Ach ja zij zijn aan het bezuinigenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het een wel heel goedkoop trukje om Eric over de streep proberen te trekken.
Ja klopt en dat gingen ze eric nog even duidelijk maken.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:55 schreef itsme het volgende:
[..]
vreemd ik hoorde een uur geleden brian en heks nog zeggen dat ook zonder huub die feesten georganiseerd konden worden b.v met amanda
Blijf dat vooral geloven... Ik zie 't donderdag wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is echt niet nodig. Er zijn wel 8 zeer goede redenen te bedenken waarom Eric Huub erin houdt.... en eigenlijk maar 1 reden waarom hij hem eruit zou stemmen. Nee, Huub is zo veilig als wat... alleen zal het toch spannend blijven totaan de stemming.
Misschien wachten ze wel op een goede suggestie, dus speculeer maar raak zou ik zeggen.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:57 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat zetten ze er expres neer, zodat de redaktie zich een bult kan lachen om de vreemdste theorieën die wij hier gaan bedenken![]()
Hij laat m waarschijnlijk minstens zo zweten als hij zelf moest zweten voor zijn uitje van vanavond.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is echt niet nodig. Er zijn wel 8 zeer goede redenen te bedenken waarom Eric Huub erin houdt.... en eigenlijk maar 1 reden waarom hij hem eruit zou stemmen. Nee, Huub is zo veilig als wat... alleen zal het toch spannend blijven totaan de stemming.
Compulsivequote:Op maandag 5 maart 2007 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, even tussendoor...![]()
Ik heb de nick C.O.R.A. bedacht in mijn theorie over geheime diensten en undercover agent Jaap...
Nu zie ik hem vaker opduiken, en ben ik heel benieuwd of iemand nou ook al een goed voorstel heeft waar C.O.R.A. nou eigenlijk een afkorting van is...![]()
Had Huub dat niet nagevraagtquote:Op maandag 5 maart 2007 21:52 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Misschien dat Silvia 1 stemronde niet mag meestemmen en er donderdag twee stemronden zijn? Of dat Silvia wel mag meestemmen over voor wie van de twee (Huub of Natasia) de eerste stemronde zal gaan?
Een Huub vind je echt nooit weer. Dat was echt een toevalstreffer. En hij heeft Sylvia aan zijn zijde. Prachtig duoquote:Op maandag 5 maart 2007 21:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dan gebeurt er wel weer wat dat iemand moet worden vervangen en wie weet wie er dan nog inkomt. . .
Wat Hupert niet doet en mogelijk over het hoofd ziet, is dat hij Natasja moet anvallen om goed in de smaak te vallen bij Erica - anders kan ik het ook niet bedenken.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:49 schreef Miraaa het volgende:
Oke ff het eind uit een stukje van de tien site geplukt.![]()
Het lijkt erop dat Huub echt geen invloed meer kan uitoefenen op hetgeen hem donderdag te wachten staat...of ziet de Oldenzaler soms iets over het hoofd?
"Of ziet hij iets over het hoofd"......is dit een hint ????
Zouden ze daar die feesten mee bedoelen ?
Zonder Huub geen feesten.....?
Kortom chantage middel ?
Dat wist Eric overigens wel voor de stemming begon.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij laat m waarschijnlijk minstens zo zweten als hij zelf moest zweten voor zijn uitje van vanavond.
Huub: mijn stem gaat naar Brian. Om vervolgens vlak voor het einde van de klok te zeggen: Erik, mijn stem gaat naar jou.
Ik ben blij dat je zo posttief blijft, ik doe met je mee.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:53 schreef Miraaa het volgende:
Coraaaaaaaa !!! Lees je ff mee![]()
Het rijtje is (aldus mevrouw Blank)..Huub eruit --> Syl eruit ---> JAAP eruit![]()
Pieker me al suf.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Misschien wachten ze wel op een goede suggestie, dus speculeer maar raak zou ik zeggen.![]()
Waar... heb wel een Huub kater sinds gister hoor... Was alijd grote fan maar ja jammer dat hij zich zo laag ka uitlaten.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een Huub vind je echt nooit weer. Dat was echt een toevalstreffer. En hij heeft Sylvia aan zijn zijde. Prachtig duo
Mwah... een wekelijks feest voortaan...quote:
Net zei hij echt dat het dan niet doorging.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja klopt en dat gingen ze eric nog even duidelijk maken.
Huub heeft idd de regels van de ontslagronde nagevraagd en ook bij de meerderheidsstemming wie uiteindelijk op de stoel moet gaan zitten heeft Sylvia geen stem. Jaap ook niet trouwens.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat Hupert niet doet en mogelijk over het hoofd ziet, is dat hij Natasja moet anvallen om goed in de smaak te vallen bij Erica - anders kan ik het ook niet bedenken.
Of anders: misschien ziet Hupert dan toch over het hoofd dat hij zelf een stemming heeft aangevraagd tegen Natasia die waarschijnlijk eerder komt dan de stemming tegen hemzelf. Na die stemming mag Sylvia gewoon weer meestemmen, dan komt Huub aan de beurt.
Desalnietteminquote:Op maandag 5 maart 2007 21:59 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat wist Eric overigens wel voor de stemming begon.
Huub had al aangegeven dat er een discussie op gang moest komen.
Als dat zo is, is het raadzaam voortaan meteen na een stemming naar de telefoon te rennen.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Of anders: misschien ziet Hupert dan toch over het hoofd dat hij zelf een stemming heeft aangevraagd tegen Natasia die waarschijnlijk eerder komt dan de stemming tegen hemzelf. Na die stemming mag Sylvia gewoon weer meestemmen, dan komt Huub aan de beurt.
Ik denk dat Huub wederom aardig hoog in de poll staat...........ze gaan de grootste kijkcijfer er niet uithalenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het een wel heel goedkoop trukje om Eric over de streep proberen te trekken.
Kom op nou! Die hele Cora bestaat helemaal niet. Da's gewoon een creatie van Jaap (=God) Himself. Hij zit toch niet voor niks uren en uren achter elkaar brieven te tikken en doet daar dan ook nog best geheimzinnig over.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:53 schreef Lieve het volgende:
Tseeeezzzz, dan b en je eensuperdombo en dan ontmoet je een ander mens en dat andere mens CORA is nog dommer dan de koe van Mora die ze in de kroketten hebben gestopt!
Kan dat mens niet gewoon haar OREN gebruiken? Wat denkt die? Dat ze hier Japio mee helpt?
De ratten krijgen van het thuisfront een tactiek brief en Japio is een lik lik lollie. Tssssssssssss.
dahaag domme CORA
Dat zou fantastisch zijn!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:49 schreef Miraaa het volgende:
Oke ff het eind uit een stukje van de tien site geplukt.![]()
Het lijkt erop dat Huub echt geen invloed meer kan uitoefenen op hetgeen hem donderdag te wachten staat...of ziet de Oldenzaler soms iets over het hoofd?
"Of ziet hij iets over het hoofd"......is dit een hint ????
Zouden ze daar die feesten mee bedoelen ?
Zonder Huub geen feesten.....?
Kortom chantage middel ?
Yep, het stemgeluid van brian is slechts zeer tijdelijk dragelijk. Helaas, want stream 1 en 2 zijn al snel interessanter dan dat ge-oefen op de piano. Maar het is gewoon niet te doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik luister nu naar het gepingel op stream 3 trouwens. Alles beter dan stream 1.
Er vindt geen meerderheidsstemming plaats, alle stemmingen komen dus aan bod - dat was toch de clou van het verhaal dat Hupert is gaan halen?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:02 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Huub heeft idd de regels van de ontslagronde nagevraagd en ook bij de meerderheidsstemming wie uiteindelijk op de stoel moet gaan zitten heeft Sylvia geen stem. Jaap ook niet trouwens.
Ik luister naar 1quote:Op maandag 5 maart 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik luister nu naar het gepingel op stream 3 trouwens. Alles beter dan stream 1.
Eensquote:Op maandag 5 maart 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen kans op. Eric weet als geen ander hoe wispelturig Amanda is. Die zegt het ene moment dit en het andere moment doet ze iets anders. Nee, op Amanda kan helemaal niemand vertrouwen, dus dat zal Eric ook absoluut niet doen. En Eric gunt Natasia en Brian zeer zeker de lol niet dat Huub eruit vliegt.... en staat met Huub en Sylvia ijzersterk in het spel. Plus het feit dat al zijn goede vrienden hebben gezegd dat hij Huub erin moet houden. Daar komen nu ook nog die feesten bij.
Die aktie had hij voor de stemming al aan Erik meegedeeld dat hij het effe hard zou spelen maar hem uiteindelijk wel aan Erik zou geven.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij laat m waarschijnlijk minstens zo zweten als hij zelf moest zweten voor zijn uitje van vanavond.
Huub: mijn stem gaat naar Brian. Om vervolgens vlak voor het einde van de klok te zeggen: Erik, mijn stem gaat naar jou.
dat zie je fout, brian begint een monoloog naar jaap toe om te laten zien wat hij allemaal wel weet.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
Brian en Jaap hebben een click mbt bedrijfsleven/ IT.
Sterker nog: het zou me niets verbazen als de redactie het ook heeft verzónnen.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
Vraag maar aan die lieve DGK_REDACTIE, want die helpen hem mee met dit geweldige plannetje.
Mwoah, ik hou het nog wel ff volquote:Op maandag 5 maart 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, het stemgeluid van brian is slechts zeer tijdelijk dragelijk. Helaas, want stream 1 en 2 zijn al snel interessanter dan dat ge-oefen op de piano. Maar het is gewoon niet te doen.
Of het zijn brieven van zijn moeder? Onder het koppie Cora?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Kom op nou! Die hele Cora bestaat helemaal niet. Da's gewoon een creatie van Jaap (=God) Himself. Hij zit toch niet voor niks uren en uren achter elkaar brieven te tikken en doet daar dan ook nog best geheimzinnig over.
Vraag maar aan die lieve DGK_REDACTIE, want die helpen hem mee met dit geweldige plannetje.
Ik hoorde gisteren dat de uitslag van de poll maandag of dinsdag verwacht wordt (zei Huub).quote:Op maandag 5 maart 2007 22:02 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub wederom aardig hoog in de poll staat...........ze gaan de grootste kijkcijfer er niet uithalen![]()
Bedoelde je dezequote:Op maandag 5 maart 2007 22:01 schreef robinotc het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa...hier is ze dan.... C.O.R.A. ... KIJK EN HUIVER
http://www.fluxfm.nl/fotoupload/index.php?foto=CORA.jpg&id=11
Nee, later is hij teruggebeld en heeft hij de echte regels doorgekregen.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Er vindt geen meerderheidsstemming plaats, alle stemmingen komen dus aan bod - dat was toch de clou van het verhaal dat Hupert is gaan halen?
Mooi, een verslaggeefster aan het front.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:04 schreef Soury het volgende:
Hahahaha Jaap tegen Brian (IT Gesprek) waar staat SAP ook alweer voor?
Brian: Es AA PEE.En dan ff snel overschakelen naar HUUB![]()
Dan moet Amanda eerst haar ontslagaanvraag intrekken.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:02 schreef happyme28 het volgende:
In een mooi scenario komt Huub op het briljante idee om Amanda het volgende plannetje voor te leggen.
Er komt een meerderheidsstemming tussen Huub en Natasia. Als Amanda nu in de meerderheidsstemming voor Natasia kiest, maar haar er niet uitstemt:
Natasia: Huub, Eric, Amanda
Huub: Brian en Natasia
dus Natasia op de stoel.
Dan kan ze best in de stemming Natasia erin houden, want Brian stemt haar er toch niet uit.
Mooi toch
Maar de vraag is of ze daar opkomen!
Maar juist daaruit volgde toch dat er deze keer geen voorstemming zal plaatsvinden?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:05 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, later is hij teruggebeld en heeft hij de echte regels doorgekregen.
Dat gelooft Huub echt niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:06 schreef Dark het volgende:
Brian tegen Jaap; 'je krijgt Huub zo op de kast als je over Sylvia begint'.
Jaap heeft tegen Huub net gedaan alsof hij tegen Brian is.
nee.. maar ik krijg m niet hier ...ik doe wel [img] link [/img] das toch goed?quote:
oh ja!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:07 schreef Ashley1 het volgende:
Ik denk dat huub over het hoofd ziet dat brain een stemronde heeft angevraagd voor hem
Yup, weet hij niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:07 schreef Ashley1 het volgende:
Ik denk dat huub over het hoofd ziet dat brain een stemronde heeft angevraagd voor hem
Zolang Erik hem er maar niet uitstemt is er niks aan het handje.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:07 schreef Ashley1 het volgende:
Ze ziet er schattig uit, alleen beetje jammer van die lipleesbroekquote:Op maandag 5 maart 2007 22:01 schreef robinotc het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa...hier is ze dan.... C.O.R.A. ... KIJK EN HUIVER
http://www.fluxfm.nl/fotoupload/index.php?foto=CORA.jpg&id=11
zei Huub niet precies het omgekeerde?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:07 schreef Marrije het volgende:
Brian vindt het opvallend dat Huub aan tafel zei dat Nena niet zo te bewerken was als Amanda en dat hem dat stoort.
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw zegt dat ze hoopt dat Snollie en Eric DGK niet ten schande maken![]()
![]()
![]()
Eric is en blijft de sleutel van het hekquote:Op maandag 5 maart 2007 22:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zolang Erik hem er maar niet uitstemt is er niks aan het handje.
damn, dat wordt terugbladeren - ik kan het me niet meer goed herinneren, zat er wel bovenop toen ayequote:Op maandag 5 maart 2007 22:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Maar juist daaruit volgde toch dat er deze keer geen voorstemming zal plaatsvinden?
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:07 schreef robinotc het volgende:
[..]
nee.. maar ik krijg m niet hier ...ik doe wel [[url= link ]afbeelding[/url]] das toch goed?
Oke, hij is dus beveiligdquote:Op maandag 5 maart 2007 22:09 schreef Miraaa het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je moet "img" doen( of selecteren en op dat zwarte fotolijstje drukken )
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:09 schreef Miraaa het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je moet "img" doen( of selecteren en op dat zwarte fotolijstje drukken )
Hij weet dat nog steeds niet en maakt het voor hem bijna onmogelijk om een goede strategie te bedenken.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:07 schreef Ashley1 het volgende:
Het is lullig om te zeggen, maar hij is helaas zo labiel dat hij de aandacht als oprechte vriendschap beschouwt.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Japio sluit zich weer helemaal aan bij Brian en Nasty.
Is in principe niet nodig, want de meerderheidsstelling staat daar los van. Maar het zou wel helpen om mentaal een idee te geven dat Amanda dus niet wil dat Huub gaat en dat ze daar zelf dan ook in haar hoofd een beslissing over heeft genomen.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan moet Amanda eerst haar ontslagaanvraag intrekken.
Zo sterk is die band nou ook niet hoor. Sterker nog: ik denk dat de band Amanda/Huub op dit moment sterker is dan de band Amanda/Ericquote:Op maandag 5 maart 2007 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
Als het Eric duidelijk wordt dat Huub hem er zo uitstemt, als hij de kans krijgt, stemt hij misschien toch voor een vertrek van Huub.
Het is DE kans er 2 mensen uit te krijgen, Huub en 2 weken later Sylvia.
En Eric is niet zo heel kwetsbaar, want Amanda stemt hem er nooit uit.
Ja en Japio moet zich geen zorgen maken over de stemming NA Sylviaquote:Op maandag 5 maart 2007 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
Als het Eric duidelijk wordt dat Huub hem er zo uitstemt, als hij de kans krijgt, stemt hij misschien toch voor een vertrek van Huub.
Aldus de gedachtengang van Natasia en Brian.
En het klinkt eigenlijk best wel logisch.
Huub, Eric en Sylvia hebben al besproken dat zij naar buiten toe Eric als eerste zouden opofferen. Beiden zullen dit echter niet doen, omdat ze weten dat ze dan ontzettend zwak komen te staan.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
Aldus de gedachtengang van Natasia en Brian.
En het klinkt eigenlijk best wel logisch.
Gezellig samen met Jaap...quote:Op maandag 5 maart 2007 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Crispy moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen
Ja en Jaap. wijzen met een vinger is zooo onbeleefd !!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:11 schreef waldorfsalad het volgende:
Volgens Nasty duurt eerlijkheid het langst.
Goh.
Amanda begint ook al sterk te twijfelen intussen.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Eric is en blijft de sleutel van het hek
Tenzij DGK zeker wil stellen dat ze de smaakmaker niet kwijtraken en de PP in stelling gaan brengen.
Crispy post veel op de site van 10.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Crispy moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |