Haha, nouja 's nachts kijken doe ik in ieder gaval niet meer. Jammer dat er 's nachts het meeste gebeurtquote:Op maandag 5 maart 2007 03:08 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ah en dat geloof je zelf?ik hoop het voor je...ik ben al verslaafd hieraan.![]()
Nou! De hel breekt los hoor dan!quote:Op maandag 5 maart 2007 03:11 schreef kybe het volgende:
Die valt zo echt op de bank in slaap.
Ik heb nu ook de recorder aan staan voor de zekerheid.quote:
True that. You love him or you hate him. Maar feit blijft dat hij het programma de nodige impulsen geeft die weer zorgen voor spectaculaire reacties van andere miljonairs.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:10 schreef scanman01 het volgende:
Zonder Huub was de avond gewoon rustig verlopen.
Nee, dan komt Huub op FOK en is het feest hieroquote:Op maandag 5 maart 2007 03:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie je dan weer eens verkeerd. Is niet voor het eerst trouwens. Zonder Huub was de avond gewoon rustig verlopen. Dat Jaap vrij cool reageerde door nauwelijks te reageren is een ander verhal. Feit blijft dat Huub natuurlijk de aanstichter is van dit alles. Maar laten we hopen dat Huub er uit vliegt donderdag. Dan hebben we allemaal wat meer tijd over voor andere dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |