Die gozer is goed!quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:41 schreef Googolplexian het volgende:
totaal offtopic, maar effe lachen.
Je hebt een ook nog een berichtje van mij gehad zojuist!quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:34 schreef Troel het volgende:
Dan valt mijn hakkerkapsel nog wel mee
Berichtje gelezen MarMijn excuses
Prachtig gedaan door die Ridiculously amazing beatboxer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:41 schreef Googolplexian het volgende:
totaal offtopic, maar effe lachen.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:07 schreef Metsel het volgende:
[..]
Je hebt een ook nog een berichtje van mij gehad zojuist!
Als je maar weet waar de berichtjes vandaan komen..quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:08 schreef Troel het volgende:
[..]Ook dat heb ik gelezen.
Ik voel me populair
Ja, het gaat lekker.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:20 schreef Metsel het volgende:
[..]
Als je maar weet waar de berichtjes vandaan komen..hehehe..
Gaat goed of niet
Reken maarquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, het gaat lekker.
Ik heb een heleboel mooie dingen gezien al en ik ga er nog veel meer zien gok ik
Ja, ik flirtte gewoon lekker meequote:Op donderdag 8 maart 2007 17:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Reken maar
Vander was trouwens HEEL erg te spreken over je ... dat moest ik nog specifiek doorgeven ^^
En de volgende opdracht is binnen ... via Metsel(goedzo Mets).
Wordt wel een budget opdracht maar da's een relatief begrip
Genoeg opdrachten te vinden overal. Ik denk dat ik ons helemaal vol kan stoppen met opdrachten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En de volgende opdracht is binnen ... via Metsel(goedzo Mets).
Wordt wel een budget opdracht maar da's een relatief begrip
De eerste 512 zou gratis moeten zijn volgens mij. Dat is je first land (hoewel dat ook algeschaft is) en hoef je volgens mij geen belasting over te betalen..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:31 schreef Troel het volgende:
voor land moet je belasting betalen, dus dat klopt volgens mij.
De huur - tier is gratis ja voor de 512 m2 . het land zelf niet . kan oplopen tot 10000 L$ voor 512m2 op new mainland. Veel stukken zijn al opgekocht door grootkopers en die verkopen het weer duur door.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:42 schreef Metsel het volgende:
De eerste 512 zou gratis moeten zijn volgens mij. Dat is je first land (hoewel dat ook algeschaft is) en hoef je volgens mij geen belasting over te betalen..
Zonder premium kan je ook land kopenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:57 schreef Troel het volgende:
Ah ok, verkeerd begrepen.
Maar waar moet ik zien op een stuk land te hebben waar ik op kan bouwen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zonder premium kan je ook land kopenVolgens mij Linden account heb ik geen land , en nog steeds recht op die 512 m2
Dat heb ik ook, ik heb nog geen oplossing gevondenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:58 schreef bonke het volgende:
inventory probleemje
als ik mijn inventory een tijdje gebruikt heb en ik gooi hem dicht, dan staan op het moment dat ik me invent weer open al mijn folders ook open
die kan ik dan weer allemaal dichtklikken
maar zodra ik me invent weer open dan staan weer al mijn folders openenzz
hoe kan je er voor zorgen dat je invent blijft zoals je hem hebt gesloten ??
erm .. in inventory-menu:quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ik heb nog geen oplossing gevonden
Ik probeer m'n best te doen hoe dat in elkaar zit.. .hoe je dat geflikt hebt, maar ben r nog niet uit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:10 schreef Troel het volgende:
Nieuwste manier van zelfbevrediging uitgevonden en op de plaat gezet door Don
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |