Tegelijk???quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda met 3 verschillende bn'ers op het toilet gespot...
Echt niet!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
ja zo kan ik het ook hoor,gewoon met quote veranderen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Albert Verlinde...Gordon..........en Gerard Joling?
of is dat Eric?![]()
Eric roept meteen "I did NOT have a sexual relationship with that woman!"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Albert Verlinde...Gordon..........en Gerard Joling?
of is dat Eric?![]()
Nou we hebben de beelden van het zoenen al, dus de rest is er makkelijk bij te liegenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric roept meteen "I did NOT have a sexual relationship with that woman!"
Nee...snollie zit op de plee en er staat een nummertjes apparaat..........het is net een afwerkplekquote:
En de Amish komen weer van Oost-Groningen in Duitsland...... dat zou een retourtje geweest zijn dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:06 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af waar de achternaam van Jaap vandaan komt Amesz klinkt niet echt Nederalnds. Meer als the Amish people of zo.
Waar zou zijn familie vandaan komen? Welk land?
Gokje?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:06 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af waar de achternaam van Jaap vandaan komt Amesz klinkt niet echt Nederalnds. Meer als the Amish people of zo.
Waar zou zijn familie vandaan komen? Welk land?
Dan zijn ze voorlopig nog niet terug want ik heb Amanda nog niemand klaar zien krijgen (en genoeg zien proberen)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:07 schreef Mokum020 het volgende:
Nee...snollie zit op de plee en er staat een nummertjes apparaat..........het is net een afwerkplek![]()
Trekken om getrokken te worden?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee...snollie zit op de plee en er staat een nummertjes apparaat..........het is net een afwerkplek![]()
Ik had die achternaam nog nooit gehoord...iemand een idee?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de Amish komen weer van Oost-Groningen in Duitsland...... dat zou een retourtje geweest zijn dus.
Ja Eric op de ene plee en Snollie op de andere........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Trekken om getrokken te worden?
Haal een nummertje voor een nummertje?
Ok, sorry...
Maar dan met een schoteltje...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Och, ze kunnen in ieder geval beide vanuit het heren toilet ontvangen...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja Eric op de ene plee en Snollie op de andere........
zou daar ook een rode loper liggen...??![]()
Ja tuurlijk is het een normale naam. Maar bijna alle namen hebben een afkomst en omdat ik deze naam nog nooit gehoord heb, vraag ik mij dit af.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon een normale naam joh.
Je typt al weken mijn naamquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh je hebt gelijk, ik tiep het dus al weken verkeerd![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |