ja dat wil ik ook wel eens weten, ik kan het nergens terug vinden zo 123, wat heeft jaapio geflikt?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:40 schreef Flawless2006 het volgende:
Ik stap net binnen, kan iemand de avond kort samenvatten?
Volgt straks weer goedmaaksex.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda, slacht Brian af!!!
Ik kan best begrijpen als die schrijvers jaloers zijn...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:44 schreef the_undertaker het volgende:
Dit programma heeft nog meer verhaallijnen en gebeurtenissen dan GTST ooit heeft gehad![]()
![]()
![]()
Ja, ik ben af en toe ook even het spoor bijster met alle complotten en verbonden...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:44 schreef the_undertaker het volgende:
Dit programma heeft nog meer verhaallijnen en gebeurtenissen dan GTST ooit heeft gehad![]()
![]()
![]()
Begin ze allemaal te haten (Syl is wel o.k.)quote:
staat ook in het aangepaste script. tussen 22.40u en 23.00u zal amanda braaajen op z'n nummer zetten. later op de avond, afhankelijk van de nog onbekende ontwikkelingen rondom de figurant, zullen deze strubbelingen bijgelegd worden met door middel van enige lichamelijke inspanningquote:Op zondag 4 maart 2007 22:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda, slacht Brian af!!!
?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Daaag Brian!!
Ik zou geloof ik liever ruzie met Jaap hebben dan met Natasia...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
whahahaha Natasia.... "papzak"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |