Inderdaad! Genadeloos terug pakken...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Pak gewoon wat spullen van Huub joh ...
Doe lekker mee, bijt van je af en laat zien dat je een man met inhoud bent.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoorde ik hem nou zeggen dattie in staking ging ???quote:Op maandag 5 maart 2007 01:40 schreef tipsch het volgende:
deal me achter, gebroken? niet nagekomen? wat voor deal JAPIE? WAT DAN!? WAT DAN!?
net als amanda bedoel jequote:Op maandag 5 maart 2007 01:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Pak gewoon wat spullen van Huub joh ...
Doe lekker mee, bijt van je af en laat zien dat je een man met inhoud bent.
En Nicolaas dan, die was briljant.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan vond ik de stijl van NL toch een stuk vermakelijker om te zien dan dit kinderachtige gedoe
Dit is echt sneu gedrag ja. Dat vindt de redactie geloof ik ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan vond ik de stijl van NL toch een stuk vermakelijker om te zien dan dit kinderachtige gedoe
Volgens mij is dat juist de clue van de show.... pesten.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef Adothehague het volgende:
Wat kan er gebeuren als hij dus belt dat ze hem pesten? kan dat consuquenties hebben?
ach, hou op.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:40 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik vind het echt te zielig dit... Wat een fucking niveau...
![]()
Goed zo Huub ga maar zo door met zuipen miscchien word je de host van eea freak show on tour... Hoe lelijk moet je worden voor the pure sake of vermaak?Neem nog een wodkaatje joh!
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef Flabberguest het volgende:
Whahahahaha huub heeft het voor mekaar, 4 streamlocks om 01:40 whahahaha
Hongerstaking?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:39 schreef Kinga het volgende:
oh oh oh, jaap gaat in staking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |