Daar put ik mijn inspiratie niet uit, believe me, maar soppen is nooit weg.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:47 schreef Gert het volgende:
Is 't weer eens het vrouwen sop uurtje hier?
Jullie zagen Natasia met d'r doos soppen op het aanrecht en raakten geïnspireerd?![]()
dat is het toch ook bijna, wat van natasia eronder zit is te verwaarlozen..quote:Op maandag 5 maart 2007 20:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat haar van Natasia is net een pruik. Verschrikkelijk!
Eigenlijk is het een pruik, zelf heeft ze heel kort kroeshaarquote:Op maandag 5 maart 2007 20:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het haar van Natasia IS een pruikquote:Op maandag 5 maart 2007 20:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh ja kut sorry... waarschijnlijk Syls bezoek..Foutjequote:Op maandag 5 maart 2007 20:52 schreef Soury het volgende:
De klok tikt af !! 13 minuten volgens mij ...![]()
Tsja...Brian heeft wel een lekkere lichaam...Maar nee die is echt te dom, zijn hele sex appeal trekt ervan weg!...Huub? Nee.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:49 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe........ik als vrouw, zou er ook niet 1 in dat huis weten........misschien bij hoge nood Huub ??? Njehhh, dan moet de nood wel heel hoog zijn..........Ik ga dan eerder voor die plasmaboy![]()
Ik neem aan dat hij slim genoeg is...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:53 schreef Clank het volgende:
Pas op dat je geen open kaart speelt met die 2 Huub!!!
bart ja. NL ? neequote:Op maandag 5 maart 2007 20:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tsja...Brian heeft wel een lekkere lichaam...Maar nee die is echt te dom, zijn hele sex appeal trekt ervan weg!...Huub? Nee.
Bart ja dat wel...![]()
Nathanaël was ook niet verkeerd maar nee toch niet...Gezien dat ik denk dat hij gay is.
Nicolaas was idd niet lelijk maar ik vond hem echt een beetje dodgy en eng.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:52 schreef itsme het volgende:
Ik vond Nicolaas ook wel aantrekkelijk.
Een intelligente knappe aantrekkelijke man die niet op vrouwen zoals Amanda valt maar zij wel op hem.
Brian hoort Huub uit of hij zich er druk om maakt.
maandag wasdag bedoel je?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:47 schreef Gert het volgende:
Is 't weer eens het vrouwen sop uurtje hier?
![]()
dat is helemaal waar.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:55 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nicolaas was idd niet lelijk maar ik vond hem echt een beetje dodgy en eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |