Wastie vast niet bijziendquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:46 schreef -CRASH- het volgende:
Daar zat ie dan....Volgevreten op een narcis.
Nog te lui om een poot te verzetten
[[url=http://album.zoom.nl/user/14110/images/388/2896884/2Qi0He.jpg]afbeelding][/url]
Nadat ie wat uitgerust was ging ie klimmen... slecht idee
Dondert ie van de narcis af...
Juist, precies mijn idee toen ik gister de volgende foto schoot:quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:52 schreef didotcicero het volgende:
Tis natuurlijk prachtig die flora, maar niets symboliseert voor mij meer de lente dan vers verliefde stelletjes; ontluikende liefde
[afbeelding]
Wow!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:34 schreef IkVind het volgende:
Eerste goede insect foto! (lieveheersbeestje)
[afbeelding]
Netjes! Heel goed scherp gekregen zo voor het moment dattie op stijgt. Heel mooiquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:34 schreef IkVind het volgende:
[afbeelding]
Oeh, erg mooi!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:34 schreef IkVind het volgende:
[afbeelding]
Ik vind hem heel erg wow, het enige jammere is dat ie net met zijn bips deze kant op is gericht. Die uitsnede dat ie het beeld invliegt maakt dat wel weer goed trouwensquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:34 schreef IkVind het volgende:
[afbeelding]
Ik vind deze persoonlijk iets minder dan het 'origineel'quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:18 schreef IkVind het volgende:
kreeg net nog een ingevingzie hier het resultaat!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:34 schreef IkVind het volgende:
[afbeelding]
Ik vind vooral #1 en #3 mooi, die hebben een sterke compositiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:59 schreef Sneeze het volgende:
Vandaag vol goede moed naar Westbroekpark met powershot a70 (), blijkt de lente alweer voorbij te zijn.
Uitgedroogde narcissen, platgetrapte tulpen, meer bloesem op de grond dan aan de bomen. Pfft. Toch nog wat foto's genomen:
1) Een van de bloeierds.![]()
[afbeelding]
2) Close-up.
[afbeelding]
3) Met uitsterven bedreigde narcissen.
[afbeelding]
4) Hier lijkt het nog wat, maar schijn bedriegt. Ik heb alle bruine narcissen eruit gecropt.![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |