Volgens mij heb jij een paar uitspraakjes van jaap gemist....quote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Myriam1978 het volgende:
De grofe lef van Huub over de respectloze gedrag van Jaap![]()
Nee, hij is zo onzeker dat hij nooit heeft geleerd van zichzelf af te bijten.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee Jaap heeft zo'n dikke huid gekregen, waarschijnlijk heeft hij dit wel meer meegemaakt dat hij zo rustig blijft
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Och gut, kom ik aan je held?![]()
Ik vind Huub nu trouwens weer een stuk beter te pruimen. Dit is goed, wat hij nu zegt.
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Huub nu trouwens weer een stuk beter te pruimen. Dit is goed, wat hij nu zegt.
Ik ben geen vaste fan, maar op momenten van dit dan weer wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou een mooie stunt zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:28 schreef neehe het volgende:
Jaap is over twee jaar op gewicht, en wint de villa.
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:28 schreef gouden_zooi het volgende:
Die vetzak is echt labiel.
Welk woord, safistisch?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben geen vaste fan, maar op momenten van dit dan weer wel.
En wat betekent het woord ook alweer, het was gewoon een vraagje hoor.
Godsamme wat kansloos...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:30 schreef avonne het volgende:
Jaap wil de vaat opruimen
Het gaat niet over de uitspraken van Jaap maar over de verwijten van Huub... Respectloos? "Ga maar jezelf ophangen in de tuin!"!?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een paar uitspraakjes van jaap gemist....
Ah iets tussen narcistisch, sarcastisch en fallistisch?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Welk woord, safistisch?
Dat was een typfout.![]()
En Huub raakt er aardig gefrustreerd onder.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:31 schreef Gert het volgende:
Jaap lijkt niet erg onder de indruk, en slaat de handreiking (die het toch eigenlijk wel was) af.
Maar omdat hij net zegt ik ga in staking, ik ga even geen ruzie meer maken oid....quote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja dááág, de redactie fluistert iedereen wat in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |