Waarom denk je dat ie er nog niet opstaat hier.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:07 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Heb een 'leuke' gevonden, maar hij lijkt me bijna ban-waardig![]()
Lucy wie ?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:08 schreef agter het volgende:
Maar Nataas lijkt echt op Lucy.
Kan er niets aan doen.
Ja waar ging dat over?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:10 schreef itsme het volgende:
Natasai zei al zo iets van dat als ze er achter waren gekomen ze dat al hadden gezegd.
zo eits.
hoorde ik ook, maar waar ging het over?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:10 schreef itsme het volgende:
Natasai zei al zo iets van dat als ze er achter waren gekomen ze dat al hadden gezegd.
zo eits.
Heeft de lol die ze dan eventueel donderdag hebben wel verminderd.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:10 schreef itsme het volgende:
Huub je hebt ze helemaal blij gemaakt door je onzekerheid te laten zien.![]()
Kolere... op m'n laptop was-ie mooi helder, maar op m'n PC is dit niet veel meer dan een donkere vlek.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
Huub vergezelt Sylvia, als ze Sophie uitzwaait..
[afbeelding]
Hier ziet ie er mooi uit hoor..quote:Op maandag 5 maart 2007 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Kolere... op m'n laptop was-ie mooi helder, maar op m'n PC is dit niet veel meer dan een donkere vlek.
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Logisch. Je kunt van een hond ook pas zeggen dat hij nooit iemand zal bijten op het moment dat hij zijn laatste adem uitblaast.
lolquote:Op maandag 5 maart 2007 21:13 schreef DaanDobber het volgende:
Natasia zo tegen Jaap 'waarom ben je niet naar de kapper gegaan vandaag dan' En jaap 'ben ik wel gegaan'
Arme jongen
Dan heeft hij zeker zijn okselhaar laten knippen, want ik zie ook weinig verschil....quote:Op maandag 5 maart 2007 21:13 schreef DaanDobber het volgende:
Natasia zo tegen Jaap 'waarom ben je niet naar de kapper gegaan vandaag dan' En jaap 'ben ik wel gegaan'
Arme jongen
Een skelet uit de oudheid die we Lucie hebben genoemd. Wel een passende vergelijking. Ze lijkt er erg op idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |