abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190834
Je hoeft maar een faxje te sturen 's nachts en ze lezen alles voor bij Veronica. Ik had een kleine bloemlezing van dit Forum gemaild, en deze werd spontaan voorgelezen (inclusief www adres van fokzine)

Martijn H

e v i i e g e

zondag 26 september 1999 @ 01:52:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190835
mjah... iq van die presentatoren is negatief.. dat ze die faxen kunnen lezen is al een heel wonder, weten hun veel wat het allemaal betekend wat ze opkakelen..
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190836
die gasten bij V zijn sowieso dom, of ze nou presenteren of niet
I'm back, big as life and twice as ugly!
  zondag 26 september 1999 @ 01:56:00 #4
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190837
mjah.. bij v. is debiel zijn een pre...

ik noem een rolf x, gijs S. jeroen van I. en dan heb ik het nog niet eens over die huppelk*tjes met dikke memmen die alle reclames aan elkaar lullen...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190838
en zich daarbij zoveel mogelijk moeten verspreken zodat pik-dragend nederland dom wordt van die geile domme blondjes
  zondag 26 september 1999 @ 02:01:00 #6
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190839
Heel goed voorbeeld in dit geval is Cindy PIELstrom of was het PielSTOM?
pi_190840
2:16 wederom genoemd op Veronica live, vervolgens deed ie net alsof ie niet wist dat Tara opgekut is....
  zondag 26 september 1999 @ 02:34:00 #8
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190841
Dat wist ie ook niet...daar is ie te stom voor..anders mocht ie wel gameforce 1 presenteren
  Admin zondag 26 september 1999 @ 03:27:00 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_190842
ROFL...
Kijk DIT soort akties vind ik dus ECHT leuk. Gewoon de url genoemd zien te krijgen
Bij de Howard Stern show sturen luisteraars steeds bandjes op waarbij ze bv tv programma's etc bellen met een heel spannend verhaal, en dan ineens iets zeggen over Howard Stern of z'n regisseur 'bababooey'
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')