Ik ben echt serieus, hoe kunnen we dit aanpakken ??? Geen bullshit, gewoon geld verzamelen en Brainless dissen, respect :-) Een kaartenactie richting zijn thuisfront moet echt resultaat opleveren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[brian-mode-on]
Maak het geld over naar mij. Ik zal het heel goed verstoppen en daarna te gebruiken om met alle FOKkers jou te helpen
[brian-mode-off]
Jij wilt dus de familieleden van deelnemers aan een TV programma lastig vallen? Ik heb zo'n vaag vermoeden dat de admins niet willen dat de naam 'FOK' daar mee geassocieerd gaat worden...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goed punt, ik stream elke dag zo'n 12 uur en heb heel veel audio opgenomen, geen video helaas.
Ik post niet veel inderdaad, maar ik vind de manier waarop Brainless en Natasia de hand boven
het hoofd worden gehouden zo onrechtvaardig, dat ik graag geld wil besteden om die kneuzen
eens op hun plaats te zettten. En ik denk dat daar wel meer FOKkers in mee gaan.
Ja, zij hebben zich ook in dit spel gemengd en met name Brainless zijn moeder heeft eenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jij wilt dus de familieleden van deelnemers aan een TV programma lastig vallen? Ik heb zo'n vaag vermoeden dat de admins niet willen dat de naam 'FOK' daar mee geassocieerd gaat worden...
Sorry, waar heb je het over. Als je een bewoner wilt toucheren, ga je je vuurpijlen toch niet richten op een buitenstaander ...... Schiet dan gewoon op doel en niet op de corner-vlag ..... !quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus, hoe kunnen we dit aanpakken ??? Geen bullshit, gewoon geld verzamelen en Brainless dissen, respect :-) Een kaartenactie richting zijn thuisfront moet echt resultaat opleveren.
Ik weet het maar deed het geluid even aan bij het betreffende beeld.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jullie mogen zelf beoordelen ...... Is dit zachtjes | matig | hard - snurken ...........
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, zij hebben zich ook in dit spel gemengd en met name Brainless zijn moeder heeft een
zeer kwalijke rol gespeeld hierin .... kortom aanpakken dat kutwijf.
Einde gesprek met jou ....... dat laatste woord doet de deur dicht. Ga je roes uitslapen en kom een andere keer maar terug. Wat je ook denkt over de moeder van Brain, jij hebt de gebruiken van een gewoon forum-gesprek nog niet helemaal door.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, zij hebben zich ook in dit spel gemengd en met name Brainless zijn moeder heeft een
zeer kwalijke rol gespeeld hierin .... kortom aanpakken dat kutwijf.
Nou matig snurken, waar ik het zelf benauwd van krijg zijn de inademingen die hij doetquote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jullie mogen zelf beoordelen ...... Is dit zachtjes | matig | hard - snurken ...........
[afbeelding]
Klinkt niet erg gezond he? Ik hoop echt dat deze jongen binnen de villa wat gezonder zal worden. Dit wens ik niemand toe.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou matig snurken, waar ik het zelf benauwd van krijg zijn de inademingen die hij doet![]()
Als je Jaap hoort, ben je blij met het geluid van 'inademingen'. Huub zou zegggen "What goes in, does go out" ....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou matig snurken, waar ik het zelf benauwd van krijg zijn de inademingen die hij doet![]()
Okay, ik ga mijn roes uitslapen. Maar zijn moeder is een kuthoer en daar blijf ik bij. Waarom steunquote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Einde gesprek met jou ....... dat laatste woord doet de deur dicht. Ga je roes uitslapen en kom een andere keer maar terug. Wat je ook denkt over de moeder van Brain, jij hebt de gebruiken van een gewoon forum-gesprek nog niet helemaal door.
En waarom kraak jij zijn moeder af die niks met DGK van doen heeft?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, ik ga mijn roes uitslapen. Maar zijn moeder is een kuthoer en daar blijf ik bij. Waarom steun
jij Brainless trouwens, geef eens een goede reden ???
Truste
Heb je het nou tegen mijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De regie van DGK doet z'n best goed, ze volgen Japio aan een stuk. Later we eerlijk zijn, het is best slordig als Japio zou stikken/sterven onder het toeziend oog van *-tig camera's.
Het is alleen jammer, dat alle streamers alweer zo lang uitsluitend kunnen kijken naar een naar adem snakkende "einzelganger", die helemaal geen lucht in DGK weet te blazen .........
Dat is niet helemaal waar, zijn moeder is in de Kooi gekomen en heeft daar zeerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
En waarom kraak jij zijn moeder af die niks met DGK van doen heeft?
Slaap lekker.
Nee, ik heb het over 'alle streamers die niets anders te zien krijgen'. Daar hoor jij waarschijnlijk noodgedwongen ook bij op S1 t/m S4. Samen met enkele anderen zie ik S5-S8, en die beelden zijn verhelderend. Zie jij die ook ? en weet jij hoe S9 en S10 te volgen is ?quote:
S5-S8?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 04:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over 'alle streamers die niets anders te zien krijgen'. Daar hoor jij waarschijnlijk noodgedwongen ook bij op S1 t/m S4. Samen met enkele anderen zie ik S5-S8, en die beelden zijn verhelderend. Zie jij die ook ? en weet jij hoe S9 en S10 te volgen is ?
Natasia snapt het verschl tussen 'unaniem' en 'anoniem' na vele maande DGK nog steeds niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 04:02 schreef tipsch het volgende:
bright_side_of_life_ , kun je bovenstaande "Met unanieme stemmen kunnen we jouw 'meerderheids-voorstel' in stemming nemen ....... Het risiko is echter wel dat Natasia 'anoniem' zal stemmen ....... " nog even toelichten, dank
ah ja zo, ok -hmja, twordt ook wel ingewikkeld (of juist niet) in ieder geval zou het spel wel eens erg actief kunnen gaan worden dan, overactiefquote:Op dinsdag 6 maart 2007 04:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia snapt het verschl tussen 'unaniem' en 'anoniem' na vele maande DGK nog steeds niet.
Nee, niet tegen jou - wel over jou, jij kon -net als alle anderen- niets anders zien op de stream.........quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |