Volgens mij moet ik aan 512m2 genoeg hebben maar natuurlijk om zeker te zijn wil ik eigenlijk 1024m2....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:00 schreef Fumando het volgende:
Boy .... hoeveel ruimte denk je nodig te hebben dan ?
Maar een account aangemaakt hier, en die arme Sandra alles maar in de gaten houden zekerquote:
Ik werk met 2 accounts, 1 van mezelf en 1 van de projectleraar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:17 schreef Fumando het volgende:
LOL Ja ... U is Fapp zeker![]()
Hey Boy .. spreek LD vanavond even inworld aan .. 512 of 1024 is wel te versieren. Hij verbind je wel met me door![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:31 schreef longinus het volgende:
Volgens mij is bijna iedereen in SL een flink stuk groter dan in RL.
Jeutje zelf mijn klein kasteeltje staat al op 9000m2quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik aan 512m2 genoeg hebben maar natuurlijk om zeker te zijn wil ik eigenlijk 1024m2....
quote:
Je hebt vier eilandjes wowquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:11 schreef Gstyles het volgende:
wat is nou de bedoeling aan het begin, ik heb 4 eilandjes en dan? hoe kom ik in de ''echte'' wereld? ofwel hoe kom ik uit de oefen omgeving?
Ghehe, je snapt wel dat de leraar, oftewel de school de boel betaald.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:26 schreef Fumando het volgende:
Is een T.o.S.-violation he, inloggen op account van een ander. Maar goed, je bent FOKker of je bent het.
Ik zoek je wel ff op.
9000m2???!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Jeutje zelf mijn klein kasteeltje staat al op 9000m2op 512/1024 kan je weinig bouwen
maar Je hoort Fumando het zeggen
Babbel straks ff inworld .
Wat denk je zelf .. Vergeet het maar als je denkt flink er rijk van te worden . 99% betaald en 1% verdientquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:55 schreef sanni het volgende:
Allemaal leuk dit maar zijn er al vele miljonairs bijgekomen in dit spel of is het toch meer van horen seggen allemaal die hype berichten.
D'r zijn nog zoveel gradaties geld verdienen onder miljonairquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wat denk je zelf .. Vergeet het maar als je denkt flink er rijk van te worden . 99% betaald en 1% verdientZie het al iets leuks , maar zie het niet als iets dat je geld oplevert. ( hooguit dat SL gratis wordt voor j en je er leuk kunt vertoeven)
Ze zit met der armen in jouw lichaam?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:47 schreef bonke het volgende:
en dat op de vroege morgen zeg
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |