Ik ken het in zoverre dat ik er de laatste 2 dagen last van heb. Prikkelhoest die zo vervelend isquote:Op maandag 5 maart 2007 10:54 schreef Henk-B het volgende:
Hoi,
De laatset 4 a 5 maanden moet ik elke dag hoesten.
Het gaat om een harde ( diepe ) hoest, waarbij je het warm op je borst van krijgt.
Er komt geen slijm bij kijken.
De reden waarom ik dus nog niet naar de dokter ben geweest is dat ik een hypochondrisch verleden heb.
Mischien dat iemand weleens hetzelfde heeft meegemaakt en me zo gerust kan stellen?
ps. Ik rook niet!
mijn moeder had astma dus het kan ook minder erg zijn, en het kan ook gewoon wat slijm zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 12:51 schreef Henkmanz het volgende:
Zou wel even naar de dokter gaan, het komt mij wel bekend voor. Bij mij bleek het serieus een longontsteking te zijndaar kom je dan achter na 3 maanden.
Dat vraag ik mij ook af. Als ik een pakje per dag rook, moet ik ook de hele tijd hoesten tussendoor. Erg irritant. gelukkig rook ik nu niet meer, en is die hoest ook weg.quote:
je kan je wel het gevoel dat je moet hoesten inbeelden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:15 schreef pcbkb het volgende:
Hallo Henk, ik zou toch even naar je longen laten luisteren dat is zo gebeurd. Misschien dat ze dan ook even een foto willen laten maken. Dat heeft niets met je hypocondrie te maken, je beeld je toch niet in dat je hoest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |