S-ATA, ik raakte in de war van mijzelf...quote:
Tsja, dan moet je hier niet zijn...quote:Op zondag 4 maart 2007 20:27 schreef G.Fawkes het volgende:
Jammer , Ik heb wel intresse in ATA hardeschijfen namelijk..
hoe oud?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
S-ATA, ik raakte in de war van mijzelf...![]()
Leeftijd zou ik even moeten nagaan, ik heb volgens mij de bonnen er nog van, volgens mij 1-1.5 jaar oud...quote:
Te laag, gaat ie zeker niet voor weg...quote:Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef poepeneesje het volgende:
200GB, 35 euro inclusief.
]quote:Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Leeftijd zou ik even moeten nagaan, ik heb volgens mij de bonnen er nog van, volgens mij 1-1.5 jaar oud...
Daar zal ik de schijven dan even voor uit de pc moeten trekken. (is niet te achterhalen met Sandra of Everest, of wel?)quote:Op zondag 4 maart 2007 20:30 schreef schvvmert het volgende:
[..]
]
Fabricagedatum staat meestal wel op de HD, met serienr kun je de garantie online checken.
Hij is al een enige tijd oud lees ik en tweedehandsquote:Op zondag 4 maart 2007 20:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Te laag, gaat ie zeker niet voor weg...![]()
Yep, en je leest ook dat ie daar niet voor weggaat...quote:Op zondag 4 maart 2007 20:32 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Hij is al een enige tijd oud lees ik en tweedehands.
Voor de 160GB, genoteerd, voor de 200GB, te laag...quote:Op zondag 4 maart 2007 20:32 schreef Sportback het volgende:
35 euro, zelf ophalen.
Okquote:Op zondag 4 maart 2007 20:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, en je leest ook dat ie daar niet voor weggaat...![]()
Dank u!quote:
Prima, de schijven zijn verkocht, net 1 minuut geleden een slotje aangevraagd.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:29 schreef Sportback het volgende:
Ik ga niet hoger dan 40, dus helaas. Ik trek hierbij mijn voorgaande biedingen in. succes met de verkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |