denk je échtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat we nu zien op de streams wordt nooit weergegeven op de DGK-site, de webredactie slaapt 's-nachts altijd. Dit soort nachtbeelden wordt ook nooit voor de TV-uitzending gebruikt. Daarom lijkt het me gewoon streamers-f*ck-bullshit. Gewoon om een hoop rumoer op forum's te veroorzaken ! Het bekende "Internet Explodeert"-gerucht .......
Dat worden dan kwart-kindjes van God?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:30 schreef daWeasel het volgende:
Die twee verdienen elkaar ook gewoon, hoe dom kan je zijn! Pffffffff...ik hoop dat die twee geen kinderen krijgen, die mogen zich niet voortplanten.
Gewoon een ploegje voor het hek op de dag dat hij eruit vliegt. Kan die zien dat niet Huub maar hij in mekaar gemept wordt buiten de kooi!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
We hebben Brainless zijn adres, kunnen we daar iets mee ?? Kaart actie ....
Dit gaat zo verdomme fout.
Pff...niet overdrijven he.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
We hebben Brainless zijn adres, kunnen we daar iets mee ?? Kaart actie ....
Dit gaat zo verdomme fout.
nee bij natasia ze sloeg zijn aanbod afquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En Amanda gaat bij Brian in bed liggen vanavond.
[afbeelding]
Nee hoor, die Brainless moet aangepakt worden en voorlopig kan dat alleen via zijn familie.quote:
Ik denk dat het dan een beter idee is om er een topic over aan te maken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee hoor, die Brainless moet aangepakt worden en voorlopig kan dat alleen via zijn familie.
Anders gaat ie winnen en dat willen wij niet, toch ? Meer voorstanders, suggesties ?
Ik heb er 1500 Euro voor over om er uit te krijgen, kom maar op ....
jij bent niet lekker 1500 euro /quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee hoor, die Brainless moet aangepakt worden en voorlopig kan dat alleen via zijn familie.
Anders gaat ie winnen en dat willen wij niet, toch ? Meer voorstanders, suggesties ?
Ik wil ook dat brian er uit gaat maar dit gaat te ver..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
oh, dat zou mooi zijn, tenminste als die dubbele aanvraag voor brian is danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:39 schreef tipsch het volgende:
goed, gaat een dubbele aanvraag vóór een enkele aanvraag van een ontslagstemming?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |