abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 september 1999 @ 02:17:00 #1
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190875
weet iemand waar de vrouwenslaapkamer bevind?

Ik weet alleen dat de mannen tegenover de zithoek slapen maar waar zit de deur van de vrouwen??

Is dat toevallig langs de dagboekkamer, in de lange gang?

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  zondag 26 september 1999 @ 02:37:00 #2
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190876
Ik heb net gezien dat er eentje de kamer achter de badkamer inliep , dus ikdenk dat de slaapkamer daar is
  zondag 26 september 1999 @ 02:40:00 #3
81 JayTaph
pi_190877
mjah.. khad het ook gezien..

ow ja.. de voorraadkast? zit die dan tussen de slaapkamer en dagboekkamer ofzow??

/me wil alles weten

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190878
Nee, volgens mij zit die in de keuken, links bij de gang. De voorraadkast dus.

En nu we toch bezig zijn: zeker geen wasmachine aanwezig? IIIIeeewwwwwwww...even voorstellen: ruud z'n onderbroek wassen. MET DE HAND!!!!! Total puke-a-rama!!

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_190879
toch is het zo, ik zach laatst karin helpen met het uivringen van maurice z'n sokken door die droog molen die buiten staat
pi_190880
ik las in een nieuwsgroep dat er twee weken geleden een plattegrond in de veronica gids zak...ik was op vakantie dus heb het niet gezien..heeft iemand anders hem?? misschien online zetten?

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_190881
Schematische plattegrond:

------------------------------------
tuin
------------------------------------
g - keuken woonkamer-
a - -
n - -voorraadkast
g -Dagbk. ---------- -
- - - -
- ------- - ----- ---
- sl.kmr1 - -sl.kmr2 -
- - -
----------- ----------
-badkmr+wc-

10.000, now or never

pi_190882
Geloof niet, dat het zo helemaal werkt.

In verhaal, vanuit de tuin linksaf woonkamer en voorraad kast. Achterin woonkamer zit herenslaaphok. Vanuit tuin rechtsaf keuken in. Via de gang kom je langs achtereenvolgens de Dagboekkamer, de slaapkamer voor de meiden en in de hoek zit badkamer + wc.

10.000, now or never

zondag 26 september 1999 @ 14:39:00 #9
81 JayTaph
pi_190883
op www.smartdraw.com kan je een simpel proggie downen waar je plattegronden enzo mee kan maken.. ik ben al bezig om alle kamera's in het huis in kaart te brengen, maar alle hulp is welkom..
pi_190884

Ik heb de pagina uit de veronica gids voor jullie op het net gezet. Zie
http://www.pins.nl/big-brother/

mvg,

Vladimir

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')