Precies, ik ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom niet, hij weet toch dat N en B tegen gaan stemmen, dus wat heeft ie te verliezen. Ik vertrouw nogsteeds op Eric.
Hebben jullie mij nieuwe fake al gezien, zo niet dan moet je effe bij het topic van fakes kijkenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig dat zou een leuke fake zijn.... Ben zelf niet handig (of het kost veel tijd dat fotosoepen)
![]()
Ik ga er zelf vanuit dat Eric Huub er niet uitstemt (heb dat in 2 verschillende topics gepost).quote:
Ja beter dan dat hij helemaal geschockeerd is donderdag en die 2 ratten genietenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Logisch toch ??? Denk dat iedereen daaraan twijfelt.
Gelukkig ben jij niveautje braajen en denk jij meteen: Yes!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik schakel in en hoor meteen twijfel bij Huub, over donderdag.
Hij is er niet zeker van dat Eric hem er niet uitstemt.
Logisch. Je kunt van een hond ook pas zeggen dat hij nooit iemand zal bijten op het moment dat hij zijn laatste adem uitblaast.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik schakel in en hoor meteen twijfel bij Huub, over donderdag.
Hij is er niet zeker van dat Eric hem er niet uitstemt.
Als je nou een link had gepost, was ik meteen gegaanquote:Op maandag 5 maart 2007 21:03 schreef havefun het volgende:
[..]
Hebben jullie mij nieuwe fake al gezien, zo niet dan moet je effe bij het topic van fakes kijken
Ja wat dat betreft pakt huub het weer goed aan.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja beter dan dat hij helemaal geschockeerd is donderdag en die 2 ratten genieten
Het was ook niet al te serieus bedoelt hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga er zelf vanuit dat Eric Huub er niet uitstemt (heb dat in 2 verschillende topics gepost).
Maar ik vind die twijfel en vooral dat hij het dan zogenaamd niet erg vindt, wel komisch.
http://h.1asphost.com/havefun25/Jaap.jpgquote:Op maandag 5 maart 2007 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je nou een link had gepost, was ik meteen gegaan![]()
Ik vertrouw nogsteeds op Eric, ik zie Huub niet vertrekken donderdag.
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:05 schreef havefun het volgende:
[..]
http://h.1asphost.com/havefun25/Jaap.jpg
'k Heb een 'leuke' gevonden, maar hij lijkt me bijna ban-waardigquote:Op maandag 5 maart 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zei mijn vent ook al, ga ff googelen om een cap te vinden.
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:07 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Heb een 'leuke' gevonden, maar hij lijkt me bijna ban-waardig![]()
Ban (ge) poepertquote:Op maandag 5 maart 2007 21:07 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Heb een 'leuke' gevonden, maar hij lijkt me bijna ban-waardig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |