Jawel ze kunnen Syl straffen.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:37 schreef 2live het volgende:
als die vriendin nu gewoon wat vertelt kunnen ze daar toch niks meer aan doen.![]()
quote:
Misschien vinden Sylvia's vriendinnen het wel belangrijker om over sociale dingen bij te praten dan over het spel. Zegt veel over Bainless en die Daryll dat ze effe een uurtje over het spel praten...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:35 schreef Clank het volgende:
Brian's uurtje bezoek bestond uit een uur info!! Hij moest er zelfs aantekeningen van maken!!!
Uh ? Geen fanmail...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:39 schreef Nicoss het volgende:
Even meelezen jongens.........
Dan ga ik ze echt uit dat klote redactiehok trekken. Al moet ik over heggen klimmen en door sloten baggerenquote:
Amanda heeft toch sex zat, zou ik zo zeggenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik zou ook helemaal gek worden. Geen sex is een van de redenen om die kooi niet in de gaan voor mij![]()
En ook over Eric en zijn beste vriendin. Sorry hoor, maar het ging alleen maar over hem, hem en hemquote:Op maandag 5 maart 2007 20:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Misschien vinden Sylvia's vriendinnen het wel belangrijker om over sociale dingen bij te praten dan over het spel. Zegt veel over Bainless en die Daryll dat ze effe een uurtje over het spel praten...
Op Amanda kan ik het al helemáál nietquote:Op maandag 5 maart 2007 20:41 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Amanda heeft toch sex zat, zou ik zo zeggen![]()
en met een droomlijf!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:35 schreef agter het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar zo'n man mis ik echt in de kooi. Zo eentje waar je graag naar kijkt. Weet zeker dat half nederland (=alle vrouwen) zouden kijken naar het programma als er echt een leuke vent in zat.
Huub is te 'small' (weet niet hoe ik het anders moet uitdrukken, te onvolwassen misschien). En Brian is ook flink door het ijs gezakt.
Een echte man, een met stijl en humor, mis ik.
Een waar ook Syl als een blok voor zou vallen.
een klingonkapselquote:Op maandag 5 maart 2007 20:42 schreef awesomedude het volgende:
ze lijkt op die gast uit startrek, natasia dus he
Brian ook niet.......Je bent toch niet net als Brian heh.......zo`n HDNKKKquote:Op maandag 5 maart 2007 20:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Op Amanda kan ik het al helemáál niet![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |