Het evangelie van Pechtold.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:11 schreef Lithion het volgende:
[..]
Of als de proloog luidde "Tja, ik kan het me niet heel goed herinneren, dus pin me nergens op vast, maar volgens mij is het zo ongeveer gegaan. Of niet, maar in dat geval is dit boek nog wel een leuk geschenk voor de familie of voor bij jezelf op de koffietafel"
Ik zal het nooit meer doen.quote:Met harde g's uiteraard.
Ik ben alvast aan het oefenen.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:12 schreef Apropos het volgende:
Ik zal het nooit meer doen.
Gelukkig is er inmiddels onderzoek gedaan naar de dodelijkste ideologie uit de menselijke geschiedenis. De resultaten worden slechts aan bevoorrechten ontsloten. Da's al een aardig eind in de richting.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:01 schreef Apropos het volgende:
Hoe anders zou de wereldgeschiedenis wel niet zijn verlopen wanneer iedere godsdienst in zijn grondvest tweemaal had benadrukt: ''Je praat met niemand over ons geloof!''
De resultaten zijn te politiek-incorrect?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Gelukkig is er inmiddels onderzoek gedaan naar de dodelijkste ideologie uit de menselijke geschiedenis. De resultaten worden slechts aan bevoorrechten ontsloten. Da's al een aardig eind in de richting.
Ik heb hier hardop om gelachen. Dank u, na een dag vol ergenis.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:17 schreef Apropos het volgende:
Bush zou het gezegd kunnen hebben. ''Evidence? We've got a ton, just can't show it to you, son!''
tot zover de samenvatting van 2006?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:51 schreef Apropos het volgende:
Dank. Verder ben ik en lul.
Ik was er volledig in geslaagd dat ''Baby get higher''liedje van de een of andere TMFlieveling te ontwijken, maar ik heb uiteindelijk toch maar geluisterd.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
tot zover de samenvatting van 2006?
Verzetten kost altijd meer moeite. Daarom is het de moeite ook waardquote:Op maandag 5 maart 2007 23:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik was er volledig in geslaagd dat ''Baby get higher''liedje van de een of andere TMFlieveling te ontwijken, maar ik heb uiteindelijk toch maar geluisterd.
Wie kent Gerard Mooijman nog?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:05 schreef Apropos het volgende:
Op zich aardig dat iemand Seyss-Inquart nog kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |