Alleen met .mov ... gewoon uploaden naar een snelle server > in SL rechtermuisknop op jouw land > About Land ... > Media tabblad > video stream url invoeren > klikken op texture > texture selecteren die dienst moet doen als projectiescherm > Stretch aanvinken > klik op okquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:21 schreef radlah het volgende:
[..]
zo, jij bent snel
Weet iemand hoe je filmpjes op objecten kan projecten in Second Life? Een soort Youtube, maar dan op een kubus of een muur?
Jaja, ik ga nu naar m'n nest, morgen weer een dag![]()
Yhep, zoiets.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:17 schreef radlah het volgende:
[..]
Cool, net zoals Harvard haar conferenties geeft en discussies voert?
Cool, zit er dan een texture bij die voor videostreams geschikt is? Ik had eerst op de SL wiki gekeken, maar kon daar niet iets duidelijks vinden en in google kwam ik er ook niet echt achter, thanks!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:25 schreef Googolplexian het volgende:
bestaande .mov streams invoeren mag ook ... zijn er alleen niet zoveel(Apple he)
Elke texture uit je inventory kan als video-texture dienen. Gewoon zorgen dat je die texture nergens anders voor gebruikt dan video-schermen. Ik heb zelf een testbeeld geGoogled en ge-upload als video texturequote:Op woensdag 7 maart 2007 08:35 schreef radlah het volgende:
[..]
Cool, zit er dan een texture bij die voor videostreams geschikt is? Ik had eerst op de SL wiki gekeken, maar kon daar niet iets duidelijks vinden en in google kwam ik er ook niet echt achter, thanks!
Ze zouden eigenlijk vlc player moeten implementeren in second life, dan kan je allerlei streams afspelen.![]()
Metsel zal langer moeten wachten. SL down van 15:00 tot 20:00quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:52 schreef Metsel het volgende:
* Metsel heeft nu alweer zin om op SL te gaan zijn.. MAar moet nog even wachten tot uurtje of 6 vanavond..
laterquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:52 schreef Metsel het volgende:
* Metsel heeft nu alweer zin om op SL te gaan zijn.. MAar moet nog even wachten tot uurtje of 6 vanavond..
Hhhmmmmmmm............quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:21 schreef EvilDucky het volgende:
...blabla en mumble mumble... Gelukkig zijn er ook mooie foto's van me te vinden
Met dank aan Edap.
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:
In SL kan ik prima dansen, in RL kan ik alleen nog maar de weense walsquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:38 schreef Troel het volgende:
Van mij mag je hem online gooien hoor
Die tango van gisteren was super longIk zei nog net niet tegen mijn vriend dat we deze week dansles wel over konden slaan
De sociale Weense wals of de a-sociale?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:48 schreef longinus het volgende:
[..]
In SL kan ik prima dansen, in RL kan ik alleen nog maar de weense wals![]()
En gewoon in de danschool naar die ballen zoeken, roze voor vrouwen en blauw voor mannen![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:18 schreef Edap het volgende:
[..]
Metsel zal langer moeten wachten. SL down van 15:00 tot 20:00![]()
Free Dovequote:Op woensdag 7 maart 2007 15:18 schreef Goldfish80 het volgende:
ok ik ben nieuw, maar hoe komen jullie aan die kleding??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |