Tegen de redactie, omdat die hun afspraak met hem niet na zijn gekomen. Wat voor afspraak mag joost weten trouwens.quote:
Ja, want wij willen ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou Japio, naar bed!
Ik wil eigenlijk ook mijn bedje in, maar ik wil ook wel zien hoe en waar Jaap nu gaat slapen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou Japio, naar bed!
Jaap mag niet meestemmen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub is wel keihard voor jaap geweest zonet over het feit dat als ie zo doorgaat dat jaap dan gewoon dood gaat aan zijn overgewicht enzo, maar ook héél eerlijk want het is de keiharde waarheid, ook toen huub zei dat jaap nooit iemand heeft gehad die hem eens een schop onder zijn kont heeft gegeven en hem daarvoor heeft gewaarschuwd, ergens denk ik dat jaap dit bij de stemming gaat zeggen en daarom HUUB er NIET uit gaat stemmen en meteen tegen brian en natasia zal zeggen dat zij hem helemaal niet hebben geholpen zoals ze hadden beloofd.....
tenminste, als jaap een beetje verstand heeft dan hé
![]()
dat er niet aan schoolspullen mag worden gezeten dat valt onder studie belemmeringquote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef Heathen het volgende:
[..]
Tegen de redactie, omdat die hun afspraak met hem niet na zijn gekomen. Wat voor afspraak mag joost weten trouwens.
Heeft hij nog niet laten blijken...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
cquote:Op maandag 5 maart 2007 02:47 schreef Flabberguest het volgende:
Waar gaat jaapie slapen?
a) op de bank
b) bij huub
c) in natasja's bed
Jaap mag niet stemmen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub is wel keihard voor jaap geweest zonet over het feit dat als ie zo doorgaat dat jaap dan gewoon dood gaat aan zijn overgewicht enzo, maar ook héél eerlijk want het is de keiharde waarheid, ook toen huub zei dat jaap nooit iemand heeft gehad die hem eens een schop onder zijn kont heeft gegeven en hem daarvoor heeft gewaarschuwd, ergens denk ik dat jaap dit bij de stemming gaat zeggen en daarom HUUB er NIET uit gaat stemmen en meteen tegen brian en natasia zal zeggen dat zij hem helemaal niet hebben geholpen zoals ze hadden beloofd.....
![]()
ikookvanjouquote:Op maandag 5 maart 2007 02:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van je hoor![]()
Edit: af en toe ben je ook een![]()
Ik hoop b, maar ik denk a.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:47 schreef Flabberguest het volgende:
Waar gaat jaapie slapen?
a) op de bank
b) bij huub
c) in natasja's bed
d) hij veegt de steentjes weg en legt zich toch maar op zijn kale bed neer.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:47 schreef Flabberguest het volgende:
Waar gaat jaapie slapen?
a) op de bank
b) bij huub
c) in natasja's bed
Jaap staakt tegen de Febo..achter....de buren...de regie....de wereld en ZICHZELFquote:
Nóg langer opblijven?!quote:Op maandag 5 maart 2007 02:48 schreef Loserkid het volgende:
Jaap beloofd zometeen wraak te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |