Ja de Fake van Huub van de filmcover Being John Malcovichquote:Op maandag 5 maart 2007 20:42 schreef Soury het volgende:
Die kaart van Natasheb ik hier eerder gezien op FOK. Althans de fake foto ervan...
Het wordt tijd dat ik erin gaquote:Op maandag 5 maart 2007 20:43 schreef Lieve het volgende:
[..]
en met een droomlijf!
Brian is me te skinny, beetje net niet en zijn kop is rafelig en zijn stem is creepy en dus is hij vreselijk eeeek nee.
Huub is te jong. Gewoon een leuke irri. Wel een ongelofelijke charmeur! Wel HELEMAAL waar ik voor zou gaan btw. Maar deze mannen zou ik wel leuk vinden! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik ben homoquote:Op maandag 5 maart 2007 20:44 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Brian ook niet.......Je bent toch niet net als Brian heh.......zo`n HDNKKK![]()
Echt waar?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Gebakken banaan met zout en peper en soyasaus![]()
![]()
![]()
Kijk jij heb smaakquote:Op maandag 5 maart 2007 20:43 schreef Lieve het volgende:
[..]
en met een droomlijf!
Brian is me te skinny, beetje net niet en zijn kop is rafelig en zijn stem is creepy en dus is hij vreselijk eeeek nee.
Huub is te jong. Gewoon een leuke irri. Wel een ongelofelijke charmeur! Wel HELEMAAL waar ik voor zou gaan btw. Maar deze mannen zou ik wel leuk vinden! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Fock is een bar/kroeg/internetcafe in barcelonaquote:Op maandag 5 maart 2007 20:45 schreef DaanDobber het volgende:
Sophie blijft vaak in Fok hangen en dan is ze ookal dronken!
Ja, Amanda was er met haar halve kappersschool niet echt succesvol mee.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het haar van Huub is wel opgeknapt!
Lieve,quote:Op maandag 5 maart 2007 20:43 schreef Lieve het volgende:
[..]
en met een droomlijf!
Moet toch wel lukken hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 20:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Op Amanda kan ik het al helemáál niet![]()
Leuk lijf, de xxl condoom (van Brain) en donequote:
Wij gaven geheel onzelfzuchtige casting-adviezen aan Tien...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:47 schreef Gert het volgende:
Is 't weer eens het vrouwen sop uurtje hier?
Jullie zagen Natasia met d'r dood soppen op het aanrecht en raakten geďnspireerd?![]()
Oke, ik geef toe........ik als vrouw, zou er ook niet 1 in dat huis weten........misschien bij hoge nood Huub ??? Njehhh, dan moet de nood wel heel hoog zijn..........Ik ga dan eerder voor die plasmaboyquote:
nee hoor. eric is ook eigenlijk een vrouw.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:32 schreef Fikkert het volgende:
[..]
dames... het wordt weer tijd voor een vrouw
![]()
![]()
Lees mijn post van 20.38.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:46 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, Amanda was er met haar halve kappersschool niet echt succesvol mee.
Dit is echt veel beter!
Huub is behoorlijk stoned! Zeker de leuke mensen achter?
( DEZE DGK REDACTIE DEUGT WEL! )
Dan heb je duidelijk een aantal reacties gemist.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
weet je dat ik nou al die tijd heb gedacht dat jij een vrouw was?Echt eerlijk waar!
![]()
Maar DAN kom ik wel IEDERE week op het feesie! Naakt in feestkledingquote:Op maandag 5 maart 2007 20:46 schreef agter het volgende:
[..]
Lieve,
Ik voelprecies wat jij bedoelt. En dat is exact wat er mis is aan de Kooi op dit moment.
Maaruh, als je deze mannen wil casten, dan is JdM failliet!!! hihi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |