Huub heeft net 1 of 2 cola-bacardi's gehad, dus dat is het niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef Missy_1974 het volgende:
huub mag wel stoppen met drinken, want anders heb je nog wel eens kans dat het fout gaat, want volgens mij kan jaap mensen uitlokken tot slaan
Ja.mee eens........quote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Die scheldpartijen van Huub staan me helemaal niets aan. Ik vind het bijna te genant om naar te luisteren
maar dat heb ik ook met Jaapquote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Die scheldpartijen van Huub staan me helemaal niets aan. Ik vind het bijna te genant om naar te luisteren
Vind ik ookquote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Zo makkelijk ook, met de hele groep achter zich.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Huub is gewoon echt boos op Jaap.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:26 schreef avonne het volgende:
Niet handig van Huub dat hij over dik en zelfmoord begint.
Hij moet het op asociaal gedrag en niet luisteren houden
Geen vergelijk, ik mocht Bart niet, maar had wel een interessante kopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |