Op zich is het wel logisch...het rustige karakter...de tarot kaarten... haar ontspannings oefeningen etc. Sylvia is gewoon een vrouw die haar lichaam 100% onder controle heeft. Door doelbewust haar libido laag te houden wordt ze minder ontvangkelijk voor allerlei factoren. Sylvia is gewoon een hardstikke sterke vrouw die ook nog eens nadenkt over wat ze doet...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Maar masturberen is zó enorm makkelijk voor vrouwen om even stiekem onder de dekens te doen. Ik begrijp niet dat ze er al die tijd zonder kan, maar dat zal wel aan mij liggen dan.
Denk niet dat ze tegen haar huisgenoot Sophie zou liegen, itt een danseresje die ze nog nooit gezien heeftquote:Op maandag 5 maart 2007 23:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vorige week vertelde ze toch een van die Soca-danseressen, dat ze wel eens haar handje gebruikte.
Is op zich wel klasse ja... Maar aan de andere kant heb ik ook wel respect voor iemand als Amanda. Die geeft gewoon toe aan haar geilheid en heeft schijt aan wat anderen daar van vinden. Ik hou ook wel van dat soort typesquote:Op maandag 5 maart 2007 23:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Op zich is het wel logisch...het rustige karakter...de tarot kaarten... haar ontspannings oefeningen etc. Sylvia is gewoon een vrouw die haar lichaam 100% onder controle heeft. Door doelbewust haar libido laag te houden wordt ze minder ontvangkelijk voor allerlei factoren. Sylvia is gewoon een hardstikke sterke vrouw die ook nog eens nadenkt over wat ze doet...
Die van Jaap is zo diep ingekapseld in al die huidlagen, die komt voorlopig niet in de buurt van een G-spot.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:38 schreef Mokum020 het volgende:
Zou Japio daar ook ervaring mee hebben of alleen met een spuitbus slagroom?![]()
Ja echt welquote:Op maandag 5 maart 2007 23:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zou er als man niet bij willen zijn...geeft zo'n rommel............
of wel?![]()
Weet jij veel wat hij met die worstvingertjes van hem doet?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van Jaap is zo diep ingekapseld in al die huidlagen, die komt voorlopig niet in de buurt van een G-spot.
yup, Brian "houdt ze in bewaring" voor hem..quote:Op maandag 5 maart 2007 23:40 schreef FSR het volgende:
ff off topic:
Heeft JaapiNo nu al zijn CP gevraagd aan Hdnkkk ??
De Wallen zitten er vol mee...........quote:Op maandag 5 maart 2007 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is op zich wel klasse ja... Maar aan de andere kant heb ik ook wel respect voor iemand als Amanda. Die geeft gewoon toe aan haar geilheid en heeft schijt aan wat anderen daar van vinden. Ik hou ook wel van dat soort types
Of dat je het maanden niet doet en dan de urge verdwijnt. Dan is het niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Op zich is het wel logisch...het rustige karakter...de tarot kaarten... haar ontspannings oefeningen etc. Sylvia is gewoon een vrouw die haar lichaam 100% onder controle heeft. Door doelbewust haar libido laag te houden wordt ze minder ontvangkelijk voor allerlei factoren. Sylvia is gewoon een hardstikke sterke vrouw die ook nog eens nadenkt over wat ze doet...
Je vindt dat echt hetzelfde?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De Wallen zitten er vol mee...........![]()
Rofl.. dus JapiNo in de "zak" van hdnkkkquote:Op maandag 5 maart 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
yup, Brian "houdt ze in bewaring" voor hem..
Anders worden ze maar gestolen...![]()
dat verhaal gaat vanaf vandaag ook niet meer op trouwens. cP zijn persoonlijke eigendommen en daar mag door anderen niet meer aangezeten worden.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
yup, Brian "houdt ze in bewaring" voor hem..
Anders worden ze maar gestolen...![]()
Als je ze kan krijgen...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is op zich wel klasse ja... Maar aan de andere kant heb ik ook wel respect voor iemand als Amanda. Die geeft gewoon toe aan haar geilheid en heeft schijt aan wat anderen daar van vinden. Ik hou ook wel van dat soort types
Ik hou ook wel van dat soort typesquote:Op maandag 5 maart 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je vindt dat echt hetzelfde?Of bedoel je met die knipoog dat je dat niet vindt?
Het interesseert me geen bal wat voor wonderen iemand met z'n vingers kan "bewerkstelligen" als er niet ook een goeie vrijpartij op kan volgen...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Weet jij veel wat hij met die worstvingertjes van hem doet?
Damn, nu krijg ik weer ranzige Jaap beelden...
Misschen wel in overleg.. ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen ?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
dat verhaal gaat vanaf vandaag ook niet meer op trouwens. cP zijn persoonlijke eigendommen en daar mag door anderen niet meer aangezeten worden.
Jaap interesseert mij idd ook geen bal eigenlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het interesseert me geen bal wat voor wonderen iemand met z'n vingers kan "bewerkstelligen" als er niet ook een goeie vrijpartij op kan volgen...![]()
Ik ben ook schaakfreak... maar nu even niet. Met wat drank op werkt het niet meer zo lekker.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:44 schreef agter het volgende:
Iemand hier die van schaak houdt?
Ik ben de partijen van Jaap aan het bekijken op
http://www.chessgames.com/perl/chessplayer?pid=92026
Mij ook niet, ik krijg echt kots en moordneigingen als ik die kerel zie.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap interesseert mij idd ook geen bal eigenlijk
Zoveel last heb ik nou ook weer niet van hem, maar al zou het voorbestaan van het menselijk ras afhangen van de sexuele activiteiten tussen Jaap en mij..... dan is dat het einde van het menselijk ras.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Mij ook niet, ik krijg echt kots en moordneigingen als ik die kerel zie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |