Ah dat zou wel een hele mooie prijs zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:12 schreef koemleit het volgende:
Voor de carnaval hadden wij 70 kratten brand gehaald A 5.32 per krat. Bij de Makro geloof ik
(was wel aanbieding maar dat zal vast vaker zijn)
Blikken bier vind ik dan weer niets.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:15 schreef _dirkjan_ het volgende:
halve literblikken schultebraü bij de aldi
nopzquote:Op maandag 5 maart 2007 00:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Wil je perse voor kratjes gaan dan? 70 kratten bier is iets van 500 liter. Dan is het denk ik een stuk voordeliger om 50-liter fusten te kopen.
Wat hij zegt, een 50 liter fust normaal bier kost je toch snel iets van 90 80 euro..quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:15 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik denk dat ik een pijnlijke mededeling voor je heb.... Was in de actie omdat het uit het assortiment gaat volgens mij. Euroshopper is normaal nooit in de aanbieding, het wordt niet meer geleverd, en er is een schapombouw geweest, met op de plek van ES kratten Heineken dozen met 24 monoflesjes.... Sorryquote:Op maandag 5 maart 2007 01:58 schreef Appelperenstroop het volgende:
Euroshopper bier in een krat!
Nog geen 4 euro per krat. Kijk wanneer het weer in de bonus is!
Afgelopen week was het wel in de bonus, en ik betaalde 3,49 voor een kratje.
En uiteindelijk is het gewoon lekker bier! Maar uit blik is het weer daklozenbier!
Supermarkten hebben er niet zoveel baat bij. Op bier zit behoorlijk weinig marge, maar dat zou je als klant niet moeten boeien. Wanneer heineken bij ons in de aanbieding is, lopen klanten soms ook met containers tegelijk de winkel uit.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:26 schreef Stammies het volgende:
Supermarkten doen meestal niet zo moeilijk (werk bij AH), is gewoon omzet. Als bij ons de Heineken in de actie is staat er in het boekie wel bij max 6 kratten per klant, maar de chinezen en kroegbazen uit de buurt komen ze met 100 tegelijk halen.
Gadverdamme, wat is dat goorquote:Op maandag 5 maart 2007 00:15 schreef _dirkjan_ het volgende:
Supermarkten kunnen makkelijk iets meer voor jouw bestellen, gewoon even langsgaan en meestal heb je het 2 dagen later.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:11 schreef Schuifpui het volgende:
Heeft iemand hier een idee waar je zo goedkoop mogelijk veel bier vandaan haalt? Ik heb ook geen idee of het bij een supermarkt zomaar gaat lukken, hun voorraad is natuurlijk ook beperkt. Toen ik bij de c1000 werkte mochten klanten vaak niet meer dan 4 kratjes meenemen, en om nou 60/4 keer in de rij te gaan staan.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |