Het is sowieso wat stiller de laatste dagenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:13 schreef FredvZ het volgende:
Toch wel opvallend dat de SC 's avonds en in het weekend een stuk stiller is
Houd jij de tel bij dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:02 schreef Geqxon het volgende:
Is het trouwens niet een leuk idee om bij het honderdste slowchat topic eens te gaan meeten?
ah, dan zit de ban er op.quote:
Nou, wat voel ik me ineens minderwaardig zegquote:Op maandag 12 maart 2007 10:40 schreef Geqxon het volgende:
Koffie is voor mensen die hulpmiddelen nodig hebben om scherp te blijven.
Dat heet ADHD toch? Heeft niets met scherp te maken, je reageert gewoon overgevoelig op prikkelsquote:Op maandag 12 maart 2007 10:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben zelf gewoon 24/7 extreem scherp en hyper hyper hyper
Nee, gewoon een gevalletje van zeer weinig slaap nodig hebben om 18 uur per dag vlijmscherp te zijn. Gister een uurtje of 4-5 slaap gehad, en zit nu op hoog tempo werk uit mijn pols te stampenquote:Op maandag 12 maart 2007 10:56 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Dat heet ADHD toch? Heeft niets met scherp te maken, je reageert gewoon overgevoelig op prikkels
Daarnaast is ontspannen ook lekker hooren wordt ik nou ook niet echt scherp van koffie, vind het gewoon lekker om er de dag mee door te komen
verkeerde verwoordingen zijn dodelijkquote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:40 schreef Geqxon het volgende:
Koffie is voor mensen die hulpmiddelen nodig hebben om scherp te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |