Niet nodig blijkbaar....quote:Op maandag 5 maart 2007 21:38 schreef maikel112 het volgende:
waarom worden in de brief van cora geen dingen zwart gemaakt..
En wie verscheurde daarvoor Jaap zijn post? Precies, Huub.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:35 schreef Lieve het volgende:
[..]
Jaap verscheurd de post van Huub en leest hem en had Jaap ook al niet twee truien van Huub in de wc pot gegooid om 'erbij' te horen? Daar begon Japio mee toch?
Nou kappen dan .. Hou niet van raadsels..quote:Op maandag 5 maart 2007 21:37 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Maak je nu een grapje?![]()
Er wordt echt een andere lucy bedoeld. Een foto er van durf ik niet te plaatsen. Dat is te lelijk.![]()
Sinds wilgo heeft gezegd dat ook zij erin zit om tot het laatst te blijven heeft dat geen zin meer.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
Ik hoor Natasia niet meer over er voortijdig uitgaan als haar 'doelen bereikt zijn'.
sylvia zei gisteren nog tegen huub of eric dat ze nauwelijks contact had met amandaquote:Op maandag 5 maart 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik begrijp niet waarom? Omdat ze zogenaamd alleen maar met Huub meelult?
Nee hoor. Ze zei vanmiddag dat ze misschien haar aanvraag gaat intrekken.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:35 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Eerst zien, dan pas geloven.......vergeet niet dat Eric nu met Amanda op weg is......en amanda stemt 100% op Huub.
Goed zegquote:Op maandag 5 maart 2007 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap: Als ik een beetje authentiek met iemand een momentje kan pakken doe ik het.
Geen commentaar, ik denk alleenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:39 schreef agter het volgende:
In de hoop dat ik geen ban krijg, hier een stukje educatie over onze prehistorie.
http://home.hccnet.nl/g.vd.ven/lucy.htm
En dit is Lucy, en zij is een van onze oudst gevonden mens:
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Brian denken dat Amanda Sylvia er wel uit stemt, dus Sylvia wordt de volgende. Denken ze met die domme kop ook al dat Eric Sylvia eruit stemt dan???
Ah joh, Breien heeft op de manier hoe hij zich nu gedraagt gelukkig over een paar jaar opzeker Aids opgelopen en sterft een langzame dood. Dé manier van moeder natuur om dit soort miskleunen de nek om te draaien.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Lijkt me niet tof, als half Nederland dadelijk lachwekkend slechte rijmpjes schrijft en geslachtsziektes verspreidt.![]()
Of stel je eens een kroeg voor, vol met mensen die zo glijerig zacht als Brian praten, omdat dat trend is. Rrrrrrrrrillll!!!
Idd, ze hebben een sterkere band dan Huub en Sylvia.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:39 schreef Dark het volgende:
Het wordt almaar duidelijker dat Brian en Natas elkaar never nooit zullen laten gaan.
Nee das de uitblinker van Brianquote:Op maandag 5 maart 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
Ik hoor Natasia niet meer over er voortijdig uitgaan .
Ey mijn bijnaam voor haar begint zich al te verspreiden!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:41 schreef Charmian het volgende:
ik krijg steeds meer het idee dat C.O.R.A. niet echt bestaat, ik weet niet waarom is een gevoel
Truequote:Op maandag 5 maart 2007 21:39 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En wie verscheurde daarvoor Jaap zijn post? Precies, Huub.
Spijt. Gelukkig heb ik haren op mijn hoofdquote:Op maandag 5 maart 2007 21:40 schreef Katewalker het volgende:
ow, ik zie nu dat anderen al een foto van Lucy hebben geplaatst..dan kan die van mij ook wel..( ja, ik ben een bangerd..)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |