Nou ja zeg, het boek is wel 708 pagina's lang hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Prima reactie ....... Ga jij het boek nog maar een keer lezen. Je snapt het bijna - maar nog niet helemaal .........
Geen probleem, DGK duurt nog lang genoeg .........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou ja zeg, het boek is wel 708 pagina's lang hoor![]()
Helaas werkt dit niet zo .... De enigste manier om Brainless eruit te krijgen is via zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
slik een diazepammetje...doe je ogen dicht...en hoppa...Brainless is weg...
Nogmaals: begin er een topic over, als die er niet al is...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Helaas werkt dit niet zo -knip-
Die klootzak mag toch gewoon niet winnen, doe er daarom iets aan !!
Ga zelf het huis in en beledig en irriteer hem zo lang tot hij fysiek geweld toepast zodat hij gediskwalificeerd wordt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helaas werkt dit niet zo .... De enigste manier om Brainless eruit te krijgen is via zijn
moeder, Netty. Daar is hij gevoelig voor en daar moeten wij FOKkers gvd werk van
maken, en geld/donaties helpen daarbij !!!
Oke, jammer dat het spelregelement hier niet direct duidelijkheid in biedt (ik word helemaal para broddaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vraag hebben we al vaker gehad .... Nee, dat staat nergens in de regels.
- Je mag een stemming aanvragen
- Als er meerdere aanvragen zijn, dan volgt een 'vooraf'-stemming bij meerderheid
Helemaal niets dus, dat je gebonden bent bij een aanvraag ook automatisch gebonden te zijn aan je eigen aanvraag.
Laat ik eerlijk zijn - het is wel de meest logische verwachting, maar geen verplichting vanuit de spelregels.
Met deze formatie mag het nog wel even durenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen probleem, DGK duurt nog lang genoeg .........
En jij denkt dat hij gaat winnenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helaas werkt dit niet zo .... De enigste manier om Brainless eruit te krijgen is via zijn
moeder, Netty. Daar is hij gevoelig voor en daar moeten wij FOKkers gvd werk van
Best wel leuk wat je allemaal roept, prima dat je spreekt over "wij FOKkers", maar post eerst eens een wat actiever mee...... dan krijgen wij ook dat "wij" gevoel .........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb je in de tussentijd al in de gaten hoe je Huub kan mailenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ga zelf het huis in en beledig en irriteer hem zo lang tot hij fysiek geweld toepast zodat hij gediskwalificeerd wordt.
Kan dat dan? Zo ja, vertel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb je in de tussentijd al in de gaten hoe je Huub kan mailen![]()
Met unanieme stemmen kunnen we jouw 'meerderheids-voorstel' in stemming nemen ....... Het risiko is echter wel dat Natasia 'anoniem' zal stemmen .......quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Oke, jammer dat het spelregelement hier niet direct duidelijkheid in biedt (ik word helemaal para brodda)
Ik vind eigenlijk zelfs dat een meerderheid van aanvragen voorrang hoort te krijgen op de voorstemming.
Goed punt, ik stream elke dag zo'n 12 uur en heb heel veel audio opgenomen, geen video helaas.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Best wel leuk wat je allemaal roept, prima dat je spreekt over "wij FOKkers", maar post eerst eens een wat actiever mee...... dan krijgen wij ook dat "wij" gevoel .........
Je sprak in raadsels over private messages.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:08 schreef Prospera het volgende:
Dat vertelde ik je 3 dagen geleden al, en dat zet ik hier niet neer![]()
En vlak Cora ook niet uit, Jaap voert haar tot grote hoogte en oppertste extase .......... Cora wordt luidruchtigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:09 schreef Prospera het volgende:
Tjonge waar komen al die zucht en steun geluiden vandaan, Jaap![]()
Waar dan? Er zijn 708 COS topics.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet ? ....... Toch ff snel teruglezen dan
Dit volg ik nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met unanieme stemmen kunnen we jouw 'meerderheids-voorstel' in stemming nemen ....... Het risiko is echter wel dat Natasia 'anoniem' zal stemmen .......![]()
Misschien 1 dubbele tong, maar jij zag ze vliegenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je sprak in raadsels over private messages.![]()
[brian-mode-on]quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goed punt, ik stream elke dag zo'n 12 uur en heb heel veel audio opgenomen, geen video helaas.
Ik post niet veel inderdaad, maar ik vind de manier waarop Brainless en Natasia de hand boven
het hoofd worden gehouden zo onrechtvaardig, dat ik graag geld wil besteden om die kneuzen
eens op hun plaats te zettten. En ik denk dat daar wel meer FOKkers in mee gaan.
Grappig, ik dacht hetzelfde over jou.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Misschien 1 dubbele tong, maar jij zag ze vliegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |