Ze heeft te horen gekregen dat ze 65 cent over het budget gegaan waren met de boodschappenlijst en dus is het schuursponsje geschrapt *LOL* Met alles wordt gesjoemeld bij het leven door Veronica, maar die 65 cent voor een schuursponsje doen ze moeilijk over ! Da's nou ECHT lachwekkend !
Het ziet er niet echt goed uit als het fornuis smerig is zei karin. Ze moest zich er ook melden omdat er iets mis zou zijn met haar microfoon. Zelf geloofde ze dat niet echt.
Joepieeeee, thanks!!!!! Hihi, ik had inderdaad al ergens anders gevraagd wanneer je geen newbie bent! hahaha, ik geloof dat dat bij 'KUTPROGRAMMA' was.
Officieel ben je nog steeds newbie, ik geloof dat je bij 20-30 posts member wordt. kijk maar bij dat meest linker icoontje naast ja naam aan de rechterkant. (dat envelopje met dat gezichtje erop) Nu heeft Danny alleen een status aan je naam gegeven, vandaar dat er "Eureka het werkt" onder je naam staat en bij mij staat er bijv. "komt net kijken"
Cat, ik kom hier sinds 1 augustus en ik ben hier gekomen via http://www.tweakers.net maar da's veel meer computer gericht. Dat vind ik hier ook het relaxte...het gaat over van alles en nog wat.