Gert, dit dissen gaat ver maar Billie is echt een freak en een total miscast.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:46 schreef Gert het volgende:
Zelfs Sylvia doet mee tegen Jaap, valt me van haar tegen.
Ik heb anders dat groepje van Nat etc. niet die ranzigheden horen roepen die er nu uit het labiele vijverkaboutertje komen.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:46 schreef robert2006 het volgende:
huub doet nou precies wat in het begin zijn medebewoners tegen hem hadden gedaan, het siert hem niet
Naast dev, helemaal bovenaan hier... da envelopje, kan moeilijk hier een gesprek met je voeren, offtopicquote:
Poging 3 geloof ik alquote:Op zondag 4 maart 2007 22:48 schreef Vakkie_W het volgende:
Gaan ze Jaap nu opsluiten?
Er is een TV show waar een vrouw met zo`n asociaal varken komt aanzetten en haar familie verteld dat ze gaat trouwen. Volgens mij is Jaap gecast hetzelfde principe. (Jaap is een acteur, heeft ook ervaring op dat gebied).quote:Op zondag 4 maart 2007 22:46 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:43 schreef Mika25 het volgende:
Nieuwe afkorting voor Jaap: vvvvv : Vies, Vuil, Vet, Vervelend Varken ... precies waar ie op gecast is, hij speelt duidelijk een rol, net als in die tv show.
Uhhhh...........welke tv show?
van mij ookquote:Op zondag 4 maart 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Huub: "60 jaar geleden zat ie in Auswitz en terecht".
Huub mag van mij weg.
het is gewoon een soort van siegologiese test. als jaap zich erdoorheen weet te slaan kan hij ver komen, zo niet is hij exit. heeft huub ook moeten doorstaan. soort van ontgroeningquote:Op zondag 4 maart 2007 22:46 schreef robert2006 het volgende:
huub doet nou precies wat in het begin zijn medebewoners tegen hem hadden gedaan, het siert hem niet
Ehm... ja. Al lijkt het me deze oplossing niet echt heel erg effectief...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:48 schreef Vakkie_W het volgende:
Ja, volwassen he?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:48 schreef Vakkie_W het volgende:
Dit gaat echt ver, ben ik met je eens.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Huub mag van mij weg.
Ga doorquote:Op zondag 4 maart 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Huub mag van mij weg.
Dat méén je niet ... hoop ik? Vertel me alsjeblieft dat Huub dat niet gezegd heeft !!!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Huub mag van mij weg.
ach tis maar een opmerking....quote:Op zondag 4 maart 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit gaat echt ver, ben ik met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |