abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46955615
M'n ex en ik hebben besloten er een punt achter te zetten. Dus sinds zaterdag ben ik weer single en tot ik een nieuwe woning vind in Amsterdam (lastig als je budget 400 euro is, tenzij je voor anti-kraak in aanmerking komt), wonen we nog samen. Voor het eerst sinds 7 jaar heb ik geen relatie, ook wel eens lekker voor de verandering.

We zijn als vrienden uit elkaar gegaan trouwens en op dit moment staat hij er eigenlijk net zo neutraal tegenover als ik. Wat niet vreemd is, gezien het feit dat we nooit ruzie hadden en de passie was al enige tijd ver te zoeken. Dus een mooie vriendschap hoop ik er zeker aan over te houden over enige tijd. Wie heeft ervaring met samenwonen met je ex? Misschien leuk om er een ervaringstopic van te maken
  maandag 5 maart 2007 @ 21:06:15 #2
162152 mariskasl
Absolutely Cosmopolitan
pi_46955717
samenwonen met je ex, echt not done
Cocktail? Anyone?
pi_46955746
Kun je net zo goed gaan trouwen eigenlijk. Platonische vriendschap noemen ze het volgens mij
A little bit hateful
pi_46955800
Lijkt mij erg onhandig, hoe ga je dat nu doen als 1 van de 2 een keer iemand mee naar huis wil nemen enzo?
pi_46955858
For the time being zit er niets anders op dan samen blijven wonen met hem trouwens. Terug gaan naar mijn ouders -> nee dank je, hun kinderen blijven maar terugkomen..

Met m'n ex samenwonen was inderdaad not done, dat liep 3 weken na het verbreken van de relatie al volledig uit de hand.
  Moderator maandag 5 maart 2007 @ 21:12:18 #6
5428 crew  miss_sly
pi_46955958
Ik vond het geen succes
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_46956006
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond het geen succes
Hoe lang heb je samengewoond met je ex?

Misschien is een andere titel handiger trouwens..
pi_46956028
Zou wel even beetje afspraken maken voordat je 's morgens een keertje aan de ontbijt tafel zit met een vreemde meid.. Bedoel vind hij het prima als jij met een gozer thuis komt in zijn huis of word het dan flinke ruzie??
  maandag 5 maart 2007 @ 21:15:12 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46956080
Zoiets Whoopsy? De TT?
  maandag 5 maart 2007 @ 21:16:10 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46956128
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Met m'n ex samenwonen was inderdaad not done, dat liep 3 weken na het verbreken van de relatie al volledig uit de hand.
Dat gaat over een eerdere ex, neem ik aan?

Ik zou het niet kunnen, samenwonen met iemand waar je na lange tijd geen liefdesrelatie meer hebt.
Toen een lange relatie met samenwonen bij mij stuk liep, heb ik de eerste paar maanden als een nomade in Amsterdam van tijdelijke woning naar tijdelijke woning gezworven.
Vrienden die op vakantie waren, in wiens huis-in-staat-van-verbouwing ik mocht bivakeren, waar wel even een kamer over was.
En toen ging mijn ex een half jaar sabbaticallen in India en Australië en kon ik dat halve jaar in 'ons' appartement wonen om van daaruit een eigen stek te vinden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46956196
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
Zoiets Whoopsy? De TT?
Thank you!
pi_46956267
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:13 schreef Sport_Life het volgende:
Zou wel even beetje afspraken maken voordat je 's morgens een keertje aan de ontbijt tafel zit met een vreemde meid.. Bedoel vind hij het prima als jij met een gozer thuis komt in zijn huis of word het dan flinke ruzie??
Niet dat ik me daarmee bezig hou maar scharrels is dan natuurlijk not done. Lijkt me ook vrij pijnlijk hoewel ik me wel voor kan stellen dat ik daar over een tijd geen moeite meer mee zou hebben als hij een scharrel heeft.
pi_46956334
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat gaat over een eerdere ex, neem ik aan?

Ik zou het niet kunnen, samenwonen met iemand waar je na lange tijd geen liefdesrelatie meer hebt.
Toen een lange relatie met samenwonen bij mij stuk liep, heb ik de eerste paar maanden als een nomade in Amsterdam van tijdelijke woning naar tijdelijke woning gezworven.
Vrienden die op vakantie waren, in wiens huis-in-staat-van-verbouwing ik mocht bivakeren, waar wel even een kamer over was.
En toen ging mijn ex een half jaar sabbaticallen in India en Australië en kon ik dat halve jaar in 'ons' appartement wonen om van daaruit een eigen stek te vinden.
Klopt, andere ex!

Ik zie wel hoe het loopt, natuurlijk maak ik wel haast met de zoektocht naar een andere woning, maar ik hoop dat het verder geen moeilijkheden op zal leveren.
  maandag 5 maart 2007 @ 21:23:13 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46956432
Hebben jullie daar wel een beetje de ruimte? Dat je niet op elkaars lip hoeft te zitten als je het even niet trekt?
pi_46956524
ja hoor, 3 slaapkamers en we zijn met z'n tweeën. Bovendien zijn we in de afgelopen anderhalf jaar niets anders dan maatjes geweest, alle ruzies die we hadden hebben we altijd snel uitgepraat. Ik verwacht dat we dat kunnen blijven doen, hij is geen onredelijk mens en ik alleen bij vlagen :-). Maar goed, ik weet natuurlijk ook wel dat we de komende tijd een paar flinke ruzies zullen krijgen, het is maar net of we die als vanouds op kunnen lossen. De tijd zal het ons leren (en ja, ik ben in denial).
pi_46956599
Ik heb een maandje of 3 samengewoond met mijn ex en dat ging hartstikke goed! We sliepen zelfs samen in 1 bed (niet dat er nog iets gebeurde, maar puur uit ruimtegebrek). We hielden wel rekening met elkaar, gewoon samen eten en zo, maar we gingen wel ons eigen gangetje. Dat lieten we de ander wel gewoon weten.
Ik ben op een zaterdag verhuisd. De nacht van vrijdag op zaterdag samen geslapen en op mijn verhuisdag is hij een dagje naar vrienden gegaan. Toen hij thuiskwam was ik weg.
Toen we allebei nog single waren deden we zelfs nog regelmatig dingen samen.
  maandag 5 maart 2007 @ 21:29:37 #17
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_46956695
Werkt goed hier..
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
  maandag 5 maart 2007 @ 21:32:01 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46956797
Ik vond het helemaal niets, terwijl we toch als vrienden uit elkaar zijn gegaan en nog steeds erg goede vrienden zijn. Bij elkaar blijven wonen beperkt je in je verdere ontwikkeling.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_46956924
2 keer gedaan, 2 keer een fiasco
  maandag 5 maart 2007 @ 21:35:15 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46956942
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
ja hoor, 3 slaapkamers en we zijn met z'n tweeën. Bovendien zijn we in de afgelopen anderhalf jaar niets anders dan maatjes geweest, alle ruzies die we hadden hebben we altijd snel uitgepraat. Ik verwacht dat we dat kunnen blijven doen, hij is geen onredelijk mens en ik alleen bij vlagen :-). Maar goed, ik weet natuurlijk ook wel dat we de komende tijd een paar flinke ruzies zullen krijgen, het is maar net of we die als vanouds op kunnen lossen. De tijd zal het ons leren (en ja, ik ben in denial).
Och, ik weet niet of je in denial bent. Ik denk dat je het grootste afscheid al in de relatie hebt genomen, als ik het zo lees. En gelukkig heb je die essentiële ruimte wel.

Ik zie het mezelf je niet nadoen, maar als ik de reacties onder de jouwe lees, ben ik eerder de uitzondering

EDIT: Behalve dan weer die twee direct boven deze .
pi_46957115
Jeetje, nouja wel netjes dat het nu nog goed gaat en jullie allebei vrij neutraal zijn....
Ik denk dat je onbewust toch al een poosje de relatie aan het afsluiten was....?
Maar goed, ik heb hier (gelukkig ) geen ervaring mee, maar het lijkt me wel moeilijk....
  maandag 5 maart 2007 @ 21:39:53 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46957157
Ben nu na 3,5 jaar nog steeds goede vrienden met mijn ex (hij en zijn vriendin hebben afgelopen weekend hier geslapen toen het wat laat werd enzo) maar toch is hij toen we uit elkaar gingen gelijk de volgende dag naar zijn ouders gegaan. En daar heb ik geen seconde spijt van, over is over.

Overmacht daargelaten, maar als het enigszins kan zou ik het niet doen. Iig niet maandenlang.
pi_46957436
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:29 schreef Poncho het volgende:
Werkt goed hier..
Hoe lang al?
  Moderator maandag 5 maart 2007 @ 21:46:54 #24
5428 crew  miss_sly
pi_46957451
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hoe lang heb je samengewoond met je ex?

Misschien is een andere titel handiger trouwens..
Ik denk iets van 2-3 maanden, waarin ik veel moeite deed om bij anderen te logeren om maar niet thuis te heoven logeren. Mijn ex zou in het huis blijven wonen, en het voelde ook niet meer als mijn huis. Ik vond het ook niet fijn om daarheen terug te gaan, niet zozeer omdat mijn ex nou zo'n vreselijke kerel was, integendeel. Maar juist omdat we niets meer hadden samen en ik dat had geinitieerd en ik eigenlijk (heel egoistisch misschien) niet wilde worden geconfronteerd iedere keer met zijn verdriet. Bovendien was het ook niet echt gezellig natuurlijk...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_46957532
Een goede vriend van mij woont al 1,5 jaar lang samen met zijn ex-vriendin waar hij 4 jaar een relatie mee had.

Ze hadden eigenlijk geen keus om uit elkaar te gaan, ze trokken in een huis van ruim 90 vierkante meter met een torenhoge huur. Aangezien ze beide studeren en de universiteit een halve kilometer was verwijderd van het pand hebben ze maar het beste van gemaakt, mét succes.

Ze zijn na elkaar 2 maanden maanden te hebben genegeerd weer vrienden geworden en leven nu gewoon als vrienden samen

Gewoon blijven praten met elkaar en elkaars leven als vrijgezel respecteren. Met haat, nijd en jaloerzie is het snel afgelopen.

Succes!
pi_46957667
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:38 schreef Locusta het volgende:
Jeetje, nouja wel netjes dat het nu nog goed gaat en jullie allebei vrij neutraal zijn....
Ik denk dat je onbewust toch al een poosje de relatie aan het afsluiten was....?
Maar goed, ik heb hier (gelukkig ) geen ervaring mee, maar het lijkt me wel moeilijk....
Ja hoor, we zijn de beste vrienden. Ik had in januari nog wel een opleving w.b.t. de passie maar dat moet van beide kanten weer oplaaien natuurlijk. We hebben elkaar tijdens de relatie ontzettend bijgestaan en vooruit geholpen, dat kunnen we op vriendschappelijke basis ook doen.

Ik vind trouwens wel: samenwonen met mijn laatste ex is echt super! We denken redelijk hetzelfde over het huishouden, we kijken samen Star Trek en we zijn allebei supergek op de katten, die overigens bij hem zullen blijven ondanks dat ze eigenlijk van mij zijn. Hoe zeer ik ze ook zal missen, als ik hier wegga, geef ik veel zekerheid op en ik ben er hier van verzekerd dat ze heppie en blij zijn.
pi_46957742
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ben nu na 3,5 jaar nog steeds goede vrienden met mijn ex (hij en zijn vriendin hebben afgelopen weekend hier geslapen toen het wat laat werd enzo) maar toch is hij toen we uit elkaar gingen gelijk de volgende dag naar zijn ouders gegaan. En daar heb ik geen seconde spijt van, over is over.

Overmacht daargelaten, maar als het enigszins kan zou ik het niet doen. Iig niet maandenlang.
Dát is pas volwassen gedrag BE. Ik zou willen dat ik het zelfde kon zeggen dat ik ook gewoon 'vrienden' kon zijn met mijn exen! Helaas is met mijn exen altijd verkeerd afgelopen

respect!
pi_46957815
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:48 schreef Eliminator20 het volgende:
Een goede vriend van mij woont al 1,5 jaar lang samen met zijn ex-vriendin waar hij 4 jaar een relatie mee had.

Ze hadden eigenlijk geen keus om uit elkaar te gaan, ze trokken in een huis van ruim 90 vierkante meter met een torenhoge huur. Aangezien ze beide studeren en de universiteit een halve kilometer was verwijderd van het pand hebben ze maar het beste van gemaakt, mét succes.

Ze zijn na elkaar 2 maanden maanden te hebben genegeerd weer vrienden geworden en leven nu gewoon als vrienden samen

Gewoon blijven praten met elkaar en elkaars leven als vrijgezel respecteren. Met haat, nijd en jaloerzie is het snel afgelopen.

Succes!
Goed om de succesverhalen ook te lezen! Voor ons allebei zou het goed zijn om samen te blijven wonen (gezamenlijke katten, financien en spullen) maar hij hecht wat meer waarde aan zijn privacy dan ik. Ik kan me voorstellen dat ik er over een jaar geen moeite mee heb om bijvoorbeeld een scharrel mee te brengen of zoiets, maar ik denk dat hij daar meer moeite mee zou hebben. Dus omwille van hem blijft het plan om te verhuizen.
pi_46957902
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:07 schreef Liquidootje het volgende:
Kun je net zo goed gaan trouwen eigenlijk. Platonische vriendschap noemen ze het volgens mij
wou net zegge,
kleine quoting: het is uit sinds zaterdag, en we wonen nog samen, ik ben nu weer single
lol
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 5 maart 2007 @ 21:56:26 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46957904
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:53 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

Dát is pas volwassen gedrag BE. Ik zou willen dat ik het zelfde kon zeggen! Helaas is met mijn exen altijd verkeerd afgelopen

respect!
Mwoah, het is natuurlijk wel een heel ander verhaal als je het er allebei over eens bent dat het leuk geweest is. Mijn ex en ik hadden al nooit ruzie toen we samen waren en we hadden ook niks van elkaar nodig. Hij is terug naar zijn ouders gegaan, ik ben in het huis blijven wonen tot het verkocht was, verlies is netjes verdeeld en daarna zijn we ieder onze kant op gegaan.
Een heel ander verhaal dan dat van jou en je ex waar er kinderen in het spel zijn en jullie de rest van je leven tot een of andere relatie met elkaar veroordeeld. Het hebben van een vrije keuze tot samen een oplossing zoeken scheelt een heleboel, kijk ook maar naar het verhaal van de TS.
pi_46957966
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:56 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wou net zegge,
kleine quoting: het is uit sinds zaterdag, en we wonen nog samen, ik ben nu weer single
lol
toffe reactie
pi_46958066
We zijn als vrienden uit elkaar gegaan, en ik ben blij dat ik hier nog mag blijven wonen tot ik een eigen huis heb gevonden. Het is niet bepaald een ideale situatie, maar beter dat terug naar mn ouders. Gelukkig een relatef groot huis, zodat we wel elk eigen kamers hebben en zo.
pi_46958073
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Goed om de succesverhalen ook te lezen! Voor ons allebei zou het goed zijn om samen te blijven wonen (gezamenlijke katten, financien en spullen) maar hij hecht wat meer waarde aan zijn privacy dan ik. Ik kan me voorstellen dat ik er over een jaar geen moeite mee heb om bijvoorbeeld een scharrel mee te brengen of zoiets, maar ik denk dat hij daar meer moeite mee zou hebben. Dus omwille van hem blijft het plan om te verhuizen.
Ik denk dat het meest foutre wat je kan doen op dit moment is voordat de verhuizing is geregeld te gaan storten op een nieuwe relatie cq. scharrels. Je heb van elkaar gehouden en natuurlijk het 1 en ander gedeeld.

Bouw de relatie eerst af, dan heb je waarschijnlijk meeste kans om als vrienden door het leven te gaan. Lijkt me namelijk onmogelijk dat alle gevoelens ineens voorgoed verdwenen zijn.
pi_46958336
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mwoah, het is natuurlijk wel een heel ander verhaal als je het er allebei over eens bent dat het leuk geweest is. Mijn ex en ik hadden al nooit ruzie toen we samen waren en we hadden ook niks van elkaar nodig. Hij is terug naar zijn ouders gegaan, ik ben in het huis blijven wonen tot het verkocht was, verlies is netjes verdeeld en daarna zijn we ieder onze kant op gegaan.
Een heel ander verhaal dan dat van jou en je ex waar er kinderen in het spel zijn en jullie de rest van je leven tot een of andere relatie met elkaar veroordeeld. Het hebben van een vrije keuze tot samen een oplossing zoeken scheelt een heleboel, kijk ook maar naar het verhaal van de TS.
Wellicht een verschil in leeftijd, ervaring en zelfstandigheid. Je kan jezelf (of de ex) een hoop ellende besparen als je uit elkaar kan gaan na een goed gesprek. Mijn laatste misser heeft in ieder geval mijn ogen geopend.
pi_46958648
De ruzies met mijn andere ex zijn behoorlijk uit de hand gelopen, iets wat ik na 2 jaar nog steeds heel erg jammer vind. Ik ben vastbesloten niet weer de bittere ex uit te hangen in ieder geval, maar mijn andere ex en ik hadden tijdens de relatie dan ook elke dag ruzie. Dat was echt wachten tot de vlam in de pan sloeg en uiteindelijk werd er aangifte gedaan van diefstal van de gordijnen door hem. Echt heel erg was dat.. Met deze ex wil ik het 'goed' aanpakken.
  maandag 5 maart 2007 @ 22:17:30 #36
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46958801
niet doen, krijg je geheid problemen mee. Ik heb er zelf geen ervaring mee in de zin van ik of mijn ex. Maar wel van een goede vriend.

dus niet doen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_46959116
Heel kort heb ik samengewoond met een ex en dat was bijna automatisch ook sex met de ex. Het was heel duidelijk eigenlijk maar dat was het voor de andere partij toch iets minder. Gevolg was dat er toch weer verwachtingen ontstonden die onhaalbaar bleken en er uiteindelijk toch een echte breuk ontstond. We spreken elkaar nooit meer.
Alles heeft (slechts) die waarde die je er aan hecht
  maandag 5 maart 2007 @ 23:03:17 #38
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_46960595
Mijn ervaring: Mijn ex heeft nog twee weken in 'ons' huis gewoond terwijl ik weg was. Ze vond het toen nodig haar nieuwe vriend uit te nodigen voor een romantisch diner. Ik heb daar later de fotos van teruggevonden. Nee, dat voelde niet goed. Ondanks het feit dat we toch 'redelijk' als vrienden uit elkaar gegaan zijn (poging daartoe gedaan in ieder geval).

Dus: als je het kunt voorkomen lekker niet doen.

AG
El sexo más barato es el que se paga
  maandag 5 maart 2007 @ 23:12:25 #39
103012 Nies
Die hekse
pi_46960856
Heb nog een half jaar noodgedwongen met een ex samengewoond voordat de toko was verkocht. Ondertussen zoveel mogelijk niet thuis geweest, late diensten gaan werken en bij anderen geslapen om vooral elkaar maar niet tegen te komen...
Heb zelfs overwogen visdraadjes boven aan de trap te spannen.... niet echt een succes dus
Alhoewel ik het met zijn nieuwe vriendin, die in ons bed sliep, en ik ondertussen op de 'logeerkamer' , best goed kon vinden
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_46962975
misschien wil 1 van de Fok!kers je nog wel in hun huis nemen

(ik niet dus)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_46965472
Het hangt gewoon erg van de personen af en hoe het uit is gegaan en onderlinge gevoelens.. ik ken mensen die samen met hun ex wonen een tijd waar het prima gaat en andere die elkaar na een week al proberen te slopen.. haha.. dus als het niet anders kan op dit moment dan hopen dat het goed gaat en anders doorbijten en zo snel mogelijk andere plek zoeken!!
pi_46965510
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 00:30 schreef Godshand het volgende:
misschien wil 1 van de Fok!kers je nog wel in hun huis nemen

(ik niet dus)
Wrom niet?? Ben een hele leuke huisgenote ! Beetje rommelig misschien..
pi_46975927
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

. Ik kan me voorstellen dat ik er over een jaar geen moeite mee heb om bijvoorbeeld een scharrel mee te brengen of zoiets,
Wow.. erhm, over 1 jaar? Dus je blijft er nog 1 jaar zitten? Zelf zou ik lekker op kamers gaan, 400 euro heb je zo een ruimte voor en binnen een week heb je meestal wel iets.

Denk dat hij wel wat sneller dan 1 jaar een scharrel heeft, niet meer dan normaal.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2007 15:00:15 ]
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:08:28 #44
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_46976245
Niet doen... Je krijgt zo geen kans om je leven op te pakken... Je zal enorm veel conflictsituaties
meemaken ongeacht dat de relatie beeindigd is...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_46977221
Wat een ongelofelijke ongezonde situatie! Ik vind het echt absurd om op die manier aan je ex te blijven plakken. Dat je op den duur vrienden wordt, ok, maar dat je bij hem blijft, waanzin! Je gaat niet voor niks uit elkaar, en op deze manier zullen jullie nooit van elkaar los komen. Zoek gewoon een kamer o.i.d. desnoods in een andere stad en anders dus toch tijdelijk terug naar paps en mams.

Zo, nu zullen er wel weer ontzettend veel mensen over me heen vallen... Alleen bij super nuchtere mensen kan dit werken en ook alleen maar als het gevoel helemaal (dus voor de volle 100% verdwenen is)
pi_47034403
Terug naar mijn ouders is echt geen optie, ik ben in die omgeving niet gelukkig. Dat ligt niet aan mijn familie en vrienden daar maar die omgeving en ik: geen goeie combi. Ongezond vind ik het zeker niet. Ik ben een rationeel persoon die weet wat ze doet, het is niet uit emotionele overwegingen. Lees anders de succesverhalen even door.

So far, so good.. Gisteren was hij een beetje humeurig en vandaag voel ik me kut omdat mijn tante een hersenbloeding heeft gehad. De kans dat ze het niet overleefd is zeer groot, op dit moment hangt haar leven aan een zijden draadje. Redt ze het wel, dan zal ze nooit meer de oude worden. Maar mijn ex en ik hebben nog geen ruzie gehad en we gaan redelijk onze eigen gang.

Blijf hier zeker geen jaar te zitten, hoop voor juni toch wel weg te zijn maar de zoektocht schiet nog niet erg op. Dus als iemand iets leuks weet in Amsterdam of Haarlem voor 400 euro en alles zelfstandig hoor ik het graag. Liefst wel minstens een half jaar of langer, anders blijf ik aan het verhuizen.
pi_47034855
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:06 schreef mariskasl het volgende:
samenwonen met je ex, echt not done
pi_47034881
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Blijf hier zeker geen jaar te zitten, hoop voor juni toch wel weg te zijn maar de zoektocht schiet nog niet erg op. Dus als iemand iets leuks weet in Amsterdam of Haarlem voor 400 euro en alles zelfstandig hoor ik het graag. Liefst wel minstens een half jaar of langer, anders blijf ik aan het verhuizen.
Matras in mijn woonkamer?
pi_47035113
da's lastig. Ik overweeg trouwens wel om een leuke huisgenoot te zoeken in mijn omgeving om daarmee een appartementje te huren of iets dergelijks. Ben al aan het lobbyen bij een collega maar zijn huisgenoten zien het niet zitten.
pi_47035266
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
da's lastig. Ik overweeg trouwens wel om een leuke huisgenoot te zoeken in mijn omgeving om daarmee een appartementje te huren of iets dergelijks. Ben al aan het lobbyen bij een collega maar zijn huisgenoten zien het niet zitten.
Voor 400E moet je wel in het gebied haarlem-adam wat vinden, zeker voor een paar mnd. kijk eens op uilenstede in amstelveen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')