Whahah daar dacht ik ook al toen ik Jaap buiten zag lopen, en iets buiten gooiden. Deed me denken aan de schoonmaakster van de simsquote:Op maandag 5 maart 2007 03:03 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja heb teveel the sims gespeeld..ik betrap me er af en toe op dat ik dat knopje zoek....![]()
Je hebt dus gewoon nog 5 uur om te streamen?quote:Op maandag 5 maart 2007 03:05 schreef Prospera het volgende:
Shit ik moet over 7 uur 2 uur verderop zijn.
Dit is het eerste weekend dat ik DGK kijkquote:Op maandag 5 maart 2007 03:04 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja hoe doe jij dat..mijn hele bioritme is verstoord hierdoor![]()
Huubquote:Op maandag 5 maart 2007 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg neerbuigend, door die smiley er achter. Wat ik bedoel is dat het toch duidelijk is dat Huub de smaakmaker van DGK is. Zonder Huub was er vanavond bv echt helemaal niets aan de hand geweest. Hij mag dan soms wat te ver gaan in zijn acties, maar ook dat hoort erbij. Je wilt toch een programma hebben dat boeit.
Ik denk dat hij geluid gaat maken en alles in het water flikkert.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:04 schreef Veulen het volgende:
Hmm hij kan wel is te ver gaan. Hij is boos. Niemand gaat meer slapen straks. Ik denk zo niemand beneden meer. Dat kan wel is betekenen dat ie met dingen gaat gooien.
Of hij pakt terug met dingen die hem ooit zijn aangedaan.
Dont worry Hidiho's pc werkt 24/7quote:Op maandag 5 maart 2007 03:05 schreef avonne het volgende:
Oke, ik ben overtuigd. Die hel komt niet meer.
* streams uit*
IEMAND NEEMT WEL EEN FILMPJE OP, HE??????????
Wraak wil ik zien!quote:Op maandag 5 maart 2007 03:06 schreef Heathen het volgende:
Jaap zit zichzelf nu echt op te naaien.
Ik vraag me van jou ook wel eens af wat je allemaal meentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |