Ik wilde het erachter zetten, maar vond het er zo dik bovenop leggen dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zouden die ergens op een toilet zitten?
![]()
![]()
![]()
Scanman zonder 01 is nog steeds spoorloosquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind petraa met dubbel A ook leuk![]()
![]()
Ow my God........wat krijg ik nu?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hey Mokumpje, je bent vandaag 14 dagen op FOK!![]()
Pfff het is een Franse vervorming van de Hebreeuwse naam Amos, dat Ames dus hier niet meer voorkomt wil niet zeggen dat het 400 jaar geleden niet voorkwam...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Klinkt wel logisch dat ze in Engeland de 'z' van 'zoon' er achter zetten......
Die zijn ehmmm ........... buiten beeld, net zoals zdngmw. Sil en huub zitten gezellig naast elkaar op de bank.quote:
Dat soort dingen vind ik nou gewoon leuk om te weten!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pfff het is een Franse vervorming van de Hebreeuwse naam Amos, dat Ames dus hier niet meer voorkomt wil niet zeggen dat het 400 jaar geleden niet voorkwam...
En toen was die z van zoon ook in Nederland gewoon gebruikelijk.
Tja, daar heb jij weer gelijk in!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij heet toch Jaap Amesz, hoe kun je dan uberhaupt al beweren dat die naam niet meer in NL voorkomt![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:21 schreef Mokum020 het volgende:
Daar zijn ze......................
(shit..wilde net gaan slapen)
Ik pijp je wel ff joh..... anders moet je in de rij van Amanda of Eric aansluiten en dat wordt nix.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:21 schreef Mokum020 het volgende:
Daar zijn ze......................
(shit..wilde net gaan slapen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |