Dat gaat over een eerdere ex, neem ik aan?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Met m'n ex samenwonen was inderdaad not done, dat liep 3 weken na het verbreken van de relatie al volledig uit de hand.
Thank you!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
Zoiets Whoopsy? De TT?
Niet dat ik me daarmee bezig hou maar scharrels is dan natuurlijk not done. Lijkt me ook vrij pijnlijk hoewel ik me wel voor kan stellen dat ik daar over een tijd geen moeite meer mee zou hebben als hij een scharrel heeft.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:13 schreef Sport_Life het volgende:
Zou wel even beetje afspraken maken voordat je 's morgens een keertje aan de ontbijt tafel zit met een vreemde meid.. Bedoel vind hij het prima als jij met een gozer thuis komt in zijn huis of word het dan flinke ruzie??
Klopt, andere ex!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat over een eerdere ex, neem ik aan?
Ik zou het niet kunnen, samenwonen met iemand waar je na lange tijd geen liefdesrelatie meer hebt.
Toen een lange relatie met samenwonen bij mij stuk liep, heb ik de eerste paar maanden als een nomade in Amsterdam van tijdelijke woning naar tijdelijke woning gezworven.
Vrienden die op vakantie waren, in wiens huis-in-staat-van-verbouwing ik mocht bivakeren, waar wel even een kamer over was.
En toen ging mijn ex een half jaar sabbaticallen in India en Australië en kon ik dat halve jaar in 'ons' appartement wonen om van daaruit een eigen stek te vinden.
Och, ik weet niet of je in denial bent. Ik denk dat je het grootste afscheid al in de relatie hebt genomen, als ik het zo lees. En gelukkig heb je die essentiële ruimte wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
ja hoor, 3 slaapkamers en we zijn met z'n tweeën. Bovendien zijn we in de afgelopen anderhalf jaar niets anders dan maatjes geweest, alle ruzies die we hadden hebben we altijd snel uitgepraat. Ik verwacht dat we dat kunnen blijven doen, hij is geen onredelijk mens en ik alleen bij vlagen :-). Maar goed, ik weet natuurlijk ook wel dat we de komende tijd een paar flinke ruzies zullen krijgen, het is maar net of we die als vanouds op kunnen lossen. De tijd zal het ons leren (en ja, ik ben in denial).
Ik denk iets van 2-3 maanden, waarin ik veel moeite deed om bij anderen te logeren om maar niet thuis te heoven logeren. Mijn ex zou in het huis blijven wonen, en het voelde ook niet meer als mijn huis. Ik vond het ook niet fijn om daarheen terug te gaan, niet zozeer omdat mijn ex nou zo'n vreselijke kerel was, integendeel. Maar juist omdat we niets meer hadden samen en ik dat had geinitieerd en ik eigenlijk (heel egoistisch misschien) niet wilde worden geconfronteerd iedere keer met zijn verdriet. Bovendien was het ook niet echt gezellig natuurlijk...quote:Op maandag 5 maart 2007 21:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hoe lang heb je samengewoond met je ex?
Misschien is een andere titel handiger trouwens..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |