Dan ga je toch lekker naar bed?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn de streams zo saai? Dat er dit soort slechte grappen gemaakt moeten worden.
Met die z aan het eind denk ik dat het gewoon van het ouderwetse Ameszoon afstamt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:09 schreef agter het volgende:
Ik had die achternaam nog nooit gehoord...iemand een idee?
Tja ik vind Erik met een K leuker dan eric met een C.quote:
Ze doet er ook niet veel moeite voorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zijn ze voorlopig nog niet terug want ik heb Amanda nog niemand klaar zien krijgen (en genoeg zien proberen)
Blijf in jezelf geloven!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:12 schreef agter het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is het een normale naam. Maar bijna alle namen hebben een afkomst en omdat ik deze naam nog nooit gehoord heb, vraag ik mij dit af.
Gewoon een normale vraag toch?
Leg eens uit aub?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn de streams zo saai? Dat er dit soort slechte grappen gemaakt moeten worden.
Jokkebrokquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ik vind Erik met een K leuker dan eric met een C.![]()
![]()
Het gaat al 2 over wat eric en amanda al dan niet op het toilet zouden doen... Even leuk, daarna mag het wel weer over de streams gaan.quote:
Film..................quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het gaat al 2 over wat eric en amanda al dan niet op het toilet zouden doen... Even leuk, daarna mag het wel weer over de streams gaan.
Klinkt wel logisch dat ze in Engeland de 'z' van 'zoon' er achter zetten......quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met die z aan het eind denk ik dat het gewoon van het ouderwetse Ameszoon afstamt.
Ames in Nederland geen voorkomende voornaam meer maar in Engeland wel.
De naam Ames betekent overigens "vriend"
Ok we gaan het over de streams hebben. Ze kijken naar de film allemaal, behalve Eric en Amoebe.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het gaat al 2 over wat eric en amanda al dan niet op het toilet zouden doen... Even leuk, daarna mag het wel weer over de streams gaan.
toilet en streams... ik voel een flauw saaie grap aankomenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik vind petraa met dubbel A ook leukquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ik vind Erik met een K leuker dan eric met een C.![]()
![]()
Zouden die ergens op een toilet zitten?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ok we gaan het over de streams hebben. Ze kijken naar de film allemaal, behalve Eric en Amoebe.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ok we gaan het over de streams hebben. Ze kijken naar de film allemaal, behalve Eric en Amoebe.
Ik was korter van stof.......(kost moeite maar ok)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Er zijn nu geen streams, alleen maar CAPS.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |