Photoshop?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
misschien een stomme vraag maar; met welk programma moet ik zo'n copyrightsymbooltje erin tekenen?
Foto 1 vind ik het mooist.. vanwege de krul etc.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:32 schreef LadyMorgana het volgende:
Oke dan probeer ik het ook een keer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's zijn alleen geresized.
Graag reactie.
Kikkers zie je inderdaad in de lente best veelquote:Op maandag 9 april 2007 13:35 schreef Kraaij het volgende:
Ben het met Esto eens, 1 het beste, maar de kleuren vind ik niet echt geweldig, mogen wat feller wat mij betreft.
Vandaag met m'n ouwe cameraatje gemaakt:
[afbeelding]
Gaafquote:Op maandag 9 april 2007 19:40 schreef Jessi het volgende:
Niet helemaal tof qua scherpte-diepte maar wel lente:
[afbeelding]
Ook lente, ook nog scherp:
[afbeelding]
Thnxquote:Op maandag 9 april 2007 22:45 schreef Kraaij het volgende:
Wauw die is super mooi PdeHoogKnap gedaan!
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:51 schreef Elefes het volgende:
Zou je gelijk in kunnen hebben... Je bedoelt ook de witte bloemen er af? Had ik eigenlijk niet eens naar gekekenIk was zo bezig met de compositie: 'kader' (dat takje onderaan dus) en schuine lijn
.
Oeh, ik vind de eerste en de derde erg fijnquote:Op donderdag 12 april 2007 14:33 schreef dragos_langos het volgende:
Mijn eerste reactie hier...Sinds heel kort in het bezit van een echt fototoestel en er afgelopen weekend lenteplaatjes in de Ardennenen mee gemaakt.
Grassprietje in de ochtend:
[afbeelding]
Een speldje op een tas die een nachtje buiten had gestaan:
[afbeelding]
Dorpje in de ochtend:
[afbeelding]
Wat een geweldige foto!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:34 schreef IkVind het volgende:
Eerste goede insect foto! (lieveheersbeestje)
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |