbij, 1500 Euro om Brainless er uit te krijgen ...... wie heeft hier ook geld voor over ?
Of eventueel XXXX Euro for Natasia, maar kom met suggesties svp !! ! We kunnen het
niet winnen van Talpa, maar misschien kunnen we iets doen met een online actie ????
Een blauwtje voor Brian.. maar wel weer info gekregen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:24 schreef rebellious_angel het volgende:
niet zoveel nalezen, dat blauwtje voor Brian is wat mij betreft een Oscar waard! Maar ik vraag me af hoeveel Eric nu meent van zijn moves richting Huub. En hoever gaat Huub om Eric te pleasen.
Maar Huub geeft eerlijk toe dat hij in de situatie van Eric, hetzelfde zou hebben gedaan. Mooie tv en je machtspositie gebruiken. Denk wel dat Eric hem er niet uitstemt, maar het is jammer dat nu ook Brian en Natasia denken dat hij er niet uitgaat. Het effect is dan minder.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Een blauwtje voor Brian.. maar wel weer info gekregen!
Huub is een kat in het nauw, het mooie aan hem is dan wel weer dat hij daar ook open en eerlijk voor uitkomt.
Eric Engerd speelt het richting zijn 'vrienden' op een vieze manier. Laat op het ene moment weten Huub er niet uit te stemmen en op het volgende moment zaait hij twijfel.
Wel voor Sylvia?!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:49 schreef jacqjacq het volgende:
het leukste van vannacht was wel het blauwtje dat brian liep en dat natas helemaal over zeik was dat er geen goodybag voor haar meegenomen was en wel voor sylvia
Ik vond het ook wel een aardige vondst van Eric om geheimzinnig te doen. Huub op de kast, Brian en natasia in het ongewisse. Eric is momenteel de man met macht. Hij moet alleen niet echt Huub er uit stemmen, want dat is zijn cover aan alle kanten weggeblazen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar Huub geeft eerlijk toe dat hij in de situatie van Eric, hetzelfde zou hebben gedaan. Mooie tv en je machtspositie gebruiken. Denk wel dat Eric hem er niet uitstemt, maar het is jammer dat nu ook Brian en Natasia denken dat hij er niet uitgaat. Het effect is dan minder.
Geweldig!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:49 schreef jacqjacq het volgende:
het leukste van vannacht was wel het blauwtje dat brian liep en dat natas helemaal over zeik was dat er geen goodybag voor haar meegenomen was en wel voor sylvia
begrijp ik hieruit dat palma ook niet gek is op brian?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:01 schreef Clank het volgende:
Palma tegen Amanda: Ik ben zo trots op mijn prinsesje dat ze gewoon weer in haar eigen bedje ligt.
Ik ken sowieso niemand die dol is op brian hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:03 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
begrijp ik hieruit dat palma ook niet gek is op brian?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |