aaah op de SL-site staat een converter, sorryquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:25 schreef vamos1 het volgende:
ik heb trouwens een nogal (voor mij) belangrijke vraag:
Hoe kan ik wav's omzetten naar 16-bit/44.1 kHz
Weet iemand een programma hiervoor om het te converten? ik krijg het maar niet voor elkaar
met elke geluidsbewerkingsprogramma kan het welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:25 schreef vamos1 het volgende:
ik heb trouwens een nogal (voor mij) belangrijke vraag:
Hoe kan ik wav's omzetten naar 16-bit/44.1 kHz
Weet iemand een programma hiervoor om het te converten? ik krijg het maar niet voor elkaar
Da's geen leuk nieuws....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:02 schreef mien-moeke het volgende:
Don Duke (Googolplexian) denkt erover om te stoppen met the Basin.![]()
Dus ook geen Fok!Café
effe om aan te geven met welke dingen ik te maken heb een puur vergelijk:quote:Op zondag 11 maart 2007 00:21 schreef Edap het volgende:
[..]
Da's geen leuk nieuws....Is het nog 'DENKT' of is het al een voldrongen feit?
Zal het dan uitleggen:quote:
Kut is dat. Je kan er weinig tegen doen dan waarschuwen en daarna bannen. Heel vaak worden die mensen ook gewoon betaald om clubs langs te gaan en mensen weg te trekken.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:42 schreef Googolplexian het volgende:
- Zoals het voorbeeld in m'n vorige post probeerde te doen voorkomen: noem mij een plek waar je mensen kan wegtrekken met advertenties voor concurrentie zonder consquenties.
Ten eerste, ook ik zou het jammer vinden als de Basin zou verdwijnen. Ik zit niet alleen in de Basin, heb af en toe ook wat anders nodig dan de gezelligheid en de 'rust' van de Basin. De Basin trekt me omdat je hier lekker kan 'rondhangen' en er eigenlijk altijd wel iets te beleven is en ik voel me er thuis tussen de vaste kern van bezoekers. Er is heel veel mogelijk hier zolang je het maar niet te erg maakt.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zal het dan uitleggen: bla,bla.bla....
quote:[5:21] Mick Linden: Hi folks, some regions are currently inaccessible. Our technicians are investigating and we'll have them back up asap, but we have no eta right at present. Please keep an eye on http://blog.secondlife.com for updates.
probeer in te loggen in een andere simquote:Op zondag 11 maart 2007 14:04 schreef lizzyames het volgende:
pfff nou zeg, kan niet meer inloggenzal ook wel met die onbereikbare regio's te maken hebben. gets....
maar ach, tis mooi weer!! d'r op uit maar![]()
huhquote:Op zondag 11 maart 2007 14:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
probeer in te loggen in een andere sim
daar waar home of last location staat op het inlogscherm kun je ook een simnaam intypen
sim die momenteel wel online is:
Isle of Beckoning
copy paste
quote:Over 200 regions are down due to HTTPS requests. We suspect the issue is due to this morning’s US time change affecting some llHTTPRequest() calls and we are currently investigating. We will keep you updated.
Thank you for your patience!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |