Tijmsiroopquote:Op maandag 5 maart 2007 12:17 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
*breekt ff in*
Wat is voor babies fijn tegen een zere keel en een licht hoestje?
Mag hij dat? Of is er een variant voor kinderen?quote:
Tijmsiroop is JUIST voor kinderen. Er zit niets medicinaals in, het is gewoon stroop van tijm.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:32 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Mag hij dat? Of is er een variant voor kinderen?
Jammer... maar helaas.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Borstvoeding lukte haar niet. Daarom krijgt Elise flesvoeding.
Het cb op de hoogte stellen is altijd goed. En zij kunnen je zus allerlei info verstrekken over inbakeren.quote:Dat inbakeren wil ze inderdaad gaan navragen bij het CB. Daar heeft ze zelf ook al over nagedacht, maar ze wil het niet zomaar doen.
Herkenbaar, dat deed Kendahl ook altijd. (Ken was overigens ook drie weken te vroeg.) En nu soms nog wel eens. Wel heel goed dat je je zus even lucht hebt laten happen door met Elise te gaan wandelen. Misschien afspreken om dat vaker te doen, heeft je zus iets om naar uit te kijken. Pauze is in zulke periodes heel fijn.quote:Wandelen vindt ze erg fijn, maar zo gauw mijn zus dan stopt met wandelen, begint Elise ook meteen weer te huilen.
Het is heel erg zielig ja, ik heb vanmiddag 2 uur lang rond gelopen om haar rustig te krijgen en zodat mijn zus even een beetje tijd voor zichzelf had.
hij heeft flink kunnen oefenen zaterdag en heeft de smaak te pakkenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:03 schreef kozakken het volgende:
Ezraom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat knap! En het is zo'n heerlijk mannetjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hier meestal dat ie niet wil of het niet lekker vind.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:29 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wat betekent brullen tijdens het eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop