Egwaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:12 schreef Het_Biertje het volgende:
ik kreeg vandaag het volgende heugelijk PM bericht;
"Jij neukt mannen voor geld."
3x raden wie de zender was
Juist, nou ja, whateverquote:
Als ik het mist mijn beste, dan zou ik het toch niet vragenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:13 schreef KopieerMachine het volgende:
Eh... geen idee ElisaB, weet jij het wel ?
Vertel vertel vertel !
u dient zij wel de handdoek te werpen, omwille van het harde besluit ... Hij positioneert zich als een underdog,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Juist, nou ja, whatever
Even wat anders: Hoe heet die ziekte ook al weer waarbij je steeds duwt en trekt en mensen aan je probeert te binden door niet op te willen groeien (als in volwassen worden) maar je als de underdog neer te werpen als iemand adem haalt om een grenspaal te slaan? Hoe heet het ook al weer als je alleen maar stoer kunt zijn als je het (onterechte) gevoel hebt dat je voor een deel van de wereld het centrum van het universum bent?
Oei, het wordt er niet makkelijker opquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:26 schreef Het_Biertje het volgende:
u dient zij wel de handdoek te werpen, omwille van het harde besluit ... Hij positioneert zich als een underdog,
zooeits?
ik weet het ik weet het ik weet het !!!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Juist, nou ja, whatever
Even wat anders: Hoe heet die ziekte ook al weer waarbij je steeds duwt en trekt en mensen aan je probeert te binden door niet op te willen groeien (als in volwassen worden) maar je als de underdog neer te werpen als iemand adem haalt om een grenspaal te slaan? Hoe heet het ook al weer als je alleen maar stoer kunt zijn als je het (onterechte) gevoel hebt dat je voor een deel van de wereld het centrum van het universum bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
Normaliter alleen over slapenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:01 schreef buzzer het volgende:
Waar je allemaal niet over nadenkt 's nachts
Je zou het maar voor een avondje met een meid doen, met het idee we elkaar daarna nooit meer (beide hebben dezelfe intentie die avond) en vervolgens 2 dagen later tot de conclusie komen dat zij toch meer wil dan een avondje...quote:
anti-climaxquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:59 schreef FredvZ het volgende:
Stage =
[..]
Je zou het maar voor een avondje met een meid doen, met het idee we elkaar daarna nooit meer (beide hebben dezelfe intentie die avond) en vervolgens 2 dagen later tot de conclusie komen dat zij toch meer wil dan een avondje...
Toch vervelend.
Dat overkomt een maat van me op dit moment
Zo gaat het toch altijd op R&P... Tis altijd een broer, zus, vriend of maat die iets overkomt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |