Veel mensen verwarren een (flinke) verkoudheid met griep.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewone griep duurt thank god bij mij echt maar 2 dagen. Zware griep ben ik zo 1.5 a 2 weken plat. Meestal ga ik met griep wel gewoon de hort opOf ik moet al half dood gaan oid
ik ben iig weer fitenkel wat moe,maar dat is geen wonder als je pas om 01:30 gaat snruken
Ebola ook goed?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:39 schreef Djep het volgende:
Volgende week wil ik wel een griep hebben. Kan iemand m ff pm'en?
Daar heb ik ook al een week last van.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:03 schreef pomtiedom het volgende:
Was verkouden.
Volgens mij heb ik nu een kleine infectie in de keel. Daardoor heb ik wat pijn in mijn keel, slikken is niet plezier iig.
Hoe lang duurt dat?quote:
Hee, bedankt voor het navragen.quote:
aah okequote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:04 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Hee, bedankt voor het navragen.
Ik ben vandaag begonnen met Hibitane, ook een middel tegen keelpijn.
Het leek vanmorgen wat te zijn afgenomen maar ik gebruik het toch maar om zeker te zijn.
Nee,dat is geen virus.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:00 schreef Djep het volgende:
ik heb een psychose, telt dat ook?
Dan moet iemand toch maar die Ebola pm'en. Die tbc laat nog zeker een week op zich wachten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,dat is geen virus.![]()
OT: ik heb lekker niks,ja een lelijk hoofd,maar dat is ook geen virus,dus heb ik lekker niks,
posten dat je niks hebt is de goden verzoeken zeker.![]()
Ik heb dit weekend ook een licht griepje gehad, ook 4 dagen. Hoofdpijn, nekpijn, keelpijn, spierpijn, lamlendig, diarree, koude rillingen...quote:Op maandag 5 maart 2007 10:10 schreef Elefes het volgende:
[..]
Als je griep hebt ben je wel wat langer dan 2 dagen uit de roulatie
Ik heb een licht griepje gehad, 4 dagen ziek geweest en nog een week daarna erg moe. Nu gelukkig weer zo goed als hersteld, ziek zijn is zo vervelend
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:10 schreef pomtiedom het volgende:
Is dat van na of voor Carnaval.
Want ik dacht dat Carnaval altijd zorgde voor een griepgolf hier in Limboland.
Ik werd met de eerste carnaval die ik in de koreg vierde ook meteen ingewijd. Vier dagen vieren, week lang griepquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:00 schreef Elefes het volgende:
[..]Lijkt me ook niet zo raar, met z'n allen zo dicht op elkaar in de kroeg vraagt natuurlijk om een ontzettend makkelijke verspreiding van een (griep)virus
.
Ik was ook een dag na carnaval ziek..
Misschien heeft Yvonne die verrotte blindedarm nog wel ergens.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:39 schreef Djep het volgende:
[..]
Dan moet iemand toch maar die Ebola pm'en. Die tbc laat nog zeker een week op zich wachten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |