Nou, als dat zou kunnen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:48 schreef Loserkid het volgende:
Jaap beloofd zometeen wraak te nemen
Nou vooruit, dan blijf ik even op. Ik hoor hem nu ook eng neurien trouwens.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:48 schreef Loserkid het volgende:
Jaap beloofd zometeen wraak te nemen
Check je mail dan eensquote:Op maandag 5 maart 2007 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
ikookvanjou![]()
Wat heb ik nu weer gedaan?![]()
Pfffffff en ik dacht dat ik gister mijn laatste nachtdienst had. ziet er naar uit dat ik er een extra doequote:Op maandag 5 maart 2007 02:49 schreef Loserkid het volgende:
Hij zei, eerst mijn brief (oid) vernietigen, en dan is het mijn beurt, het wordt zometeen nog gezellig in de slaapkamer, let maar op.
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:50 schreef Ashrak het volgende:
Hoop alleen wel dat het niet echt uit de hand gaat lopen.
Inderdaad, gelukkig is het tot nu toe lekker rustig...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:50 schreef Ashrak het volgende:
Hoop alleen wel dat het niet echt uit de hand gaat lopen.
nee jaap is ook niet zielig hij bleef behoorlijk koel ook omdat hij gewoon geen zin had om het ''spelletje'' voor de redaktie mee te spelen, jaap weet heel goed wat zijn rol is, maar omdat hij boos was deed ij dus even gewoon niet mee.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef tipsch het volgende:
Volgens mij was Jaap helemaal niet zielig vanavond, heeft hij echt geen moment blijk van gegeven. Wat is dat toch met jullie (nee, ik bedoel jou niet)
Kabouterdrank.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:51 schreef Energie het volgende:
Wat zit Jaap te drinken ?
zo'n maag zuur melk drankje dingquote:Op maandag 5 maart 2007 02:51 schreef Energie het volgende:
Wat zit Jaap te drinken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |