ja effe een steekje onder water héquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lekker zeg, Huub geeft Amanda een compliment dat ze niet bij Brian gaat slapen : "Prima dat je niet bij hem slaapt, je wilt zeker niet nog een keer een SOA oplopen" .......
Nee, meerder aanvragen wil zeggen dat met meerderheid gestemd moet worden over de 'werkelijk effectieve exit-stemming'.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:39 schreef tipsch het volgende:
goed, gaat een dubbele aanvraag vóór een enkele aanvraag van een ontslagstemming?
rukken?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is de Parra Bradda aan het doen dat hij van de streams is?
dit is amanda héquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe kan je nou niet zeker weten of je de pil hebt genomen als er een dag aanduiding op de strip staat!?
Helaas is Amanda z'on vochtig type, dat zelfs deze opmerking van Huub gewoon verwatert ........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja effe een steekje onder water hé
das huub
![]()
Huub denkt er anders ook niet aan...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dit is amanda hé
dus dan kan alles
ik had mezelf niet goed verwoord zie ik, gaat een dubbele aanvraag op eenzelfde persoon vóór een enkele aanvraag op een persoon bij een ontslagstemming? (zou dat een voorstemming overbodig maken?) ik dacht dat de rat dat eerder vanacht in z'n gesprek met aDEL in de huiskamer suggereerdequote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, meerder aanvragen wil zeggen dat met meerderheid gestemd moet worden over de 'werkelijk effectieve exit-stemming'.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Helaas is Amanda z'on vochtig type, dat zelfs deze opmerking van Huub gewoon verwatert ........
ik zei het tochquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:45 schreef Flabberguest het volgende:
Brian gaat weer rukken!!!!!!!!! doet badjas al over de deur!!
Ennnnnn.... KLIK!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:45 schreef Flabberguest het volgende:
Brian gaat weer rukken!!!!!!!!! doet badjas al over de deur!!
Trusten!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou niks meer te beleven
truste allemaal
![]()
Ik ben echt serieus, en misschien kunnen we met meer donaties echt iets doen tegen diequote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij bent niet lekker 1500 euro /
in geen 1500 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |